العودة   منتدى نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت | طرائف | غرائب

#..عضوة منحوسة جداً اشتركت فى نيو حب لكن النحس وراها وراها حتى فى المنتدى..#

نكت | طرائف | غرائب


14-07-2009, 07:27 PM
sarsora
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m_elhdeny
انا استفدت حكمة وهية ان محدش بيعرف قيمة الشيئ الا لما يروح منو

اكيد اكيد اكيد
والحمد لله انك استفدت شئ
شكرا جزيلا لك اخى الغالى
دمت بكل خير وسعادة ..
من مواضيع : sarsora حوت أبيض قلد أصوات البشر
"شجرة السماء"
.. لو الرسالة دى وصلتك عالموبايل هتعمل ايه .. ؟؟؟
#..عضوة منحوسة جداً اشتركت فى نيو حب لكن النحس وراها وراها حتى فى المنتدى..#
فنان أرجنتينى ينفذ لوحات فنية رائعة بالخداع البصرى
21-07-2009, 07:28 AM
ملك ماري
 
ههههههههه
شو خيالك واسع
هو في لحب جديد سطح كمان
اها كويس خليني انشر عليه الغسيل
هههههههههههههههههههههه
جدا جميله
شكرااااااا
من مواضيع : ملك ماري لاتضع الشاي بالقرب من الكمبيوتر ثم تشربه
تمرين رائع لاكتساب الطلاقة واللباقة وسرعة البديهة
كلمة لايكتبها الكمبيوتر مهما كان!!!!!!!
حرف واحد يدمر جهاز حاسوبك إلى الأبد
البنات
23-07-2009, 07:13 PM
sarsora
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هدول
ههههههههه
شو خيالك واسع
هو في لحب جديد سطح كمان
اها كويس خليني انشر عليه الغسيل
هههههههههههههههههههههه
جدا جميله
شكرااااااا
هههههههههههههههههه
اوكى يا عسل
انشرى براحتك
نورتى الموضوع يا حبيبتى
دمتى بكل خير وسعادة ...
من مواضيع : sarsora موبايل .. الرهيب .. من اختراعاتى .. مين عايز نسخة ؟؟
فنان أرجنتينى ينفذ لوحات فنية رائعة بالخداع البصرى
"إيفل" جديدًا من البرتقال والليمون
#..عضوة منحوسة جداً اشتركت فى نيو حب لكن النحس وراها وراها حتى فى المنتدى..#
"تريستان" أفضل جزيرة
24-07-2009, 04:08 AM
سامح مان
 
والله مش عارف ارد اقول ايه؟
من مواضيع : سامح مان
25-07-2009, 07:01 PM
sarsora
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سامح مان
والله مش عارف ارد اقول ايه؟
يكفى تشريفك للموضوع
تحياتى ليك
دمت بكل خير وسعادة ...

من مواضيع : sarsora "إيفل" جديدًا من البرتقال والليمون
.. لو الرسالة دى وصلتك عالموبايل هتعمل ايه .. ؟؟؟
14 عاماً بجسد سيدة عجوز
موبايل .. الرهيب .. من اختراعاتى .. مين عايز نسخة ؟؟
أغلى ساعة فى العالم
25-07-2009, 11:32 PM
hazem elbasha
 
هههههههههه
فعلا جامدة جدا ياسرسورة
وياريت ماتحريميناش من المواضيع الجامدة دى
من مواضيع : hazem elbasha على رأى المثل ....
أسئلة محرجة جدا وتحدى...
شعر أخر تهييس........
حظك اليوم 20/8/2009
صدق أو لا تصدق مفيش أغرب من كده
26-07-2009, 06:15 PM
sarsora
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem elbasha
هههههههههه
فعلا جامدة جدا ياسرسورة
وياريت ماتحريميناش من المواضيع الجامدة دى

تسلم يا أخى الغالى حازم
على تشريفك للموضوع
وتشجيعك الجميل
تحياتى ليك
دمت بكل خير وسعادة ...

من مواضيع : sarsora "تريستان" أفضل جزيرة
"شجرة السماء"
حوت أبيض قلد أصوات البشر
"إيفل" جديدًا من البرتقال والليمون
موبايل .. الرهيب .. من اختراعاتى .. مين عايز نسخة ؟؟
26-07-2009, 07:32 PM
Elzahim
 
انا كنت لسه هقولك ابعتيلى رابط عضويتها

يارب ميحرمناش من مواضيعك وتاليفاتك يا سوسو
من مواضيع : Elzahim
26-07-2009, 07:54 PM
sarsora
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Elzahim
انا كنت لسه هقولك ابعتيلى رابط عضويتها

يارب ميحرمناش من مواضيعك وتاليفاتك يا سوسو

هههههههههههههههههههههههه
تسلم اخى الغالى
على تشجيعك
نورت الموضوع
تحياتى ليك
دمت بكل خير وسعادة ...
من مواضيع : sarsora .. لو الرسالة دى وصلتك عالموبايل هتعمل ايه .. ؟؟؟
14 عاماً بجسد سيدة عجوز
.. اصغر لاعب درامز ..
موبايل .. الرهيب .. من اختراعاتى .. مين عايز نسخة ؟؟
"إيفل" جديدًا من البرتقال والليمون
08-08-2009, 03:04 PM
Kapo0102
 
موضوع جميل يرسم ابتسامة على كل وجه يقرأه مشكووووووووووووووووووور
من مواضيع : Kapo0102
08-08-2009, 03:33 PM
ضي القمر99
 
هههههههههههه
حلوه اووووووووي
تسلم ايدك ياعسل
تقبلي تحياتي
من مواضيع : ضي القمر99 مراتي جابتلي الضغط
27-08-2009, 08:56 PM
sarsora
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Kapo0102
موضوع جميل يرسم ابتسامة على كل وجه يقرأه مشكووووووووووووووووووور

تسلم اخى الغالى على تشجيعك الجميل
وشرفنى واسعدنى مرورك جدا جدا
وادام الله على ووجهك الابتسامة دائما
دمت بكل خير وسعادة ...
من مواضيع : sarsora أغلى ساعة فى العالم
"تريستان" أفضل جزيرة
#..عضوة منحوسة جداً اشتركت فى نيو حب لكن النحس وراها وراها حتى فى المنتدى..#
موبايل .. الرهيب .. من اختراعاتى .. مين عايز نسخة ؟؟
"إيفل" جديدًا من البرتقال والليمون
27-08-2009, 09:06 PM
sarsora
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ضي القمر99
هههههههههههه
حلوه اووووووووي
تسلم ايدك ياعسل
تقبلي تحياتي

تسلمى يا حبيبة قلبى
والحمد لله انها عجبتك يا قمر
ادام الله عليكى الابتسامة والضحكة
دمتى بكل خير
ورمضان كريم
من مواضيع : sarsora أغلى ساعة فى العالم
#..عضوة منحوسة جداً اشتركت فى نيو حب لكن النحس وراها وراها حتى فى المنتدى..#
.. اصغر لاعب درامز ..
"تريستان" أفضل جزيرة
موبايل .. الرهيب .. من اختراعاتى .. مين عايز نسخة ؟؟
29-08-2009, 05:21 PM
sarsora
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة CAPTIN CRIZMA
ههههههههههههه والله قصه روعه ومضحكه الف شكر

هههه
تسلم اخى الغالى
نورت الموضوع
وسعيدة انها عجبتك
دمت بكل خير وسعادة ...
من مواضيع : sarsora 14 عاماً بجسد سيدة عجوز
حوت أبيض قلد أصوات البشر
"تريستان" أفضل جزيرة
.. اصغر لاعب درامز ..
"شجرة السماء"
 

الكلمات الدلالية (Tags)
منحوسة, لكن, المنتدى, المنتدى#, الوحش, اشتركت, حب, دبي, جدًاًا, في, نيو, وراها

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

#..عضوة منحوسة جداً اشتركت فى نيو حب لكن النحس وراها وراها حتى فى المنتدى..#

الساعة الآن 11:26 AM