العودة   منتدى نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت | طرائف | غرائب

خفة دم عريس ادخل وشوف عمل ايه فى الصباحية

نكت | طرائف | غرائب


10-09-2009, 02:15 AM
ema elraya
 
منقول خفة دم عريس ادخل وشوف عمل ايه فى الصباحية

بسم الله الرحمن الرحيم
كيفكم يارب تكونوا يخير



طبعا صباحية الزواج شى تانى شوفوا ايه اللى عمله الراجل بعروسته فى صباحيتها
كان يا مكان
فى سالف العصر والاوان
حيث الطرقعة والجنان
فى الصباحية قام العريس قبل العروسة وحضر اشهى انواع الطعام(يا سلام)
مستخدما افخر الاوانى واغلاها ثم ذهب لها وايقظها (تمام ايوه كده)
ولم يسمح لها بمغادرة السرير لتناول الفطار على السفرة (يا سلام على الدلع)
بل احضر لها الفطار على السرير وبعد ان تناولت الفطار (ايوه كده دلعها وابسطها)
لم يسمح لها بترك السرير كى تغسل يدها فى الحمام (لا ده رجل مفيش مثله اتنين)
بل احضر لها الماء والصابون لتغسل يدها على السرير (فى رجالة فى الزمن ده كده )
ثم قال لها ما رايك يا حبيبتى ان نشرب فنجان قهوة فى غرفة الجلوس (ياسيدى حبيبتى فى حد بيقولها دلوقتى )
فوافقت وبالطبع لميسمح لها بان تحضر القهوة(وهى هتعمل فى الصباحية القهوة ما علينا )
بل احضرها بنفسه وجلس يتغزل فيها(لا لا لا مش قادرة اقول حاجة تانى ده ملاك )
فقال لها ما رايك يا حبيبتى فى هذا البرنامج ؟
فاجابت طبعا هذة هى الحياة والا بلاش
فقال لها حسنا بما انها اعجبتك فعليك بفعل هذا كل يوم(اخس عليك ده انا عمالة اغزل فيك من الصبح)
وصباحية مباركة يا عروسة
ايه رايكم فى الرجل ده
من مواضيع : ema elraya تعبت من كتر الشغل
الرجالة بعد الجواز
خفة دم عريس ادخل وشوف عمل ايه فى الصباحية
طفل احضر تراب من الجنة
لو عرفتو مات ازاى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
12-09-2009, 06:40 AM
bodi89
 
ههههههههههههههههههههههههه هههههههه
اســــــــــتــــــــــــ ـــااااااااااااااااذ
من مواضيع : bodi89 السمــكــة الطــائــرة***
اغـــــــرب المـبـانـــى***
اغــرب الاحــذيـــة***
أمريكى يعرض والديه للبيع مقابل إمرأة شقراء
مـن عـجـائب الكــون***
12-09-2009, 08:54 PM
ema elraya
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bodi89
ههههههههههههههههههههههههه هههههههه


اســــــــــتــــــــــــ ـــااااااااااااااااذ
مش استاذ وبس ده استاذ وريئس قسم ههههه
ميرسى لمرورك الكريم
من مواضيع : ema elraya خفة دم عريس ادخل وشوف عمل ايه فى الصباحية
تعبت من كتر الشغل
لو عرفتو مات ازاى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شاب راح يخطب شوفوا عمل ايه
طفل احضر تراب من الجنة
14-09-2009, 11:07 AM
غزالtft
 
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه
عندكم حق استاذ ورئيس قسم
بس مفترى
من مواضيع : غزالtft اتكلم 6ساعات من غير اما تدفع ولا قرش من رصيدك
لغز صعب جدا اتحدى اى حد يعرف يحلو
14-09-2009, 05:12 PM
ema elraya
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غزالtft
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه
عندكم حق استاذ ورئيس قسم
بس مفترى
ميرسى لمرورك يا قمر
من مواضيع : ema elraya الرجالة بعد الجواز
لو عرفتو مات ازاى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خفة دم عريس ادخل وشوف عمل ايه فى الصباحية
شاب راح يخطب شوفوا عمل ايه
تعبت من كتر الشغل
14-09-2009, 06:30 PM
The Black Drago
 
ههههههههههههههههههههههههه ههه
مايسترو
من مواضيع : The Black Drago (**مجموعة نكت على بلدياتنا)**
**(اجمد النكت والافشات)**
15-09-2009, 04:54 PM
ema elraya
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة The Black Drago
ههههههههههههههههههههههههه ههه
مايسترو
ههههههههههههه
ميرسى لمرورك العطر
من مواضيع : ema elraya تعبت من كتر الشغل
خفة دم عريس ادخل وشوف عمل ايه فى الصباحية
طفل احضر تراب من الجنة
شاب راح يخطب شوفوا عمل ايه
الرجالة بعد الجواز
17-09-2009, 09:02 PM
ema elraya
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ziadmn
هههههههه تسلمين
بصراحة ده عريس حاسبها كويس
هههههههههههههه
اه احسبها صح تعيشها صح
ميرسى لمرورك
من مواضيع : ema elraya تعبت من كتر الشغل
لو عرفتو مات ازاى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
طفل احضر تراب من الجنة
خفة دم عريس ادخل وشوف عمل ايه فى الصباحية
شاب راح يخطب شوفوا عمل ايه
26-09-2009, 04:22 AM
مسعين بالله
 
دا فنان وممثل كمان
رائعه
تحياتي
من مواضيع : مسعين بالله جحا مشرفا
الفرق بين الزتون واللمون
الفرق بين الكمبيوتر والحفره
أحلام سياسية
خيانة حماره
26-09-2009, 02:06 PM
ema elraya
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مسعين بالله
دا فنان وممثل كمان

رائعه

تحياتي
شكرا لمرورك يا مسعين تسلم يا جميل
من مواضيع : ema elraya شاب راح يخطب شوفوا عمل ايه
تعبت من كتر الشغل
لو عرفتو مات ازاى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجالة بعد الجواز
خفة دم عريس ادخل وشوف عمل ايه فى الصباحية
03-10-2009, 03:33 AM
hazem elbasha
 
معلم
والله ده ذى الفل طيب ده وراها حصة عملى
ربنا يكون فى عون الى مش حاتخد الحصة
ههههههههه
من مواضيع : hazem elbasha الفرق بين موبيل البنت و موبيل الولد....!!!
حظك اليوم 20/8/2009
أضحك من قلبك ........
شوية نكت تموت من الضحك
على رأى المثل ....
03-10-2009, 07:48 PM
ema elraya
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem elbasha
معلم

والله ده ذى الفل طيب ده وراها حصة عملى
ربنا يكون فى عون الى مش حاتخد الحصة

ههههههههه
ههههههههههههههههههههه
ميرسى لمرورك استاذ حازم
منور
من مواضيع : ema elraya طفل احضر تراب من الجنة
خفة دم عريس ادخل وشوف عمل ايه فى الصباحية
تعبت من كتر الشغل
شاب راح يخطب شوفوا عمل ايه
الرجالة بعد الجواز
04-10-2009, 12:07 AM
ema elraya
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فرح%فرح
ههههههههههههههههه
يلهوى ايه دة برنس
ههههههههههههههههههههه
احنا هنعد نمدح فيه كده للصبح ولا ايه
ده ميستهلش اى حاجة
ميرسى لمرورك يا فرح منورة
دمتى بكل خير
من مواضيع : ema elraya شاب راح يخطب شوفوا عمل ايه
تعبت من كتر الشغل
خفة دم عريس ادخل وشوف عمل ايه فى الصباحية
الرجالة بعد الجواز
لو عرفتو مات ازاى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

الكلمات الدلالية (Tags)
الصباحية, ادخ, ايه, دم, خفة, ظلم, عريس, في, وسوف

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
حصريا البرنامج الاسلامى : للأذكار الصباحية والمسائية بالصوت مجاناً بصيغة جافا
حصريا البرنامج الاسلامى : للأذكار الصباحية والمسائية بالصوت مجاناً بصيغة جافا
برنامج ذاكر : للأذكار الصباحية والمسائية بالصوت مجاناً بصيغة جافا
عبايات الصباحية
تمارين هيفاء وهبي الصباحية تصوير سري ((بدون مكياج))

خفة دم عريس ادخل وشوف عمل ايه فى الصباحية

الساعة الآن 11:00 AM