xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت
التسجيل

شوية نكت تموت من الضحك

نكت

16-08-2009, 04:40 PM
hazem elbasha
 
Icon16 شوية نكت تموت من الضحك

واحدة حامل فى ثلاث توائم يوم الولادة الدكتور بيطلع العيل الأول لقاه نايم وساكت
قعد يضريه على وشه حتى صرخ ركنه على جنب وطلع الثانى لقاح زى أخوه قعد يضربه لما فاق وركنه
جه الدكتور يدور على الثالث مش لاقيه راح ماشى وقال للممرضة كملى لأنهم اثنين بس
الممرضة جت تكمل لقت الثالث طالع براسه بالراحة وبيسألها
هو الراجل اللى بيضرب العيال مشى ولا لسة

محشش جابوه للقاضي قاله لو قلتلى 10 حاجات بتعملها من ساعة ما تصحى لغاية ما تنام وتكون تبدا بحرف الالف حسيبك؟ قاله المسطول: اجيبها واحرقها وافرطها والفها و اولعها واعمرها وامخمخ
انسطل اطفيها انام.


عملوا جائزة مليون جنيه للي عنده 10 عيال، واحد عنده تسعة قال لمراته أنا كنت متجوز عليكى ومعايا ولد أروح أجيبه ونكمل العشرة ونكسب الجايزة، راح ولما رجع ملقاش العيال سأل مراته فين العيال قالتله كل عيل أبوه جه خده.

واحد بلدياتناغنى قوى ..راح يصطاد فى افريقيا..ولما رجع سالوه صحابه اصطدت ايه قالهم3 غزلان و 2 حمار وحشى ويجى 60 او70 نوبليز..قالولو ايه نوبليز ده؟..قالهم معرفش حاجات بتتنطط لونها اسودقاعده تقولى نوبليز نوبليز نوبليز(no please)


مجنون و مجنونة كانو ماشيين جمب بسين فى مستشفى المجانين ... فالمجنون رمى نفسه فى المياه والمجنونة انقذته (جاه الدكتور تانى يوم للمجنونة وقال لها عندى ليكى خبر حلو والتانى وحش الاول انتى خفيتى وهتخرجى من المستشفى ، والتانى صاحبك المجنون شنق نفسه) قالت له لأ ..ده انا كنت معلقاه عشان ينشف

مرة ولد شاف قطة فى الشارع قال لأخوه انا هاخد القطة دى اغسلها و اربيها.اخوه قاله لو غسلتها هتموت و سابه و مشى..... رجع بعد ساعتين لقى اخوه بيعيط وبيقوله القطه ماتت.... قاله مش قولتلك لو غسلتها هاتموت ، قاله ماماتتش و انا بغسلها ماتت و انا بعصرها

واحدغبي راكب مع ابوه العربيه ابوه قاله اقفل الشباك ياولد الجو برد ... الولد قاله ياسلام عليك اما انت عليك تقاليع هوا يعني لما اقفل الشباك الدنيا بره هتحرر؟

من مواضيع : hazem elbasha شعر أخر تهييس........
مصر بدون تزييف ...
على رأى المثل ....
نكت جامدة
أضحك من قلبك ........
16-08-2009, 06:04 PM
hazem elbasha
 
تسلمى على المرور الكريم وكل سنه وأنتى طيبه
من مواضيع : hazem elbasha مصر بدون تزييف ...
على رأى المثل ....
أسئلة محرجة جدا وتحدى...
نكت جامدة
شعر أخر تهييس........
16-11-2009, 12:45 PM
lovely_yoyo
 
جميلة اوى تسلم الايادى
من مواضيع : lovely_yoyo
16-11-2009, 01:02 PM
اجندين
 
ههههههههههههههههههههههههه هه
يئطع شرك حازم ضحكتني ال ماتت وانا بصرها حلبو كتير هههههههههه
شكرا على خفة الدم عسول
من مواضيع : اجندين أقوال مضحكه على المرأه ارجوا المعذرة من حوا
مهم جدا اذا كنت عضو هون ادخل بسرعه
اذا بدك تنجلط ادخل هون هههههههههههههههه
اعضاء حب ادخلوا ساعده سمير عبد التواب يختار العروسه المناسبه
في النهاية هم نساء
17-11-2009, 02:03 PM
n ou_nou
 
يالله شو حلوين مرة
ميرسي يا حازم جامدين اوي
من مواضيع : n ou_nou فرفش شوية الدنيا حلوة
نكت خفيفة
اندل من هيك ما لقيت
ادخل وشوف احكم انت
100 نكته جديده
20-11-2009, 10:16 PM
الحـــــــوت
 
ههههههههههههههههههههههه
من مواضيع : الحـــــــوت
22-11-2009, 07:49 AM
sho\sho
 
ههههههههههههه

لا بجد حلوين موووت
تسلم ايدك
من مواضيع : sho\sho هل تعرف الفرق بين البنت الهاىكلاس والبنت البيئة خشوا بسرعة ؟؟؟؟؟؟؟؟ شوفوا
22-11-2009, 09:02 PM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sho\sho
ههههههههههههه


لا بجد حلوين موووت
تسلم ايدك
شكرا على مرورك الغالى ياقمر
نورتى التوبيك
من مواضيع : hazem elbasha أسئلة محرجة جدا وتحدى...
أضحك من قلبك ........
مصر بدون تزييف ...
حظك اليوم 20/8/2009
نكت جامدة
06-01-2010, 07:24 PM
sarsora
 
ههههههههههههههههههههههههه ه
حلوين اوى
تسلم ايدك عليهم
لك تحياتى ...
[IMG]http://i36.*.com/p6b92.gif[/IMG]
من مواضيع : sarsora .. لو الرسالة دى وصلتك عالموبايل هتعمل ايه .. ؟؟؟
06-01-2010, 09:13 PM
محمد الصعيدى500
 
هههههههههههههههه
حلوين قوى كلهم
تقبل مرورى
من مواضيع : محمد الصعيدى500 هما دول المصريييييييييييييييييين
اضحكككككككككككككككك
فوائد التدخين
طريقة اكل البنات للعلكة حسب حالتهم ......... النفسية
اخر نكته ادخل واضحك
06-01-2010, 11:06 PM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد الصعيدى500
هههههههههههههههه

حلوين قوى كلهم

تقبل مرورى


شكرا أخى الفاضل على المرور الكريم
والرد الغالى
تحيااااتى
من مواضيع : hazem elbasha أضحك من قلبك ........
نكت جامدة
مصر بدون تزييف ...
أسئلة محرجة جدا وتحدى...
على رأى المثل ....
06-01-2010, 11:12 PM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sarsora
ههههههههههههههههههههههههه ه

حلوين اوى
تسلم ايدك عليهم
لك تحياتى ...
[IMG]http://i36.*.com/p6b92.gif[/IMG]

شكرا أختى الغاليه على مرورك الكريم
تواجد بينور الصفحات
دمتى بود

من مواضيع : hazem elbasha أسئلة محرجة جدا وتحدى...
أضحك من قلبك ........
نكت جامدة
مصر بدون تزييف ...
على رأى المثل ....
06-01-2010, 11:15 PM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة n ou_nou
يالله شو حلوين مرة
ميرسي يا حازم جامدين اوي
ميرسى ليكى نونو على مرورك الجميل الراقى
نورتى التوبك
تحيااااتى
من مواضيع : hazem elbasha مصر بدون تزييف ...
شعر أخر تهييس........
أضحك من قلبك ........
أسئلة محرجة جدا وتحدى...
حظك اليوم 20/8/2009
30-09-2010, 11:42 AM
The Black Drago
 
ههههههههههههههههههههه
تسلم على النكت
من مواضيع : The Black Drago (**مجموعة نكت على بلدياتنا)**
**(اجمد النكت والافشات)**
 

الكلمات الدلالية (Tags)
من, الضحك, تلوث, شوية, نكت

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
قصه شاب يغازل أمه ..قصة تموت من الضحك
الورقة اللي جننت البنات (تفرط من الضحك)
صور فوتوشوب تركيب ,,انما تهلك من الضحك***
فائدة الضحك

شوية نكت تموت من الضحك

الساعة الآن 08:37 PM.