xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت
التسجيل

اسئله غلسه اوووووووووووووووووووووووو ووووى

نكت

17-06-2009, 10:49 PM
نور عادل
 
فرصة اسئله غلسه اوووووووووووووووووووووووو ووووى

س : - طوبه وقعت من فوق عماره ولوح الأزاز الي تحت ما انكسرش ليه؟؟
ج : - لأن الطوبه ماوقعتش علي الأزاز.


س : - طيب فرخه بتعدي الشارع ماتت فجأة ليه؟؟
ج : - لأن الطوبه وقعت عليها.


س : - ليه واحد حاطط جنبه كوباية شاي وهو نايم ؟؟
ج : - لأن الشاي منبه.


س : - طيب ليه حاطط جنب كوب الشاي فنجان قهوة ؟؟
ج : - عشان اذا ما رنش الشاي.


س : - طيب ليه يحط كوباية مايه فاضيه وكوباية مايه مليانه؟؟
ج : - عشان يمكن يشرب ويمكن ما يشربش.


س : - واحد بيحط سكر على الكرسي قبل ما يقعد ،، ليه ؟؟
ج : - عشان تكوون القعده حلوووة.


س : - حاجه طايرة فى السما وتقووول مياوووووو ،، أيه هيه ؟؟
ج : - قطه بيضه ، مضروووبة بالشلووت.


س : - طيب حاجه سودا طايرة فى السما وتقوول مياووووو ، أيه هيه ؟
ج : - غراب بيستهبل على القطه البيضاء
ههههههههههههههههههههههههه


س : - طيب حاجه زرقا طايره فى السما ،، أيه هيه ؟؟
ج : -دبانه لابسه بنطلووون جينز أزرق.



س : - طيب حاجه سودا وفيها خط أحمر وطايره في السما من الشرق الى الغرب، أيه هيه ؟؟
ج : - دبانه لابسه فستان وحاطه روج أحمر ، ورايحه جواز وحده من صحاباتها .


س : - طيب حاجه سودا وفيها خط أحمر وطايره فى السما من الغرب الى الشرق،،

أيه هي ؟؟
ج : - نفس الدبانه نسيت حاجه في البيت وراحت تجيبها .


س : - نقطة سودا على الحيطه أيه هيه ؟؟
ج : - دبانه.



س : - و نقطتين سود على الجدار ايه هما؟؟
ج : - أكيد فيشه.


س : - طيب تلات نقط سود ، أيه هما؟؟
ج : - دبانه وفيشه .


س : - 54 نقطة سودا ، أيه هما ؟؟؟
ج : - الحيطه مقشره
هههههههههههه


س : - حاجه ضعيفه وطووويله ولونها أبيض أيه هيه ؟؟
ج : - خيط أبيض.


س : - طيب حاجه ضعيفه وطوووويله ولونها أسود أيه هيه ؟؟
ج : - ظل الخيط الابيض .


س : - حاجه بتمشي على الارض وتقوول زززززززز أيه هيه ؟؟
ج : - صرصار راكب علي دبانه.


س : - طيب ناس دخلوو شقه عرفوا ان فيها صراصير أزاي ؟؟
ج : - شافوا الدبان وهو ميت
من الي عمله فيه الصراصير.


س : - طيب ليه القطر بيوقف فى المحطة ؟؟
ج : - عشان ما بيعرفش يقعد.


س : - طيب وليه بيمشي مرررة تانيه ؟؟
ج : - لأنه زهق من الوقوووف.


س : - طيب بيضه وقعت من الطياره ومانكسرتش ليه ؟؟
ج : - ربك ستر.


س : - طيب أزاي نحط غزال في التلاجه على ثلاث خطوات ؟؟
ج : - افتح الثلاجه ،،، نحط الغزال ،،، نقفل التلاجه .


س : - طيب أزاي نحط الفيل على اربع خطوات؟؟
ج : - نفتح الثلاجه ،،، نطلع الغزال ،،، نحط الفيل ،، نقفل الثلاجه .


س : - طيب طياره شايله اجهزه كهربائية ،،حصل عطل فني فيها فلازم نرمي أثقل حاجه نرمي ايه؟؟؟
ج : - نرمي التلاجه عشان فيها الفيل.


س : - واحد قاعد بيعوم في البحر وفجأه مات... ليه؟؟
ج : - لأن الثلاجه الي فيها الفيل وقعت عليه .


س : - نملة بتقعد على البحر لما بتحب تقرا،، ليه ؟؟
ج : - عشان تبل ايدها لما تيجي تقلب الصفحه.


س : - طيب اذا ركبت موتسيكل ،، بتحط الفيل قدامها ليه ؟؟
ج : - عشان مايلعبش فى الجرس.


س : - طيب ليه ما بيعوموش في البحر سوااا ؟؟
ج : - عشان ماعندهمش غير مايوووه واحد.


س : - طيب وليه النمله ما بتنمش جنب الفيل ؟؟
ج : - لأن الشيطان شاطر.


س : - طيب أزاي نصطاد الفيل الاحمر؟؟
ج : - نصطاده ببندقية الفيل الاحمر .


س : - والفيل الاخضر ،، أزاي نصطاده ؟؟
ج : - نستناه لما يستوى ونصطاده ببندقيه الفيل الاحمر .

س : - طيب أزاي نصطاد الفيل الازرق ؟؟
ج : - نعمله حركه تحرجه ،، ولما وشه يحمر نصطاده ببندقيه الفيل الاحمر .



س :-أزاي نقعد 4 فيله فى عربيه جيب؟؟
ج: نركب اتنين وره واتنين قدام


س : - طيب ومين الي يسوووق ؟؟
ج : - الي معاه رخصه.


س : - طيب ازاي نركب 8 فيله في سياره شبح ؟؟
ج : - نبيع الشبح ،، ونشتري عربيتن جيب ونركب في كل عربيه 2 ورا و 2 قدام.


س : - أيه هي الحاجه الي بتعوم على وش المايه وأول حرف منها ق ؟
ج : - قطعة خشبه.


س : - طيب وأيه هي الحاجه الي بتعوم علي وش المايه وأول حرف منها ب ؟
ج : - برضه قطعة خشبه.


س : - طيب وأيه هيه الحاجه الي بتعوم علي وش المايه وأول حرف منها ن؟؟
ج : - نفس قطعة الخشب.


س : - وايه هيه الحاجه الي تعوم على وش المايه وأول حرف منها هـ ؟
ج : - هي هي نفس قطعة الخشب.


س : - طيب ايه هيه الحاجه الي بتعوم على سطح الماء وأول حرف منها ي ؟
ج : - يا أختي انتى ما بتفهميش ، قلت لك قطعة الخشب



يا ريت يكون الموضوع عجبكم
للأمانه
الموضوع منقول



خلصت الأسئله



واتمنى انها تكون عجبتكم
من مواضيع : نور عادل نكت حلوووووووووة
انت فى مصر ياابنى...............
واحد بيحب واحده ونفسه يتجوزها
اخفت عنه السر ستووووووووووووووووووووون عاما
قصه محرجه........................؟؟؟؟
18-06-2009, 02:48 PM
HONDA ACCORD 99
 
طريفة وجميلة ..
تقبلي وافر التحية أختي الغالية,,
دمتِ برعاية الله,,
من مواضيع : HONDA ACCORD 99 كله بسبب الإنترنت ؟؟
موضوع فكاهي ....
لما بيدرس الشب وبكون جنبه بنت (بالمدرسة)..
أنواع الأزواج عند الجلي في المطبخ ..
حوار داخل قطار
21-06-2009, 05:56 PM
الحبييب المصرى
 
تسللللللللللللللللللللللل لللللللللللللللم
من مواضيع : الحبييب المصرى رساله من اب صعيدى
عاوز تعرف رقم موبايل ال جمبك ادخل هنا؟؟؟؟؟؟؟
02-07-2009, 10:11 PM
n ou_nou
 
دي غلظة اوي باين عليها
من مواضيع : n ou_nou الزوجة المطيعة
نكت على الماشي
اسالة وايد مضحكة
اندل من هيك مالقيت
100 نكته جديده
03-03-2010, 11:18 PM
قلب طيب وحزين
 
اسئلة فعلا غلسة اوى
من مواضيع : قلب طيب وحزين حوار رومانسى بين البيبسى والميراندا
كلمات اغانى تموت من الضحك
04-03-2010, 12:01 AM
hazem elbasha
 
هههههههههههههههههههه
تسلم ايدك نور
أغلى سلام
تحياااااتى
من مواضيع : hazem elbasha شعر أخر تهييس........
نكت جامدة
أسئلة محرجة جدا وتحدى...
شوية نكت تموت من الضحك
على رأى المثل ....
 

الكلمات الدلالية (Tags)
اسئله, غلسه

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
اسئله حساسه للشباب **اسئله حساسه للبنات.......؟؟
اسئله حزينه صريحه عاطفيه
ثلاثه اسئله حيرت العلماء... ارجو التثبيت
اسئله متهيقليش ان حد يقدر يحلها ؟؟؟ بس اسئله مهمه والله
اسئله للولاد بس و ممنوع رد البنات اكتفوا بالقراءة بس

اسئله غلسه اوووووووووووووووووووووووو ووووى

الساعة الآن 10:09 AM.