xpredo script

العودة   منتدى نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت

قوانين منتدى واحد عصبى. لاتعليق!

نكت

29-07-2009, 10:51 AM
tota&toma
 
قوانين منتدى واحد عصبى لاتعليق!

بيقولك واحد عمل منتدى بس حضرته كان عصبى موتقوانين منتدى واحد عصبى   لاتعليق! المهم انه بقى المدير العام شوفوا بقى القوانين الى حاتطها



1ـ عضويتك تبقى باسم محترم وابن حلال وياريت تكون بالعربى مش حقرف نفسى انا واقعد اترجم والا حتتوقفقوانين منتدى واحد عصبى   لاتعليق!


2ـ اى رد مفهوم او غير مفهوم حتتوقفقوانين منتدى واحد عصبى   لاتعليق!


3ـ تشارك من سكاتقوانين منتدى واحد عصبى   لاتعليق!


4ـ قسم الفرفشة تكتب تعليق وانت سكت ومش عاوز ضحكقوانين منتدى واحد عصبى   لاتعليق!


5ـ قسم الالعاب تلعب من غير اى هزارقوانين منتدى واحد عصبى   لاتعليق!


6ـ متقعدش فاتح المنتدى طول اليوم عشان متضغطش على السيرفر سيب فرصة لغيرك عشان يتنيل يدخلقوانين منتدى واحد عصبى   لاتعليق!


7ـ اى موضوع مكرر او منقول او حتى جديد يحذف فوراقوانين منتدى واحد عصبى   لاتعليق!


8ـ قسم الشكاوى لو شفت فيه وش حد حيتوقف
وبرضه لو بعت اى اقتراح حتتوقف مش شايفنا ارتيس منعرفش ندير المنتدىقوانين منتدى واحد عصبى   لاتعليق!


9ـ خليك فى حالك ومتتكلمش مع حد من الاعضاء برة او جوة المنتدىقوانين منتدى واحد عصبى   لاتعليق!


10 ـ ممنوع اى هزار او تعارف او تهنئة قوانين منتدى واحد عصبى   لاتعليق!


رسالة الترحيب كالتالى

" انت شرفت اذا كان متصفحك الزفت لا يعمل فيكون احسن برضه "قوانين منتدى واحد عصبى   لاتعليق!

رسالة الوداع كالتالى

" فى ستين داهية ياريت منشفش وشك تانى "قوانين منتدى واحد عصبى   لاتعليق!


ويلا كفاية عليكوا كدة



..................................

يا عم غور فى داهية انت والمنتدى بتاعك ده بلا قرف ابقى قابلى لو حد اشترك


يا رب يكون عجبكم الموضوع
من مواضيع : tota&toma قوانين منتدى واحد عصبى. لاتعليق!
ليلة القبض على بابسى
اختبار نفسى جديد ومضحك؟؟
مسلسلات تركية
طبق اليوم ( احرقى زوجك )
30-07-2009, 01:46 AM
MOHAMED ONLY ONE
 
يا عم ايه الكلام الجامد ده..
طيب وهوه ليه عمل منتدى طالما هوه كده...؟
وبعدين الاعضاء اللى هيشتركوا معاه هيكونوا ارخم منه ده شرط أساسى
وهيقعدوا يرخموا على بعض طول اليوم..
وطبعاََ وبلا فخر المنتد ده هيبقى من أعظم المنتديات على الساحه
ولا ايه؟؟؟
من مواضيع : MOHAMED ONLY ONE واحد بيرخم على واحد فى التليفون { مــــــودى }
جعان بيغنى <بحبك وحشتينى> ههههههههه هتموتوا من الضحك
حمله جديده للعيد بشعار جديد
نكت x نكت
نكت على جمال وعلاء ومبارك والشله الفسدانه .. كتييير جداااا
30-07-2009, 05:47 PM
shaba7 el7ob
 
هههههههههههههههههه

لا بجد حلوه

وبعدين هو ماله عصبى كده ليه

دنا افجر المنتدى باللى فيه

وتسلم ايدك يا باشا
من مواضيع : shaba7 el7ob بدر عاوز يكلم سالى &حكايه ماساويه&
31-07-2009, 06:22 AM
البطة المجنونة
 
هههههههههههههههههههههه
لا بجد قوانين تعبان عليها و تستحق الدراسة لانه عنده وجه نظر ...
هههههههههههههه
بجد حلوة تسلم الايادي ...
من مواضيع : البطة المجنونة
31-07-2009, 07:21 AM
ريتاج الشرق
 
جميل اوي ياتوتا التوبيك ده
من مواضيع : ريتاج الشرق الفرق بين البطه والوزة
نكت جامده اوي
نكت روشه
عبارات مكتوبه علي سيارات نقل مصريه
05-08-2009, 03:49 PM
اميمه زهران
 
ههههه اكيد هيكون العضو الوحيد الا فيه اصل مفيش حد وصل لدرجه الرخامه دى
من مواضيع : اميمه زهران اضحك من قلبك
15-08-2009, 09:33 PM
ضي القمر99
 
هههههههههههه
حلو أوي يا توتا
من مواضيع : ضي القمر99 مراتي جابتلي الضغط
16-08-2009, 12:36 AM
مسعين بالله
 
واحد عصبي برضه فضل يعمل منتديات بالشكل ده
وكان تخصصه اعلام
منتدياته كلها ساقطه ساقطه ساقطه

فضل هون كمان
يسقط يسقط يسقط
وبعدين قالوا في كليه الاعلام
مفيش فايده
لازم نخرجه
فخرجوه من الكليه بدرجة
( غور )
مع مرتبة القرف الاولي
من مواضيع : مسعين بالله معانا ولا مع الناس التانيين
أحلام سياسية
جحا مشرفا
الفرق بين الزتون واللمون
قنبله
16-08-2009, 03:54 PM
hazem elbasha
 
ههههههههههههه والله جامدة ويسموه منتدى أبو زعبل
من مواضيع : hazem elbasha أضحك من قلبك ........
على رأى المثل ....
حظك اليوم 20/8/2009
مصر بدون تزييف ...
شعر أخر تهييس........
 

الكلمات الدلالية (Tags)
لاتعليق, منتدي, عصبى, نادي, قوانين

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

قوانين منتدى واحد عصبى. لاتعليق!

الساعة الآن 08:29 PM.