xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت
التسجيل

الرجالة بعد الجواز

نكت

27-09-2009, 12:23 AM
ema elraya
 
Talking الرجالة بعد الجواز

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

شوفو بقى الرجالة بعد الجواز
لا راجل ورافع راسناااااااا










ملحوظة اللى على الشمال يبقى بسلامته
عشان تعرفوه
بس شكله طيوبة اوى
هههههههههههه
انا مستنية الردود
من مواضيع : ema elraya تعبت من كتر الشغل
لو عرفتو مات ازاى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خفة دم عريس ادخل وشوف عمل ايه فى الصباحية
شاب راح يخطب شوفوا عمل ايه
الرجالة بعد الجواز
28-09-2009, 12:43 PM
ضي القمر99
 
هههههههههههههههه
النوع ده من الرجاله انقرضت
مرسي ليكي يا ايما
من مواضيع : ضي القمر99 مراتي جابتلي الضغط
28-09-2009, 02:12 PM
ema elraya
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ضي القمر99
هههههههههههههههه

النوع ده من الرجاله انقرضت

مرسي ليكي يا ايما
ههههههههه
ميرسى لمرورك يا قمر
اه فعلا هما انقرضوه خلاص بس
عشان نوريهم هما كانوا ايه
من مواضيع : ema elraya تعبت من كتر الشغل
خفة دم عريس ادخل وشوف عمل ايه فى الصباحية
شاب راح يخطب شوفوا عمل ايه
الرجالة بعد الجواز
لو عرفتو مات ازاى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
02-10-2009, 08:26 AM
محمد الصعيدى500
 
من حقكم
احنا هانرجع تانى
اوعى تقلقى انتى وهيه
تقبلى مرورى
من مواضيع : محمد الصعيدى500 اضحكوا بس انا مش مسؤل
اضحكككككككككككككككك
فوائد التدخين
هما دول المصريييييييييييييييييين
اخر نكته ادخل واضحك
02-10-2009, 09:23 AM
ema elraya
 
ههههههههههههههه
ان شاء الله ترجعوا هههههههههههههه
ميؤسى لمرورك
من مواضيع : ema elraya لو عرفتو مات ازاى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تعبت من كتر الشغل
الرجالة بعد الجواز
خفة دم عريس ادخل وشوف عمل ايه فى الصباحية
شاب راح يخطب شوفوا عمل ايه
03-10-2009, 02:34 AM
hazem elbasha
 
أختى الغالية حتى لما يعجز الأسد يفضل طول عمره أسد

من مواضيع : hazem elbasha شوية نكت تموت من الضحك
حظك اليوم 20/8/2009
نكت جامدة
مصر بدون تزييف ...
على رأى المثل ....
25-02-2010, 12:38 AM
rofaالسنيوريتة
 
ههههههههههههههههههههه
بجد حلو اوووووووووى
تسلمى ياقمر
من مواضيع : rofaالسنيوريتة
 

الكلمات الدلالية (Tags)
الجواز, الرخامة, بعد

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الفرق بين الصداقة بين الستات والصداقة بين الرجالة
صدمات سنة أولى جواز..ده طلع مش بيغسل سنانه بسجنال تو!!!!
5 أمراض كروية في حياتنا وبرضه موجودة في الجواز

الرجالة بعد الجواز

الساعة الآن 02:34 AM.