العودة   منتدى نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت | طرائف | غرائب

نكت جمدا علشان الاحباط

نكت | طرائف | غرائب


28-07-2009, 04:32 AM
روميو_
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HONDA ACCORD 99
شكراً للموضوع الطريف والجميل ,,
تحياتي لك ..
اشكرك على الرد

منور بجد والله
من مواضيع : روميو_ نكت جامده مووووت‏
نكت جمدا علشان الاحباط
28-07-2009, 04:33 AM
روميو_
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hadhooda
شكرا علي الموضوع الجميل
والنكت الرائعة
لك مني أرق تحياتي . .





اشكرك على الرد

تحياتلى
من مواضيع : روميو_ نكت جامده مووووت‏
نكت جمدا علشان الاحباط
28-07-2009, 06:05 AM
hazem elbasha
 
ههههههههههه
جامدين جدا
بس الأهلى ياعينى اليومين دول عايز الى يشيل عنه
من مواضيع : hazem elbasha على رأى المثل ....
شوية نكت تموت من الضحك
أضحك من قلبك ........
حظك اليوم 20/8/2009
أسئلة محرجة جدا وتحدى...
 

الكلمات الدلالية (Tags)
الاحباط, جمدا, علشان, نكت

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
يمكن ملناش نصيب نكون لبعضنا ! قصة رومانسية مسلسة (بقلـــمى) الحلقة الثالثة
قصة المسلسل التركي وتمضي الايام
عام من مدوناتي .....
علشان الناس كلها تبقي عارفه
يوميات ساره وعمر .... للتثبيت......

نكت جمدا علشان الاحباط

الساعة الآن 05:51 AM