xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت
التسجيل

نكت جامدة

نكت

16-08-2009, 03:44 PM
hazem elbasha
 
06 نكت جامدة

مرة واحد غبى لقى 10 جنيه على الارض خدها وحطت خمستين

سأل أستاذ التلاميذ: اذا رأي أحدكم أنه غبي يقف, بعد فترة وقف أحد الطلاب, فسأله الاستاذ: هل تري نفسك انك غبي؟ فرد الطالب: لا... بس ماحبتش اشوف حضرتك واقف وحدك.

بتاع جرايد ابوه مات بقي ماشي في الجنازة ويقول اقراء الفاتحة

واحد بتاع بصل ابوه مات بقي ماشي في الجنازة يقول ابويا مات ياجماله

واحد غبى سافر امريكا واول مانزل نييورك شاف محلات كبيرة بتاعة اجهزة كهربائية تلفزيونات وبوتجازات وغسالات انبهر وقال اه ياولاد الكالب كل ده من ليبيا

واحد بلديتنا حصلت له حادثة وكانت روحة بتتطلع واحد من الواقفين شافه بيطلع في الروح قله قول الشهادة قله الصعيدي دبلوم صنايع

مره واحد غبى كبر دماغه معرفش يخلع التيشرت

خمسة أغبيه بيركبو لمبة واحد منهم ماسك اللمبة والأربعة بيللفو السقف

مره واحد قصير شاهد في قضيه القاضي بيساله اسمك ايه : قال اسمي نخله قال القاضي انت هتكدب من اولها

مره ولد مامته حامل فالولد بيسئل امه هو انتي بتحبي اخويا اللي فبطنك قالت له طبعا يا حبيبي قال الولد امال اكلتيه ليه
من مواضيع : hazem elbasha أسئلة محرجة جدا وتحدى...
شعر أخر تهييس........
نكت جامدة
شوية نكت تموت من الضحك
على رأى المثل ....
16-11-2009, 12:44 PM
lovely_yoyo
 
ضحكتنى كتير يسلمووووووو
من مواضيع : lovely_yoyo
29-11-2009, 04:59 PM
hazem elbasha
 
شكرا على المرور والتفاعل
تحياتى
من مواضيع : hazem elbasha أسئلة محرجة جدا وتحدى...
حظك اليوم 20/8/2009
أضحك من قلبك ........
شوية نكت تموت من الضحك
شعر أخر تهييس........
29-11-2009, 05:21 PM
أسامة فقط
 
أحلى نكت والله
من مواضيع : أسامة فقط
30-11-2009, 02:40 AM
hazem elbasha
 
شكرا على المرور نورت
كل سنة واتت بخير
تحياتى
من مواضيع : hazem elbasha على رأى المثل ....
نكت جامدة
مصر بدون تزييف ...
حظك اليوم 20/8/2009
أسئلة محرجة جدا وتحدى...
 

الكلمات الدلالية (Tags)
جامدة, نكت

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
نكت جامدة جامدة جدا خش ومش حتقدر تبطل ضحك
كيكات خاصة بالأطفال بس جامدة اوي
نكت جامدة جامدة جدا خش ومش حتقدر تبطل ضحك

نكت جامدة

الساعة الآن 11:58 PM.