xpredo script

العودة   منتدى نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت

نكت جمدا علشان الاحباط

نكت

27-07-2009, 03:07 PM
HONDA ACCORD 99
 
شكراً للموضوع الطريف والجميل ,,
تحياتي لك ..
من مواضيع : HONDA ACCORD 99 الجيش العربي فين..
حوار داخل قطار
بمناسبة قرب الإمتحانات
لما بيدرس الشب وبكون جنبه بنت (بالمدرسة)..
الفرق بين الإبتسامة و الإبتثامة
28-07-2009, 05:32 AM
روميو_
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HONDA ACCORD 99
شكراً للموضوع الطريف والجميل ,,
تحياتي لك ..
اشكرك على الرد

منور بجد والله
من مواضيع : روميو_ نكت جامده مووووت‏
نكت جمدا علشان الاحباط
28-07-2009, 05:33 AM
روميو_
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hadhooda
شكرا علي الموضوع الجميل
والنكت الرائعة
لك مني أرق تحياتي . .





اشكرك على الرد

تحياتلى
من مواضيع : روميو_ نكت جمدا علشان الاحباط
نكت جامده مووووت‏
28-07-2009, 07:05 AM
hazem elbasha
 
ههههههههههه
جامدين جدا
بس الأهلى ياعينى اليومين دول عايز الى يشيل عنه
من مواضيع : hazem elbasha على رأى المثل ....
نكت جامدة
حظك اليوم 20/8/2009
مصر بدون تزييف ...
أضحك من قلبك ........
28-07-2009, 12:02 PM
روميو_
 
شكرا على المشاركه
من مواضيع : روميو_ نكت جامده مووووت‏
نكت جمدا علشان الاحباط
 

الكلمات الدلالية (Tags)
الاحباط, جمدا, علشان, نكت

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

نكت جمدا علشان الاحباط

الساعة الآن 05:37 AM.