العودة   منتدى نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت | طرائف | غرائب

ليلة القبض على بابسى

نكت | طرائف | غرائب


01-08-2009, 06:59 PM
tota&toma
 
ليلة القبض على بابسى

فكرت احكيلكم حكياته القط بابسي وحبيبته
يللا يا حلوين

صلوا علي النبي

عليه الصلاة والسلام

كان ياما كان


كان زمان بابسي

برئ وطيب

ورقيق


وكان
كل يوم
يروح عند بيت حبيبته
يغنيلها تحت البلكونه

يا عيني عليك
وعلي جمالك
يا بابسي
[IMG]http://*********/up/uploads/44bbfbafd3.jpg[/IMG]

وكان
عايش حياته
مظبوط

ومهيص
وبيلعب بلياردو
[IMG]http://*********/up/uploads/b7f7d4ad84.jpg[/IMG]


ده لانه كان بيحبها بجد

وهي كانت تستاهل كانت اجمل قطه هو شافها

[IMG]http://*********/up/uploads/556ab38456.jpg[/IMG]

وكان بيرجع كل يوم بيته لوش الفجر وبيرجع ميت من كتر السهر
[IMG]http://*********/up/uploads/8f5c2a6b2d.jpg[/IMG]
ده غير انه بقي فنان ورومانسي جدااااااااااا

[IMG]http://*********/up/uploads/ce7e67c9d4.jpg[/IMG]
وفي يوم

عمره ما خطر علي باله

شاف حبيبته

في وضع

خليع

مع قط الجيران
في الحمام

ومروقين
وعايشين حياتهم


[IMG]http://*********/up/uploads/876740cf36.jpg[/IMG]

مصدقش عنيه المسكين

وبصلهم
بزهووووووووول




اتصدم وبقت حالته النفسيه زفت


راح لدكتور يعالجه

[IMG]http://*********/up/uploads/fd596a7328.jpg[/IMG]
اتعقد اكتر وبقي كل ما يقف قدام مرايه

يقول اوعي الاسد انا اسد انا ملك الغابه

[IMG]http://*********/up/uploads/656c2bc90d.jpg[/IMG]
من يومها

قرر الانتقام

من القطط كلها

واتقلب بابسي البرئ

لبابسي المجرم الشرير

القناص



واشتري رشاش

من اللي ميسموش

وقعديقتل في القطط

بمنتهي السعادة

[IMG]http://*********/up/uploads/95469cc13a.gif[/IMG]

لكن

بابسي المجرم المجروح

انقبض عليه

واستسلم وهو حزين

[IMG]http://*********/up/uploads/233c53a6a2.jpg[/IMG]
والله صعب عليا

المهم

ابن اللئيمة بابسي

عمل نفسة مجنون

عشان ميدخلش السجن
[IMG]http://*********/up/uploads/00fc5958d6.jpg[/IMG]

وعشان يحبكها

قعد يجري ورا

الناس في الشارع

[IMG]http://*********/up/uploads/1dd0c4bfab.jpg[/IMG]
والظاهر انه اتجنن بجد

فبدأ

يصطاد الفيران

بس عشان عقله بقه هس هس

كان فاهم الصيد غلط

[IMG]http://*********/up/uploads/fe40307fea.jpg[/IMG]
ولما زهق بابسي من حياته


سلم نفسه


للعدالة

[IMG]http://*********/up/uploads/3309e5fd04.jpg[/IMG]


النهايات السعيدة
بابسي

وراء القضبان



وقعد يحلم بالقطة بتاعته



وعلي رأي المثل يا حلوين

اللي قالوه

اجدادنا



القطة المشمشية حلوة بس شقي


من مواضيع : tota&toma مدرسة داخل كهف !! بالصور
حاجات بنعملها من غير ما نحس!!!
حكاية الربع جنيه المخروم !!
حتتصرف معاه ازاى ؟
قوانين منتدى واحد عصبى. لاتعليق!
02-08-2009, 12:13 PM
ريتاج الشرق
 
ههههههههههههههههههه
حلو اوي ياتوتا
من مواضيع : ريتاج الشرق عبارات مكتوبه علي سيارات نقل مصريه
كداب كبير
نكت روشه
نكت جامده اوي
الفرق بين البطه والوزة
02-08-2009, 12:17 PM
روميو_
 
ههههههههههههههههه
حلو ياتوتا تسلم ايدك يا قمر
من مواضيع : روميو_ نكت جامده مووووت‏
نكت جمدا علشان الاحباط
02-08-2009, 02:54 PM
tota&toma
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ريتاج الشرق
ههههههههههههههههههه
حلو اوي ياتوتا
انتى الى احلى من بابسى يا قمر

ههههههههه
نورتى
من مواضيع : tota&toma اسئلة غبية بس منطقية جدا ؟
كيف تعرف أنك تشاهد فيلم مصري ؟
حاجات بنعملها من غير ما نحس!!!
قوانين منتدى واحد عصبى. لاتعليق!
اختبار نفسى جديد ومضحك؟؟
02-08-2009, 02:56 PM
tota&toma
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة روميو_
ههههههههههههههههه
حلو ياتوتا تسلم ايدك يا قمر


انت الى قمر واحلى

نورت يا قمر
من مواضيع : tota&toma حكاية الربع جنيه المخروم !!
اختبار نفسى جديد ومضحك؟؟
ليلة القبض على بابسى
قوانين منتدى واحد عصبى. لاتعليق!
اسئلة غبية بس منطقية جدا ؟
26-01-2010, 02:38 PM
rofaالسنيوريتة
 
بجد حكاية جميلة
انا دخلة انام عايزة حاجة من بابسي عشان انا ريحالة زيارة بكرة
ميرسي لموضوعك
من مواضيع : rofaالسنيوريتة
30-01-2010, 02:23 AM
sho\sho
 
ههههههههههه

ميرسى على القصة التحفة دية

بحد حلوة خاااااااالص


تسلم الاياادى

ياااحلى توتا
من مواضيع : sho\sho هل تعرف الفرق بين البنت الهاىكلاس والبنت البيئة خشوا بسرعة ؟؟؟؟؟؟؟؟ شوفوا
20-03-2010, 09:39 PM
The Black Drago
 
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه
هايل والله ضحكتينى من كل قلبى
من مواضيع : The Black Drago (**مجموعة نكت على بلدياتنا)**
**(اجمد النكت والافشات)**
25-03-2010, 06:29 PM
tota&toma
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة The Black Drago
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه


هايل والله ضحكتينى من كل قلبى
هههههههههههه
طب الحمد لله
نورت يا قمر
من مواضيع : tota&toma يلا احرق دم اى بنت ؟
قوانين منتدى واحد عصبى. لاتعليق!
طبق اليوم ( احرقى زوجك )
حتتصرف معاه ازاى ؟
اختبار نفسى جديد ومضحك؟؟
25-03-2010, 06:31 PM
tota&toma
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m_elhdeny
جميلة اوى

مرورك اجمل يا قمر

نورت
من مواضيع : tota&toma مدرسة داخل كهف !! بالصور
حتتصرف معاه ازاى ؟
حاجات بنعملها من غير ما نحس!!!
مسلسلات تركية
طبق اليوم ( احرقى زوجك )
25-03-2010, 06:42 PM
koky_koko
 
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههه
جميلة جداااااااااااااااااااا زي العسل يا قلبي
من مواضيع : koky_koko نكت 2010
 

الكلمات الدلالية (Tags)
مجلة, القبض, بابسى, على

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
القبض على عصابة لتزوير العملة وضبط 90 الف دولار امريكي مزورة شمال البصرة
القبض على عضو مجلس إدارة النادي الأهلي السابق لتنفيذ أحكام بالحبس صادرة ضدة
القبض على عصابة "ستات" تخصصت في سرقة التاكسيات!
القبض على فلسطيني مارس الجنس جماعيا مع شقيقته وزوجتيه
القبض علي 18 شخصاً بسمالوط بعد

ليلة القبض على بابسى

الساعة الآن 07:35 AM