العودة   منتدى نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح

الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقه

الحوار المفتوح


07-03-2006, 03:01 PM
اصحاب ولا بيزنس
 
الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقه

الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقهظ

ماهي من واجهت نظر االاعضاء الامنيات التي لابد من تحقيقها؟

وماهي الوسيله اليت تساعده علي تحقيقها؟
من مواضيع : اصحاب ولا بيزنس ادخل وصوت هنا يارب بي صراحه
ارجو طرد هذه العضوه
كيفيه معالجه ذلك
قصه واقعيه
هل من مستجيب؟؟؟؟؟؟؟؟
08-03-2006, 08:37 AM
LightStar
 
مشاركة: الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقه

انا محتارة في تحديد مستقبلي لذا امنيتي الحالية ان احدد ماذا اريد ان اكون
من مواضيع : LightStar إلي متي .... ؟
تحريم الموسيقي ...موضوع بقالي مدة بافكر فيه...يلا سوا.....
هل أنتَ رجل !!؟؟
حكاية العصفور
هل تؤمن؟؟
08-03-2006, 03:00 PM
اصحاب ولا بيزنس
 
مشاركة: الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقه

طب يعني انتي عايزه تكوني ايه
او بمعني اصح بتحلمي بي ايه
من مواضيع : اصحاب ولا بيزنس سوال مبكي اكتر ما هو مضحك
الصمت
مش عارف هيا ديه الي انتم برده بتسمهوا كده؟؟؟؟؟؟؟
ماساه شعب بي اكمله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما سر احتفاظ الفتيات بالدب في غرفة نومهن؟
08-03-2006, 03:30 PM
LightStar
 
مشاركة: الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقه

1-في الحقيقة انا بحب الرسم جدا وبجيده عشان كده نفسي ادخل فنون جميلة؟
2- انا كمان بحب الهندسة والتصميم والبرمجة ولسه بيتعلمها بس بحبها ونفسي اطلع مبرمجة عشان كده نفسي ادخل هندسة كمبيوتر؟
من مواضيع : LightStar قلوب بحاجه الى Delete
رسالة من امرأة ضائعة
::(20 صفــــ لتصبح محبوباً ــة)::
هل أنت غريب ... ؟
.. عواصف ..
11-03-2006, 02:32 PM
اصحاب ولا بيزنس
 
مشاركة: الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقه

بس انتي كده لسه مش عارفه تحدي مستقبلك
نصيحه
من اخ
شوفي انتي في ايه جميل وقويه
فيه وركزي فيه
من مواضيع : اصحاب ولا بيزنس الصراحه هنا
ادخلوا الموضوع ده شوفوا يستهال نتكلم فيه ولا لا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لا احد يدخل غير الصريح!!!!!!!!!!
لماذا لا نتعلم؟
اشياء تولم عن وقوعها
11-03-2006, 02:32 PM
اصحاب ولا بيزنس
 
مشاركة: الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقه

بس انتي كده لسه مش عارفه تحدي مستقبلك
نصيحه
من اخ
شوفي انتي في ايه جميل وقويه
فيه وركزي فيه
من مواضيع : اصحاب ولا بيزنس سوال غريب شويا؟!
هل نوجد صداقه بين الولد والبنت
عايزين ايه من البلاد الي احنا منها؟
مناطق ممنوعه!!!!!!!!!!!!!!!!
متي يموت قلبك
16-03-2006, 06:48 AM
موسى بن الغسان
 
مشاركة: الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقه

توجد اختبارات تسمى اختبارات التفضيل المهنى وممكن تكون موجوده لدى الاخصائى الاجتماعى وهى تعطى دلاله على افضل وانسب اتجاه لتحديد المهنه الملائمه للشخص الذى يؤدى الامتحان وهذا يساعد الفرد على حسن الاختيار لمجال عمله
مع تحياتى
من مواضيع : موسى بن الغسان كيف تتلاعب القنوات التلفزيونية الكبرى بالمذابح الصهيونية في لبنان وغزة
التدخين وعصابة اسرائيل
كما تفعل الكائنات الحيّة المتطورة ... الأميركية «نويل» تحمل وتلد «روبوتاً» أول من نوع
حزب الله.. هل يمكنه الانتصار؟!
القرار 1706 يضع السودان تحت الفصل السابع
16-03-2006, 10:05 PM
LightStar
 
مشاركة: الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقه

شكرا ليكم لكني بالفعل بحب الاتنين مع بعض ومقدرش استعني عن حاجة فيهم
من مواضيع : LightStar لغة العيون
إلي متي .... ؟
ما هي الحياة ؟
°¨¨™¤¦ هل ما نراه هو دائما الحقيقة ¦¤™¨¨°
.... صدق أو لا تصدق ....
19-03-2006, 01:26 PM
موسى بن الغسان
 
مشاركة: الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقه

-في الحقيقة انا بحب الرسم جدا وبجيده عشان كده نفسي ادخل فنون جميلة؟
2- انا كمان بحب الهندسة والتصميم والبرمجة ولسه بيتعلمها بس بحبها ونفسي اطلع مبرمجة عشان كده نفسي ادخل هندسة كمبيوتر؟

من الممكن الالتحاق بهندسة الكومبيوتر وممارسة الرسم كهواية
من مواضيع : موسى بن الغسان ايران وامريكا ..منظور غائب
تطاول خطير على الذات الإلهية في مكتبة الإسكندرية
كاتب صهيوني: هزيمة (إسرائيل) في حربها على لبنان سيدفعها إلى حل مشاكلها مع جيرانها بشك
العراق: المأزق والمخارج
شرخ الاسطورة
19-03-2006, 01:39 PM
اصحاب ولا بيزنس
 
مشاركة: الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقه

انا مع الاخ موسي بن الغسان
او ممكن تاخدي كورس في برنامج الاوتو كاد
من مواضيع : اصحاب ولا بيزنس ياعني عليكي يا طيبه قصدي ياشباب...........
في صداقه بين ولد وبنت
وعد من لايملك لمن لايستحق
كيف تفعلي ذلك
سوال غريب شويا؟!
09-11-2007, 12:34 AM
رومانسيه منسيه
 
رد: الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقه

انا حلمي اني ادخل كلية الاعلام بس للاسف حاجه صعبه
من مواضيع : رومانسيه منسيه انت عملت ايه لنصرة الرسول عايز تعمل حاجه عندي فكره ادخل
وقوع عماره مكونه من اثنا عشر طابق في محافظة الاسكندريه قريت فيها يا صباحي
بحبك يا حمار
عذرا سيتم أغلاق المنتدى للابد !!
عـــضـوه اتــمـنى حــذفــهـا؛؛.بأسرع وقت ممكن
09-11-2007, 12:35 AM
رومانسيه منسيه
 
رد: الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقه

انا نفسي ادخل كلية الاعلام بس للاسف حاجه صعبه جداااااااا
من مواضيع : رومانسيه منسيه ما تيجي نرقص
لمن تهدي هذه العباره
بعض الحزن يحييك وبعضه يميتك
عذرا سيتم أغلاق المنتدى للابد !!
الجرح والحزن
 

الكلمات الدلالية (Tags)
مابي, من, الانسان, تحقيقه, دائما, يعيش, زى, وجيرى, وراء

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
مندوب وزارة الداخلية بالاهرام يسعى للسيطرة على حقوق الانسان
الشمبانزي يعي الموت كما يعيه الانسان
**امراض الحب**
أمراض القطط التي تصيب الانسان
ماذا تعرف عن المعادن ؟

الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقه

الساعة الآن 10:30 PM