xpredo script

العودة   نيو حب > مالتى ميديا > اخبار الفنانين | اخبار النجوم
التسجيل

سعد الصغير : أنا مش قليل الأصل

اخبار الفنانين | اخبار النجوم

23-10-2009, 10:10 PM
amr_mero1
 
Icon15 سعد الصغير : أنا مش قليل الأصل

أعرب "سعد الصغير" عن غضبه بسبب التصريحات التي نشرت على لسانه وتضمنت إساءة لـ "عادل امام"، وأنكر أن يكون قالها ويضيف: هو مين ده اللي يقدر يغلط في عادل امام وبعدين أنا مين عشان أقول رأيي في الزعيم.

كانت صحيفة الدستور قد نشرت حوارا مع سعد الصغير قال فيه: عادل امام ما بيضحكنيش وباضحك أكثر علي محمد سعد، كما قال أن فيلمه الاخير "ابقي قابلني" أفضل مائة مرة من فيلم عادل امام الأخير "بوبوس".


والمثير في الأمر أن عادل إمام نفسه لم يعلق على تلك التصريحات ولكن عددا من الفنانين ظهروا في البرامج الفضائية وابدوا استياءهم من تصريحات سعد الصغير واعتبروها تصريحات مسيئة له.


واجه "الفن أونلاين" سعد الصغير بتلك التصريحات وعلي الفور قال: حسبي الله ونعم الوكيل في كل ما نشر على لساني فأنا لم أقل تلك التصريحات وبعدين أنا مين عشان أقول رأيي في عمل من أعمال الزعيم عادل امام او أقارن بين أعمالي وأعماله، وبعدين أنا لا ناقد فني ولا صحفي أنا ابن يومين في التمثيل.


يضيف: أزاي أقول إنه مش بيضحكني مين في الدنيا مش بيشوف وش عادل إمام علي الشاشة وميضحكش أنا بتمني إني أسلم عليه والتقي به في أي مناسبة وأغنيلو كمان.. ده شرف لي.


يكرر الصغير: حسبني الله ونعم الوكيل أكيد هناك مؤمراة ضدي لتشويه صورتي ونشر تصريحات على لساني لم أدلي بها خصوصا أن هناك أعداء كتير لي.


يضيف: اعتدت في كل فترة أن تنطلق علي شائعة لتشويه صورتي فمنذ فترة انتشر إني تزوجت عرفيا من إحدي الراقصات وأحب أقول أنا راجل شرقي وكمان من شبرا وعندنا اللي يعمل كده يبيقي قليل الأصل وربنا مش بيكرمه وبيفشل في حياته وأنا الحمد لله مراتي وعيالي بالدنيا.
المصدر : محيط

من مواضيع : amr_mero1 هيفاء وهبى تحذف"القرد النوبى"إرضاءً للنوبيين
أحمد عز: لو تزوجت فنانة.. لن أسمح لأي فنان بتقبيلها!
هيفاء وهبى : "بوس الواوا" اغنية بريئة و لكن فسرت خطأ
أول بطولة مطلقة لـ عمرو دياب .. مسلسل في رمضان
غادة تسخر من النقاد بعد عرض بون سوارية وتوضح معنى الهانس والدانص
 

الكلمات الدلالية (Tags)
لص, أنا, الأصل, الصغير, سعد, قليل

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
فضائل سور القرآن الكريم

سعد الصغير : أنا مش قليل الأصل

الساعة الآن 01:05 PM.