العودة   منتدى نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت | طرائف | غرائب

اختبار نفسى جديد ومضحك؟؟

نكت | طرائف | غرائب


28-07-2009, 04:15 AM
tota&toma
 
منقول اختبار نفسى جديد ومضحك؟؟

يمكن انتشرت حكاية الاسئلة الى تخليك تعرف شخصيتك ساعات نلاقى حاجات فينا منها وحاجات لا بس اختبار انهاردة هو سؤال واحد حيعرفك انت ايه وبحلف بالله ان الاجابة حتكون صح 100 % وبتحداكم لو الاجابة طلعت غلط

بصوا حنبتدى السؤال بس هو غريب ومضحك شوية

السؤال عبارة انى حقولك موقف وحشوف ردك ومنها حنحلل شخصيتك

والموقف هو بس يا ريت تركز فى كل كلمة وكل حرف

انت ماشى فى غابة كبيرة فجاة لقيت قدامك اسد كبير
فاكيد حتجرى منه فبعد مجريت لقيت فى الغابة دى كوخ خشب دخلت الكوخ ده لقيت فيه 7 سراير جمبهم سفرة عبارة عن طربيزة و7 كراسى وعلى ترابيزة صنية محطوط فيها 7 انواع من الفواكه وهما

الموز

التفاح

المانجو

فراولة

خوخ

برتقال

جوافة

يا ترى حتختار اى نوع

اعرف الاجابة

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..
..
..

..
..
..
..
..
..
..
..
7

7

7

الاجابة

لو انت اخترت التفاح


معناه انك شخص بتحب تاكل التفاح

لو اخترت الموز

معناه انك شخص بتحب تاكل الموز

لو اخترت المانجو

تبقى انت شخص بتحب المانجو

لو انت اخترت الفراولة

تبقى انت شخص بتحب تاكل الفراولة

لو انت اخترت البرتقال

يبقى انت شخص بتحب تاكل البرتقال

لو اخترت الجوافة يبقى انت بتحب تاكل الجوافة


اتمنى تكونوا استفدتوا من الموضوع وعرفتوا شخصيتكم وانا بتحدى اى حد يقول ان الاختبار مش مظبوط

تحياتى
من مواضيع : tota&toma حتتصرف معاه ازاى ؟
اختبار نفسى جديد ومضحك؟؟
قوانين منتدى واحد عصبى. لاتعليق!
حكاية الربع جنيه المخروم !!
مدرسة داخل كهف !! بالصور
28-07-2009, 04:46 AM
روميو_
 
جميل يا توتا

تسلم ايدك
من مواضيع : روميو_ نكت جمدا علشان الاحباط
نكت جامده مووووت‏
28-07-2009, 05:52 AM
hazem elbasha
 
وهو بعد الأسد مين ده الى هايعرف ياكل
من مواضيع : hazem elbasha غرائب وعجائب الإنسان
على رأى المثل ....
نكت جامدة
الفرق بين موبيل البنت و موبيل الولد....!!!
أعرف مستوى ذكائك فى خمس دقائق
28-07-2009, 05:57 AM
tota&toma
 
ههههههههههههه

شكرا لمرورك انا مقولتش كل قولت اختار
من مواضيع : tota&toma مسلسلات تركية
يلا احرق دم اى بنت ؟
كيف تعرف أنك تشاهد فيلم مصري ؟
يا نهار ابيض الولاد اذكى من البنات !!!
اختبار نفسى جديد ومضحك؟؟
28-07-2009, 06:31 AM
eng alganiny
 
ههههههههههه
جامد يا توتا
من مواضيع : eng alganiny
28-07-2009, 03:07 PM
shaba7 el7ob
 
ههههههههههههههههههههههههه

بقى انا اجرى المسافه دى كلها عشان تقوليلى بتحب التفاح
هههههههههههههههههه

وبعدين اصلا انا لو حصل معايا الموقف ده مش همد ايدى فى حاجه

مش بتقولو فى اسد بيجرى ورايا
ههههههههههههههههه

بس تسلم ايديكى يا قمر
من مواضيع : shaba7 el7ob بدر عاوز يكلم سالى &حكايه ماساويه&
28-07-2009, 05:21 PM
tota&toma
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shaba7 el7ob
ههههههههههههههههههههههههه


بقى انا اجرى المسافه دى كلها عشان تقوليلى بتحب التفاح
هههههههههههههههههه

وبعدين اصلا انا لو حصل معايا الموقف ده مش همد ايدى فى حاجه

مش بتقولو فى اسد بيجرى ورايا
ههههههههههههههههه


بس تسلم ايديكى يا قمر
معلش تعيش وتاخد غيرها وبجد مرورك نور الموضوع
من مواضيع : tota&toma حاجات بنعملها من غير ما نحس!!!
ليلة القبض على بابسى
كيف تعرف أنك تشاهد فيلم مصري ؟
طبق اليوم ( احرقى زوجك )
قوانين منتدى واحد عصبى. لاتعليق!
29-07-2009, 01:09 AM
MOHAMED ONLY ONE
 
صحيح بعد الاكل مين اللى هيجيلوا نفس يختار..
على العموم الفراوله جميله تسلمى على العزومه الحلوه دىىىىىىى
تحياتى
من مواضيع : MOHAMED ONLY ONE رجل ينتحر بإلقاء نفسه من على برج خليفة الاعلى بالعالم
سندريلا المتشرده 2008
أبلـــيس زعلان من النــــــاس أوي يا جمــــاعـــه...
قاموس الروشنــــــه الجديد { اوعى يفوتكم ولوفاتكم انا مش مسئول}
شكــل المعاكســات بعد الثوره
08-03-2010, 09:22 AM
قلب طيب وحزين
 
يا شيخة بعد منشفتى ريقى من الجرى من الاسد
تقوليلى اختارى لا انا مش هختار انا هاكل علطول ههههههههههه
تسلم ايدك يا قمر موضوعك جميل
من مواضيع : قلب طيب وحزين فوائد الدراسة مع البنات
كلمات اغانى تموت من الضحك
حوار رومانسى بين البيبسى والميراندا
18-03-2010, 08:42 PM
اميمه زهران
 
هههههههههه حلو
اه انا فعلا بحب الخوخ
من مواضيع : اميمه زهران الرومانسيه والغباء
اضحك من قلبك
18-03-2010, 10:01 PM
سوسو 1981
 
ههههههههههههههههههههههههه
شكراااااااااااااااااجزيلا
من مواضيع : سوسو 1981
18-03-2010, 11:34 PM
The Black Drago
 
ههههههههههههههههههههههههه ه
مشكووووووووووووووووووور
من مواضيع : The Black Drago (**مجموعة نكت على بلدياتنا)**
**(اجمد النكت والافشات)**
 

الكلمات الدلالية (Tags)
اختبار, جديد, ومضحك؟؟, نفسي

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
نروج منعت اختبار غواصتين اسرائيليتين
" باناميرا إس 2010 " .. اختبار لقدرات السائق قبل السيارة
هام جدا لكل سيدة تريد الحمل
الزمالك و معايير اختبار اللاعبين
التوصل إلى اختبار سريع لاكتشاف الإصابة بالإيدز

اختبار نفسى جديد ومضحك؟؟

الساعة الآن 11:14 AM