العودة   منتدى نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت | طرائف | غرائب

#..عضوة منحوسة جداً اشتركت فى نيو حب لكن النحس وراها وراها حتى فى المنتدى..#

نكت | طرائف | غرائب


14-07-2009, 06:27 PM
sarsora
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m_elhdeny
انا استفدت حكمة وهية ان محدش بيعرف قيمة الشيئ الا لما يروح منو

اكيد اكيد اكيد
والحمد لله انك استفدت شئ
شكرا جزيلا لك اخى الغالى
دمت بكل خير وسعادة ..
من مواضيع : sarsora "تريستان" أفضل جزيرة
حوت أبيض قلد أصوات البشر
فنان أرجنتينى ينفذ لوحات فنية رائعة بالخداع البصرى
.. اصغر لاعب درامز ..
#..عضوة منحوسة جداً اشتركت فى نيو حب لكن النحس وراها وراها حتى فى المنتدى..#
21-07-2009, 06:28 AM
ملك ماري
 
ههههههههه
شو خيالك واسع
هو في لحب جديد سطح كمان
اها كويس خليني انشر عليه الغسيل
هههههههههههههههههههههه
جدا جميله
شكرااااااا
من مواضيع : ملك ماري اسمك بالياباني تعال وشف
نصيحه لحد يسال واحد بالشارع الساعه كم
نكت حلوه
اعمل-هيك-و-بعدين-ادخل-
طفل يغني في باص المدرسه
23-07-2009, 06:13 PM
sarsora
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هدول
ههههههههه
شو خيالك واسع
هو في لحب جديد سطح كمان
اها كويس خليني انشر عليه الغسيل
هههههههههههههههههههههه
جدا جميله
شكرااااااا
هههههههههههههههههه
اوكى يا عسل
انشرى براحتك
نورتى الموضوع يا حبيبتى
دمتى بكل خير وسعادة ...
من مواضيع : sarsora .. اصغر لاعب درامز ..
فنان أرجنتينى ينفذ لوحات فنية رائعة بالخداع البصرى
"إيفل" جديدًا من البرتقال والليمون
"تريستان" أفضل جزيرة
"شجرة السماء"
24-07-2009, 03:08 AM
سامح مان
 
والله مش عارف ارد اقول ايه؟
من مواضيع : سامح مان
25-07-2009, 06:01 PM
sarsora
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سامح مان
والله مش عارف ارد اقول ايه؟
يكفى تشريفك للموضوع
تحياتى ليك
دمت بكل خير وسعادة ...

من مواضيع : sarsora "إيفل" جديدًا من البرتقال والليمون
"تريستان" أفضل جزيرة
أغلى ساعة فى العالم
#..عضوة منحوسة جداً اشتركت فى نيو حب لكن النحس وراها وراها حتى فى المنتدى..#
"شجرة السماء"
25-07-2009, 10:32 PM
hazem elbasha
 
هههههههههه
فعلا جامدة جدا ياسرسورة
وياريت ماتحريميناش من المواضيع الجامدة دى
من مواضيع : hazem elbasha حظك اليوم 20/8/2009
أسئلة محرجة جدا وتحدى...
على رأى المثل ....
كلمنى شكرا ....!!!!
الفرق بين موبيل البنت و موبيل الولد....!!!
26-07-2009, 05:15 PM
sarsora
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem elbasha
هههههههههه
فعلا جامدة جدا ياسرسورة
وياريت ماتحريميناش من المواضيع الجامدة دى

تسلم يا أخى الغالى حازم
على تشريفك للموضوع
وتشجيعك الجميل
تحياتى ليك
دمت بكل خير وسعادة ...

من مواضيع : sarsora .. اصغر لاعب درامز ..
فنان أرجنتينى ينفذ لوحات فنية رائعة بالخداع البصرى
#..عضوة منحوسة جداً اشتركت فى نيو حب لكن النحس وراها وراها حتى فى المنتدى..#
"تريستان" أفضل جزيرة
"شجرة السماء"
26-07-2009, 06:32 PM
Elzahim
 
انا كنت لسه هقولك ابعتيلى رابط عضويتها

يارب ميحرمناش من مواضيعك وتاليفاتك يا سوسو
من مواضيع : Elzahim
26-07-2009, 06:54 PM
sarsora
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Elzahim
انا كنت لسه هقولك ابعتيلى رابط عضويتها

يارب ميحرمناش من مواضيعك وتاليفاتك يا سوسو

هههههههههههههههههههههههه
تسلم اخى الغالى
على تشجيعك
نورت الموضوع
تحياتى ليك
دمت بكل خير وسعادة ...
من مواضيع : sarsora موبايل .. الرهيب .. من اختراعاتى .. مين عايز نسخة ؟؟
14 عاماً بجسد سيدة عجوز
.. اصغر لاعب درامز ..
#..عضوة منحوسة جداً اشتركت فى نيو حب لكن النحس وراها وراها حتى فى المنتدى..#
أغلى ساعة فى العالم
08-08-2009, 02:04 PM
Kapo0102
 
موضوع جميل يرسم ابتسامة على كل وجه يقرأه مشكووووووووووووووووووور
من مواضيع : Kapo0102
08-08-2009, 02:33 PM
ضي القمر99
 
هههههههههههه
حلوه اووووووووي
تسلم ايدك ياعسل
تقبلي تحياتي
من مواضيع : ضي القمر99 مراتي جابتلي الضغط
27-08-2009, 08:56 PM
sarsora
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Kapo0102
موضوع جميل يرسم ابتسامة على كل وجه يقرأه مشكووووووووووووووووووور

تسلم اخى الغالى على تشجيعك الجميل
وشرفنى واسعدنى مرورك جدا جدا
وادام الله على ووجهك الابتسامة دائما
دمت بكل خير وسعادة ...
من مواضيع : sarsora "تريستان" أفضل جزيرة
14 عاماً بجسد سيدة عجوز
موبايل .. الرهيب .. من اختراعاتى .. مين عايز نسخة ؟؟
أغلى ساعة فى العالم
حوت أبيض قلد أصوات البشر
27-08-2009, 09:06 PM
sarsora
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ضي القمر99
هههههههههههه
حلوه اووووووووي
تسلم ايدك ياعسل
تقبلي تحياتي

تسلمى يا حبيبة قلبى
والحمد لله انها عجبتك يا قمر
ادام الله عليكى الابتسامة والضحكة
دمتى بكل خير
ورمضان كريم
من مواضيع : sarsora #..عضوة منحوسة جداً اشتركت فى نيو حب لكن النحس وراها وراها حتى فى المنتدى..#
حوت أبيض قلد أصوات البشر
فنان أرجنتينى ينفذ لوحات فنية رائعة بالخداع البصرى
14 عاماً بجسد سيدة عجوز
أغلى ساعة فى العالم
29-08-2009, 05:21 PM
sarsora
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة CAPTIN CRIZMA
ههههههههههههه والله قصه روعه ومضحكه الف شكر

هههه
تسلم اخى الغالى
نورت الموضوع
وسعيدة انها عجبتك
دمت بكل خير وسعادة ...
من مواضيع : sarsora أغلى ساعة فى العالم
"إيفل" جديدًا من البرتقال والليمون
#..عضوة منحوسة جداً اشتركت فى نيو حب لكن النحس وراها وراها حتى فى المنتدى..#
موبايل .. الرهيب .. من اختراعاتى .. مين عايز نسخة ؟؟
"شجرة السماء"
 

الكلمات الدلالية (Tags)
منحوسة, لكن, المنتدى, المنتدى#, الوحش, اشتركت, حب, دبي, جدًاًا, في, نيو, وراها

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
تخيل أنك دخلت المنتدى بعد عشرة سنوات ..!!!!!
سأترك المنتدى بلا رجعه .. مع اني أحببته
تخيل أنك دخلت المنتدى بعد عشر سنوات ...
اتركوا المنتدى حالاً!!!!!!!!!
هل أنتـ قريب من المنتدى ؟

#..عضوة منحوسة جداً اشتركت فى نيو حب لكن النحس وراها وراها حتى فى المنتدى..#

الساعة الآن 09:43 AM