xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح
التسجيل

اسئله غريبه للبنات فقط والشباب فيهم يشكروني

الحوار المفتوح

15-09-2009, 12:22 PM
نسومة الامورة
 
1_تفضلين ان ترتبطي بشخص بيحبك او انت تحبيه؟
الحب من الطرفين مني ومنو
2_بنسبه كم في المئه بتفكري بعقلك عندما تختارين شريك حياتك؟
50%
3_لو زوجك تزوج عليك ما هي رده فعلك؟
ايوة ارتكب جريمة فيه بضحك اترك طبعااا
4_ممكن تفسخي خطوبتك لاي من الاسباب الاتيه 1-الفلوس 2-المظهر 3-الذهب؟
لاااااااااا الحاجات هادي مش مهمة كتيير

5_اين تحلمي ان تقضي شهر العسل؟
مممممممممم احكيلك نفسي اروح كل العالم بس حتعب اووي
تسلمي ياعسل على الاسئلة الحلوة
تحياتي ليكي دمتي بحفظ الله
من مواضيع : نسومة الامورة أسعد اللحظات و أصعبها ...
سؤال للشباب والبنات ارجو الاجابة بكل بصراااحة؟؟
سؤال صريح لكل شاب وشابه .. ادخلو وجاوبو
ابتسم انت لا تعلم من سيقع في حب ابتسامك
لماذا نعيش؟؟؟؟؟
15-09-2009, 08:21 PM
MALAK_7AZIEN
 
1_تفضلين ان ترتبطي بشخص بيحبك او انت تحبيه؟
طبعا لازم نكون بنحب بعض
2_بنسبه كم في المئه بتفكري بعقلك عندما تختارين شريك حياتك؟
40%
3_لو زوجك تزوج عليك ما هي رده فعلك؟
لازم نتكلم واعرف ايه الاسباب وبعدا نحكم
4_ممكن تفسخي خطوبتك لاي من الاسباب الاتيه 1-الفلوس 2-المظهر 3-الذهب؟
لا طبعا ولا حاجة من الحاجات دى ابدا
5_اين تحلمي ان تقضي شهر العسل؟
فى عالمى الذى يفوق الخيال
وبليز تقبلى اجاباتى
ومرورى وتحياتى
من مواضيع : MALAK_7AZIEN المجاملة.. والكذب... هل هما وجهان لعملة واحدة..؟؟؟!!
كرسي الاعتراف
دعوة للنقاش
اختر رقم لتعرف نوع شخصيتك
كلمات بالامس روعة...واليوم للاسف خدعة
25-01-2010, 12:25 AM
سما الله
 
مميز أسئله رائعه مثلك

بسم الله الرحمن الرحيم




1_تفضلين ان ترتبطي بشخص بيحبك او انت تحبيه؟

أحب أرتبط بشخص بحبه ويحبنى


2_بنسبه كم في المئه بتفكري بعقلك عندما تختارين شريك حياتك؟
هو المفروض يكون100% ولكن أن حدث وكنت بحبه ساعتها هيكون فى نسبه لقبى وأعتقد هتكون نسبه كبيره


3_لو زوجك تزوج عليك ما هي رده فعلك؟
أكيد هغضب وهتركه



4_ممكن تفسخي خطوبتك لاي من الاسباب الاتيه 1-الفلوس 2-المظهر 3-الذهب؟ أكييييييييييييييييييد لأ

5_اين تحلمي ان تقضي شهر العسل؟

مش مهم المكان المهم أكون سعيده مع شخص يتقى الله ويحبنى ويحترمنى ولا لو البيت هكون أسعد واحده ع الأرض

بشكرك حبيبتى كتير ع روعه موضوعك

دمتِ متألقه


من مواضيع : سما الله عندما تتوقف المحطات عندما لانُريد
تذكر دوما!!
..أرقى ما يتعلمه الإنسان في الحياة...
ليتنا كأشجار الياسمين !!
الجرىء بس الى بيدخل :p
25-01-2010, 12:39 AM
sara_mero
 
1- يحبنى
على رأى المثل(خد اللى يحبك ومتخديش اللى انت بتحبيه)هههههه
2-50%

3-أطلب الطلاق بعد طبعا اما اكسر الشقه الاول

4-ولا سبب من دول
أفسخ الخطوبه بسبب خيانته

5-فى أمريكا
وبمأن مش هيحصل فشرم الشيخ كويسه برده
ههههههه

ميرسى يا قمر الموضوع جميل قوى
من مواضيع : sara_mero ذكريات.....
معنى الصداقه.....
نصائح قد تفيدك...
الوحده ****
اسئله ذكاء.....
23-03-2010, 09:37 PM
lord of boyes
 
حقا ليس من حقى التدخل لكن الاسئلى دى تنفع صبية يعنى اسئلة للجنسين
من مواضيع : lord of boyes
 

الكلمات الدلالية (Tags)
للبنات, اسئله, يشكروني, غريبه, فيهم, فقط, والشباب

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
اشيك فساتين قصيرة للبنات الحلوين
اسئله حساسه للشباب **اسئله حساسه للبنات.......؟؟
هذه مجموعه اسئله للبنات فقط

اسئله غريبه للبنات فقط والشباب فيهم يشكروني

الساعة الآن 02:07 AM.