xpredo script

العودة   منتدى نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت

@$**. . حوار بين واحد وخطيبته في التليفون . .**$@

نكت

18-10-2009, 08:47 AM
hadhooda
 
Icon15 @$** حوار بين واحد وخطيبته في التليفون **$@



أحبائي
ده حوار بين واحد وخطيبته في التليفون
بس بيحبوا بعض أوي أوي أوي
اترككم مع الحوار


[SIZE=5][COLOR=Purple]الخطيب : بحبك ( يا بااااااي )


الخطيبة : وانا كمان ( داهيه تاخدك )


الخطيب : من اخر مره وانا بافكر فيكي ( يارب تغوري من وشي )


الخطيبة : يا حبيبي وانا كمان ما بطلتش تفكير فيك (الهي اصبح الصبح الاقيك متنيل بعيد عني )


[B][SIZE=4][SIZE=5]الخطيب : امال فين حماتي مش شايفها يعني ( الحربايه الكبيره )


الخطيبة : موجوده اندهها لك ( علشان تسم بدنك )


الخطيب : اه طبعا يا حبيبتي وانا اقدر استغني ( يارب تتكعبل في السجاده وهي جايه )


الخطيبة : ماما تعالي كلمي ( علي الله تقولك حاجه ترفع لك الضغط )


الخطيب : اهلا يا حماتي ازيك ( الهي ما تكوني بخير )


الحماة : اهلا يا خطيب بنتي ( بلا نيله )


الخطيب : عندي ليكو خبر حلو انا لقيت شقه ( الهي ما توعوا انتي وبنتك تشوفوها )


الحماة : الف مبروك يا حبيبي ( ياما جاب الغراب لامه )


الخطيب : حنروح نشوفها بكره ايه رايك يا حبيبتي ( علي الله تتكعوري عالسلم وانتي طالعه )


الخطيبة : وماله طبعا لازم نشوفها ( اكيد قد الحق وفي منطقه معفنه )


الخطيب : علي فكره يا حماتي ( جتك حمه )


الحماة : ايه يا خطيب بنتي ( خطيب الشوم والندامه )


الخطيب : انا كنت عاوز اقابل عمي علشان كتب الكتاب ( عمي قال عمي قال ده انتي اللي عمي )


الحماة : وماله يابني بس مش لسه بدري ( جتك نيله مستعجل علي ايه )


الخطيب : ما هو خلاص يا حماتي احنا قربنا ( يا ريت ترفض علشان افركش ام الجوازه دي )


الحماة : طيب يابني لما يجي عمك حاقوله ( جتك نيله علشان نستريح من زيارتك الغلسه )


الخطيب : طيب يا حماتي انا حامشي دلوقتي ( افففففف انا اتخنقت من الوليه دي )


الحماة : ماهو لسه بدري ( في ستين داهيه )


الخطيب : باي يا حبيبتي ( حبك برص )


الخطيبة : مع السلامه يا حبيبي ( البلد اللي تودي )


الخطيب : كلميني في التليفون ( يا رب يقطعوا الحراره )


الخطيبة : اكيد يا حبيبي ( غور بقي )


[SIZE=5][COLOR=Purple]هههههههههه
واضح إنهم بيحبوا بعض جدا
بتمني يعجبكم الموضوع
مع أرق وأجمل تحياتي
أختكم

هدهوده @$**    حوار بين واحد وخطيبته في التليفون    **$@
من مواضيع : hadhooda @* حوار بين حفيدة وجدها سنة 2050 .. بجد لازم هتضحكوا *@
@$**. . حوار بين واحد وخطيبته في التليفون . .**$@
$.... نصيحة لا تترك زوجتك في البلكونة ....$
@**.. أمثال مصرية شعبيـــــة بس مطورة شويــــــــة ..**@
&"* رســــــــالة من واحد إرهابي لحبيبته بس بجد حلوة أوي *"&
18-10-2009, 01:00 PM
HONDA ACCORD 99
 
حوار طريف جداً ..
من الواضح أنهم وصلوا لما بعد درجة الهيام ..
شكراً لكِ أختي الغالية للحوار المضحك ..
دمتِ بورد ..
من مواضيع : HONDA ACCORD 99 الفرق بين الإبتسامة و الإبتثامة
أنواع الأزواج عند الجلي في المطبخ ..
القبطان ذو القميص الأحمر ...
موضوع فكاهي ....
كله بسبب الإنترنت ؟؟
19-10-2009, 10:20 AM
hadhooda
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HONDA ACCORD 99
حوار طريف جداً ..
من الواضح أنهم وصلوا لما بعد درجة الهيام ..
شكراً لكِ أختي الغالية للحوار المضحك ..
دمتِ بورد ..


[SIZE=5][COLOR=DarkOrchid]العفو أخي الكريم
نورت الصفحة بوجودك
ويارب يكون الموضوع عجبك
أغلي وأرق تحياتي . .
من مواضيع : hadhooda 0$ .. تعالوا نشوف البنت والولد بيعملوا ايه لما ييجوا ياكلوا .. 0$
@# ... محرك البحث جوجل بعد سبعين سنة ... #@
@**.. أمثال مصرية شعبيـــــة بس مطورة شويــــــــة ..**@
& تخيل وإنت ماشي في الشارع وفجأة ... 00 تعالوا نشوف &
&* الشحاتة سنة 2020 ..... حاجة رووووووووووووووعة *&
21-10-2009, 01:18 AM
الجذابه
 
حلو موضوعك كتيرررررررررررر ههههههههههههههههههههههههه وبيضحك اذا ان بجد كده انا مش عاوزه اتخطب
من مواضيع : الجذابه كشمــــــــــه قويه
21-10-2009, 07:56 AM
hadhooda
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الجذابه
حلو موضوعك كتيرررررررررررر ههههههههههههههههههههههههه وبيضحك اذا ان بجد كده انا مش عاوزه اتخطب


إنتي الأحلي يا قمر
مرورك أسعدني
أرق تحياتي . .





من مواضيع : hadhooda @$**. . حوار بين واحد وخطيبته في التليفون . .**$@
&* الشحاتة سنة 2020 ..... حاجة رووووووووووووووعة *&
& .. يا تري فيه فرق بين باباكي وجوزك تعالي نشوووووووف .. &
0$ .. تعالوا نشوف البنت والولد بيعملوا ايه لما ييجوا ياكلوا .. 0$
&"* رســــــــالة من واحد إرهابي لحبيبته بس بجد حلوة أوي *"&
27-10-2009, 02:41 PM
ahmedelias
 
هههههههههههههه دول باين عليهم يحبوا بعضهم بطريقة زيدة شوية ايه الحب الده
من مواضيع : ahmedelias
30-10-2009, 07:22 PM
sarsora
 
ههههههههههههههههههههههههه هه
اللى عايز يتعلم الحب يجى يشوف
تسلمى يا قمر عالموضوع الجميل
دمتى بخير ...


من مواضيع : sarsora .. لو الرسالة دى وصلتك عالموبايل هتعمل ايه .. ؟؟؟
25-11-2009, 09:26 PM
hazem elbasha
 
ههههههههههههههههههههههههه ه
دول أكيد بيحبوا بعض جدا
تسلم الأيادى على التوبيك الرائع والسيناريو التحفه
تحياتى
وكل عام وأنتى بخير
من مواضيع : hazem elbasha أسئلة محرجة جدا وتحدى...
على رأى المثل ....
نكت جامدة
شوية نكت تموت من الضحك
مصر بدون تزييف ...
07-03-2011, 10:05 PM
rofaالسنيوريتة
 
ههههههههههههههههههههههههه هههههههه
جميلة اووى
من مواضيع : rofaالسنيوريتة
 

الكلمات الدلالية (Tags)
@$, التليفون, بين, حوار, في, نادي, وخطيبته

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

@$**. . حوار بين واحد وخطيبته في التليفون . .**$@

الساعة الآن 12:30 PM.