xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت
التسجيل

نكت مصرية حلوة موت (بدون ما حد يزعل يا اخوانا المصريين)

نكت

05-07-2009, 01:21 PM
عاشقة السراب
 
Thumbs up نكت مصرية حلوة موت بدون ما حد يزعل يا اخوانا المصريين

مرة واحد أخنف أتجوزواحدة خنفة..ومحدش منهم عارف المرض الي عند التاني..ويوم الفرح بالليل قعدوا يبصو لبعض ..قامت العروسة جابت طبق الاكل وقالت : ( كن ) قام طار العريس من الفرح وقالها: ( نينتك فن )!!

مرة واحد قاعد بيقرأ الجورنال فجت زوجته وضربته بغطا الحلة فسألها في ايه ؟؟ قالتله : ايه الورقة اللي في جيب بدلتك المكتوب فيها سوسو ؟؟ قالها : ده الحصان اللي بشجعه في السباق فاعتذرت له .. وبعد شوية .. جت وضربته تاني وقالت له حصانك علي التليفون ..

مرة واحد بلدينا مسافر أمريكا شرب من حنفية أوتوماتيك ماعرفش يقفلها .. قام رجع في أول طيارة لمصر ٌام سألوه : ازي امريكا ؟؟ فقال لهم أسكتوا زمانها غرقت يابووي !!

مرة واحد بنا بيته بشكل دائري .. عشان زوجته متقولش له ..حبسني بين أربع حيطان !!

مرة واحد بلدينا نام متأخر.. فاته الحلم!!



محششين مع 4 محششات نايمين في سوق الغنم .....ليش؟؟؟
يقلدون برنامج الوادي

ديك يأذن فوق شجرة و تحتها ثعلب.....
لما خلص........ قاله الثعلب : مش عايز تنزل ونصلي جماعةّ

واحد شاف وحدة حلوة حب يعاكسها قال لها : يا جميل !
ردت عليه بعنف : جميل بعينك ، أنا اسمي جميلة !!!

يحكى أن ليلى رأت الذئب وراء شجرة في الغابة
فقالت في دهشة : أأنت الذئب؟؟
قال : نعم!!! بعد ذلك هرب منها
ورأته خلف صخرة فقالت له : أأنت الذئب؟؟؟ قال نعم!!! فهرب منها
ورأته داخل مغارة........فقالت : أأنت الذئب؟؟؟
رد بغضب : نعم أنا الزفت
أنا الذئب............ذبحتيني..........دع يني أقضي حاجتي

سكران ماسك الفرخة بتاعته ..قاعد يضرب فيها يضرب فيها ويقولها: كل يوم بيض بيض مافيش جبنه

مرة واحد سافر الكويت... لقى الاسامى بوحمد ، و بو فهد، و بو محمد ، و بو فراس ، راح سمى نفسه( بوكيمون ).


مرة واحد خد زوجته حديقة ال حيوانات و صورها جنب قفص القرود و علق الصورة فى الصالون و كتب تحت الصورة :هذه صورة زوجتى مع القرود ملحوظه زوجتى الثالثه على اليمين

مرة اثنين صعايده في الجيش فالصول بيسال الاول ايه ده قله البندجيه يافندم قله بندجية ايه ياهريدي دي وطنك دي امك فراح للعسكري التاني قاله ايه دي قاله دي ام هريدي يا فندم


واحد قاعد يقول لخطيبته انا مانا غني ولا عندي مرسيدس ويخت زى محمود بس انا بحبك
خطيبته: وانا كمان بحبك لكن احكي لي اكتر عن محمود

مجموعة أغبياء ماتوا غرقانين فى غواصة وبعد التحقيق فى الحادث اكتشفوا ان واحد منهم سمع خبط بره راح فاتح الباب يشوف مين

مرة واحد غبي اشتري تاكسي وماشي بيه ومبسوط واحد وقفه وقاله تاكسي يااسطي قال له ايوة تاكسي وكمل مشي


الزوجة : إنت دايما شايل صورتى معاك و رايح بيها المكتب ...ليه؟
الزوج: لما بلاقى مشكلة مهما كانت معقدة ببص لصورتك ألاقيها اتحلت على طول.
الزوجة: شايف أنا أد إيه مهمة بالنسبالك.
الزوج: أيوة...ببص فى صورتك و أقول لنفسى " إيه المشكلة اللى ممكن تكون أكبر من دى؟

البنت: لما نتجوز أنا عاوزة أشاركك فى كل مشاكلك و متاعبك و أخففها عنك.
الولد : لكن أنا ما عنديش مشاكل.
البنت: أيوه لإننا لسة ما اتجوزناش.


الزوج الجديد لزوجته: كنتى هتتجوزينى لو ما كانش بابا ساب لى كل الثروة دى.
الزوجة: يا حبيبى أنا كنت هتجوزك بغض النظر مين اللى ساب لك الثروة.


سألت زوجة زوجها: بتحب ايه أكتر فيّا.....وجهى الجميل أم جسمى المتناسق؟
فنظر إليها الزوج من تحت لفوق و قال : بحب روح الدعابة اللى فيكى

نذل شاف عميان بالمسجدة عمل محاضرة عن نعمة البصر

عايز ارسلك نكته تبسطك بس المشكلة الرصيد مخلص (محشش ذكي)


واحد لونه اسود هجم عليه الاسد قاله ارقوك ما تكلنيش قال الاسد الدكتور منعني من المشويات


واحد مسطول اشتغل سواق تاكسي، شاورتله واحده، وقف وسألها "رايحه فين؟" قالتله "المهندسين" قالها "روحي بس ما تتأخريش"


مرة جاموسة جلها جفاف جابت لبن بودرة

دكتور محشش ضحى بالأم و الجنين عشان العملية

تنجح محشش قالوا له قول لنا طير بحرف الكاف، قالهم كنتاكي

في دكتور عيون شاف اشارة المرور حمراء نزل حط لها قطرة

بلديتنا رجع من السفر لقى الشقة مليانه صراصير.. غير قفل الباب

مره واحد عداه العيب استنى العيب اللى بعده


-اتصل واحد على زوجته وقال لها "انا ربحت مليون دولار جهزي شنطتك بسرعة"
فقالت الزوجة:" طيب احمل معاي ثياب صيف أو شتاء؟"
فرد عليها : "شيلي كل اللي تبين المهم ارجع ومشوفكيش فى البيت""


مدرب يسأل لاعب محشش : "في كم مر تقدر تلف الملعب" قال المحشش: "في سجارتين
من مواضيع : عاشقة السراب أطووووووووووول نكتة ...وأتحداكم
نكته حلوة ... وممكن بيخة كمان ...
شوفو بلادة الشباب في الامتحانات غباء مش طبيعي(اسفة شباب)
نكت مصرية حلوة موت (بدون ما حد يزعل يا اخوانا المصريين)
نكت عن الازواج...
10-09-2009, 11:25 PM
hazem elbasha
 
ههههههههههههه
ولا كلهم من المصريين دى نكت مش حاجة قبيحة
تسلم ايدك كلهم جامدين
من مواضيع : hazem elbasha أضحك من قلبك ........
على رأى المثل ....
شوية نكت تموت من الضحك
شعر أخر تهييس........
نكت جامدة
11-09-2009, 12:10 AM
nader ahmed
 
هههههه
حلوين
من مواضيع : nader ahmed بدل من تعذيب النايم
11-09-2009, 06:08 AM
سندريلا الزمالك
 
ههههههههههههههه
حلوين بجد
من مواضيع : سندريلا الزمالك إضحك كركر,, هههههههههه
11-09-2009, 06:55 AM
ضي القمر99
 
ههههههههههه
حلوين أوي
من مواضيع : ضي القمر99 مراتي جابتلي الضغط
11-09-2009, 04:00 PM
اجمل البنات
 
وعادى فيها ايه لو على المصريين ميرسى على النكت
من مواضيع : اجمل البنات قناة الزمالك قريبا على شاشة التليفزيون
تخيل كده لو رمزى( بتاع راجل وست ستات ) بقى مدرب المنتخب
طرق الموت المتعددة
15-09-2009, 11:43 PM
elshrief
 
ههههههههههههه جامدين
من مواضيع : elshrief واحد ومراته
واحد ومراته
احلى نكتة
احلى نكتة
18-09-2009, 04:26 AM
star girl mohga
 
هـــههههههههههـــــ ميرسي ليكي ـــــــــههههههه
من مواضيع : star girl mohga
 

الكلمات الدلالية (Tags)
ما, مصرية, موت, المصريين, اخوانا, بدون, حلوة, يا, يد, يشغل, نكت

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
حدث فى يوم 8 ربيع أول
ليبيا تماطل في صرف مكافآت نهاية خدمة عشر سنوات لآلاف المهنيين المصريين
جماعة مصرية تطلق علي الانترنت (المبادرة الوطنية لرفض التوريث)
أزمة الطلاب المصريين بأمريكا .. تقتضي قطع إجازة الحكومة
مواجع مصرية

نكت مصرية حلوة موت (بدون ما حد يزعل يا اخوانا المصريين)

الساعة الآن 06:05 PM.