xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت
التسجيل

تعبت من كتر الشغل

نكت

29-09-2009, 11:29 PM
ema elraya
 
تعبت من كتر الشغل

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

تعبت من كتر الشغل




منذ عدة اعوام وانا اعانى من عملى الكثير والمجهد
وابحث عن السبب فى كل ضغط العمل علىحتى
وجدت السبب الحقيقىفى كونى مشغول طوال الوقت



انا تعبت جدا من كتر الشغل




عدد سكان بلدى 77 مليون




منهم 34 عجائز وكبار سن




فيتبقى 43 مليون ليعملون





منهم 27 مليون لا يزالوا يدرسون فيتبقى 16 مليون للعمل




منهم 9 مليون للعسكرية والجيش
فيتبقى 5 مليون للعمل




منهم 2 مليون حكوميين وسياسيين
فيتبقى 3 مليون للعمل



منهم 2 مليون و550 الف مرضى بالمستشفيات
ومعاقين ومعقدون
فيتبقى 450 الف للعمل



منهم 449998 فى السجون فيتبقى 2 للعمل


























انا وانت














وانت اهوه سايب شغلك وفاتح النت















يعنى انا بس اللى بشتغل














مليش دعوة انا عاوزة اجاااااااااااازة



منقوووووووووووووووووووول



من مواضيع : ema elraya شاب راح يخطب شوفوا عمل ايه
خفة دم عريس ادخل وشوف عمل ايه فى الصباحية
لو عرفتو مات ازاى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجالة بعد الجواز
تعبت من كتر الشغل
01-10-2009, 01:21 PM
ahmedvaio
 
عندك حق ..تحليل عادل

وانا وانت
من مواضيع : ahmedvaio
03-10-2009, 03:28 AM
hazem elbasha
 
ههههههههههههه
كلنا عايزين أجازة
من مواضيع : hazem elbasha أضحك من قلبك ........
نكت جامدة
أسئلة محرجة جدا وتحدى...
مصر بدون تزييف ...
حظك اليوم 20/8/2009
03-10-2009, 07:54 AM
bodi89
 
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه

لا بجد تحليل جااااااااااااااااااامد

ههههههههههههههههههههه
من مواضيع : bodi89 الفــرق بـيـن العـضــو الكـويـس والعـضـو المـشـاغـب***
03-10-2009, 07:50 PM
ema elraya
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bodi89
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه


لا بجد تحليل جااااااااااااااااااامد


ههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههه
هنعمل ايه الواحد فاضى مش لاقى حاجة يعملها احسن بقى نعد نحسب
ميرسى يا بودى لمرورك منور
من مواضيع : ema elraya خفة دم عريس ادخل وشوف عمل ايه فى الصباحية
الرجالة بعد الجواز
لو عرفتو مات ازاى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شاب راح يخطب شوفوا عمل ايه
تعبت من كتر الشغل
03-10-2009, 07:52 PM
ema elraya
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem elbasha
ههههههههههههه


كلنا عايزين أجازة
ييييييييييييييه انت كمان عايز
طيب وانا هشتغل لوحدى بقى ولا ايه
ميرسى لمرورك استاذ حازم
من مواضيع : ema elraya لو عرفتو مات ازاى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجالة بعد الجواز
شاب راح يخطب شوفوا عمل ايه
خفة دم عريس ادخل وشوف عمل ايه فى الصباحية
تعبت من كتر الشغل
03-10-2009, 07:53 PM
ema elraya
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedvaio
عندك حق ..تحليل عادل



وانا وانت
ميرسى لمرورك اخى الفاضل
من مواضيع : ema elraya الرجالة بعد الجواز
شاب راح يخطب شوفوا عمل ايه
تعبت من كتر الشغل
خفة دم عريس ادخل وشوف عمل ايه فى الصباحية
لو عرفتو مات ازاى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
03-10-2009, 07:58 PM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ema elraya
ييييييييييييييه انت كمان عايز
طيب وانا هشتغل لوحدى بقى ولا ايه
ميرسى لمرورك استاذ حازم
يالا بقا شدى حيلك
ربنا معاكى
ههههههه
من مواضيع : hazem elbasha شعر أخر تهييس........
أسئلة محرجة جدا وتحدى...
على رأى المثل ....
حظك اليوم 20/8/2009
نكت جامدة
06-10-2009, 03:08 PM
n ou_nou
 
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههه
جامدة اوي يسلمو
من مواضيع : n ou_nou اضحك وحشتني الضحكة
ادخل وشوف احكم انت
اندل من هيك مالقيت
نكتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
من الاذكى الطالب ام الاستاذ ام الاثنين معا ؟
09-10-2009, 06:57 PM
ema elraya
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة n ou_nou
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههه
جامدة اوي يسلمو
تسلمى انتى لمرورك الجميل
وتسلم لى الضحكة الحلوة ديه
من مواضيع : ema elraya تعبت من كتر الشغل
الرجالة بعد الجواز
خفة دم عريس ادخل وشوف عمل ايه فى الصباحية
شاب راح يخطب شوفوا عمل ايه
لو عرفتو مات ازاى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
09-10-2009, 09:23 PM
baby osha
 
ههههههههههههههههههه
عن جد كتير حلو التوبيك يا ايمى
ويارب تاخدى الاجازة اللى بتبغيها
من مواضيع : baby osha
 

الكلمات الدلالية (Tags)
من, الشغل, بعثة, كثر

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
دعاء أم مصرية لابنها وهو رايح الشغل
انا عايز ارجع من الشغل والقى المحشي على التربيزة ! مضحك جدا
يا عينى على الشغل

تعبت من كتر الشغل

الساعة الآن 03:02 AM.