العودة   منتدى نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح

الثقة واللاثقة بين الأعضاء

الحوار المفتوح


07-09-2009, 02:52 PM
مواطن عربى
 
Cool الثقة واللاثقة بين الأعضاء

السلام عليكم
ايه الاخبار يا جماعه
اليوم الموضوع موضوع ثقه يعنى مفيش هظار ماشى الثقة واللاثقة بين الأعضاء
هل هناك ثقه بين الاعضاء
هل تثق فى مواضيع وافكار بعض الاعضاء
هل تثق فى شخصية بعض الاعضاء
هل حاولت الاتصال من باب الثقه فى بعض الاعضاء عن طريق الهاتف او الايميل او شات صوتى ومرئى
يلا ورونى الردود الثقة واللاثقة بين الأعضاء
من مواضيع : مواطن عربى خبر لكن هام جداً
الشرطى وبائعة اليمون
السعوديات أكثر النساء دلالً وجمالا ا
من يربح ال3 مليون
بدون تعصب ...العرب شطار كلام
07-09-2009, 03:18 PM
hard2love
 
السلام عليكم ...
كيف رمضان معك ؟ وأكلات السمك ؟
...........
هو يمكن موضوع يكون متعلق أكثر بالبنات
مش بالشباب
لأنه الشب ما في عنده مشكلة أنه يحكي مع اي عضو أو عضوة بالموبايل أو بالمسنجر
لكن بعتقد بالنسبة للبنات الوضع بختلف كثييييييييييييير
ومعهم حق طبعاً
بالنسبة إلي أنا عندي فعلاً أصدقاء بحكي معهم بالموبايل والمسنجر

أما شات مرئي لأ ما جربته
من مواضيع : hard2love للبنات فقط ..
مين (عيلتنا) ؟؟
بالحذاء المنتظر .. تُسترد كرامتنا !!!
أعداء الرسول هم أعداؤنا
أهم 3 صفات تتمناها في شريك الحياة
07-09-2009, 03:30 PM
مواطن عربى
 
شكرا يا مان على الرد الجميل بس ده رد على 1 من 4اسئله فين باقى ردود الاسئله يامان
حتى لا يتحول الموضوع الى رد فقط على السؤال ده
لان انا كان اى موضوع اسمه على ما اظن شباب فى شباب كان بيتكلن عن الاتصال بين اعضاء المنتدى
من مواضيع : مواطن عربى رحله وتذكرتين سفر
سؤال يراودنى
سؤال للبنات والشباب
مشاكل بنات
اللعنه عليكم يا عرب
07-09-2009, 04:48 PM
ريتاج الشرق
 
اولا مساء الخير اخي الفاضل مواطن
شكرا كتير علي الموضوع
هل هناك ثقه بين الاعضاء ؟
ايوة ممكن يكون فيه ده هما الاعضاء مش اشخاص ممكن نقابلهم ونتعرف بيهم ولا دول من كوكب تاني
بس في اعضاء بتكون قد الثقه دي وفي لا بالظبط زي اي حد ممكن تتعرف عليه في حياتك بس عن طريق النت عاما بتكون اصعب ومتطلب فيها الحذر اكتر فالمثل بيقول حرص ولا تخونش
هل تثق بمواضيع وافكار بعض الاعضاء ؟
وايه المانع طالما انا عندي عقل بفكر بيه اقتنعت ماشي مقتنعتش مفيش مشكله مش لازم الغي عقلي
هل تثق في شخصيه بعض الاعضاء ؟
نفس اجابه السؤال السابق
هل حاولت الاتصال عن طريق الشات او الموبايل ؟
ايوة ده حصل بالفعل بس شات كتابي فقط
من مواضيع : ريتاج الشرق كل سنه وكل الأعضاء بخير
عندما تنجرح من أعز الناس .. هل تفكر في الإنتقام؟
هل من الممكن أن يكون أصدقاء النت أفضل وأوفي من أصدقاء الواقع
دنيا الأماني
مؤلمه ولكن رائعه
07-09-2009, 04:58 PM
HONDA ACCORD 99
 
وما المانع من ألا يكون هناك ثقة بين الأعضاء ؟؟ بل على العكس هناك ثقة .
طبعاً أثق في بعض مواضيع بعض الأعضاء وليس كلها ولا كلهم ..
أثق في شخصيات الكثير من الأعضاء وهم معروفون وملموسون لدينا في المنتدى ..
نعم حدث اتصال هاتفي وشات صوتي مع مدير الموقع ..

شكراً لك أخيالفاضل للموضوع ..
من مواضيع : HONDA ACCORD 99 ماذا قال صاحب فكرة ستار اكاديمي عن المسلمين؟‏
المناسبات الإجتماعية .. كيف وإلى أين ؟؟
يوميات عضو ...
هل نستطيع استشعار الجمال ؟؟
مسـرحية انفلونزا الخنازير ...السيناريو الكامل
07-09-2009, 05:07 PM
حلوة وتدلع
 
الانسان لما يكذب على الاغلب في سبب
اما لينقذ نفسه من موقف او مجامله .....(اسباب كثيرة)
في المنتدى ما مضطر يكذب لو كذب يبقى هذا انسان الكذب بدمه يعني هذه طريقه حياته
والحذر والحيطه لازم تكون موجود في كل مكان
والقناعه مهمه يعني صديق واحد اثق فيه ومرتاحه معه الحمد الله مو مهم العدد
فانا فشلت بعده تجارب بس الحمد الله دائما ماخذه احتياطاتي فما في مشكله
بس الحمد الله لقيت صديق ومتكلمين بالايميل والتلفون وشايفين بعض وحقيقه اوقات اشكيله اله بس
وصار فترة لا باس بها
تقبل مروري ويارب يكون مهذب
من مواضيع : حلوة وتدلع النفاق الابيض
خليك عمله نادرة
السكوت
قوامه الرجل تكليف لا تشريف
فلسفه الحياة
09-09-2009, 06:01 AM
سندريلا الزمالك
 
طبعا فى بعض الأعضاء بثق فيهم,,
وبالنسبة للكلام معاهم, كلمت على الإيميل نونو المغربية وآية حامد وفى التليفون أميرة الزمالك
من مواضيع : سندريلا الزمالك معلومات عامة ومهمة .....( 1 )
الحيل الدفاعية .... (الجزء الأول)
<< التــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاروت >>
<<< إعرف شخصيتك من مشاهدتك للتلفزيون >>>
<< معانى الشخبطة و تفسيرها علمياً >>
 

الكلمات الدلالية (Tags)
الاعضاء, الثقه, بين, بقه, والا

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
مصدر اخر أكثر من مليوني توقيع لسحب الثقة من مرسي
مجلس الخدمات الصحية : افتتاح مركزين لزراعة الأعضاء في المنطقة الغربية والشرقية
الثقة والغرور ..
160 نائبا يقدمون مذكرة بطرح سحب الثقة من فاروق حسني
ما الفرق بين الثقة بالنفس والغرور ؟ ادخلوا واكتشفوا

الثقة واللاثقة بين الأعضاء

الساعة الآن 03:13 PM