العودة   منتدى نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت | طرائف | غرائب

الرجالة بعد الجواز

نكت | طرائف | غرائب


27-09-2009, 12:23 AM
ema elraya
 
Talking الرجالة بعد الجواز

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

شوفو بقى الرجالة بعد الجواز
لا راجل ورافع راسناااااااا






الرجالة بعد الجواز



ملحوظة اللى على الشمال يبقى بسلامته
عشان تعرفوه
بس شكله طيوبة اوى
هههههههههههه
انا مستنية الردود
من مواضيع : ema elraya تعبت من كتر الشغل
الرجالة بعد الجواز
خفة دم عريس ادخل وشوف عمل ايه فى الصباحية
لو عرفتو مات ازاى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شاب راح يخطب شوفوا عمل ايه
28-09-2009, 12:43 PM
ضي القمر99
 
هههههههههههههههه
النوع ده من الرجاله انقرضت
مرسي ليكي يا ايما
من مواضيع : ضي القمر99 مراتي جابتلي الضغط
28-09-2009, 02:12 PM
ema elraya
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ضي القمر99
هههههههههههههههه

النوع ده من الرجاله انقرضت

مرسي ليكي يا ايما
ههههههههه
ميرسى لمرورك يا قمر
اه فعلا هما انقرضوه خلاص بس
عشان نوريهم هما كانوا ايه
من مواضيع : ema elraya لو عرفتو مات ازاى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خفة دم عريس ادخل وشوف عمل ايه فى الصباحية
الرجالة بعد الجواز
طفل احضر تراب من الجنة
شاب راح يخطب شوفوا عمل ايه
02-10-2009, 09:23 AM
ema elraya
 
ههههههههههههههه
ان شاء الله ترجعوا هههههههههههههه
ميؤسى لمرورك
من مواضيع : ema elraya شاب راح يخطب شوفوا عمل ايه
طفل احضر تراب من الجنة
الرجالة بعد الجواز
خفة دم عريس ادخل وشوف عمل ايه فى الصباحية
لو عرفتو مات ازاى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
03-10-2009, 02:34 AM
hazem elbasha
 
أختى الغالية حتى لما يعجز الأسد يفضل طول عمره أسد

من مواضيع : hazem elbasha مصر بدون تزييف ...
حظك اليوم 20/8/2009
كلمنى شكرا ....!!!!
على رأى المثل ....
أضحك من قلبك ........
25-02-2010, 12:38 AM
rofaالسنيوريتة
 
ههههههههههههههههههههه
بجد حلو اوووووووووى
تسلمى ياقمر
من مواضيع : rofaالسنيوريتة
 

الكلمات الدلالية (Tags)
الجواز, الرخامة, بعد

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
امينة اخرة الجواز
وزير الصحة الجواز الصحي يقلل وفيات الأمهات والمواليد
هيفاء قبل الجواز وهيفاء بعد الجواز بصور
حاسب هية الرجالة فين اغنية جديدة لفنانة نور اباظة توزيع الدكتور محمد طة
من فيلم احمد حلمي الجديد - الجواز حلو Cd Q

الرجالة بعد الجواز

الساعة الآن 06:56 PM