xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت
التسجيل

هل تعرف الفرق بين البنت الهاىكلاس والبنت البيئة خشوا بسرعة ؟؟؟؟؟؟؟؟ شوفوا

نكت

30-11-2009, 03:41 AM
hazem elbasha
 
هههههههههههههههههههههه
البيئة حلوة


بصراحة مش عارف اقولك ايه
مقارنه ايه ولا كلمة يعنى
أنى تعرفى حد من السبتية القطامية زعربانة
هههههههههههههههههه
تحياااااتى
من مواضيع : hazem elbasha أسئلة محرجة جدا وتحدى...
شوية نكت تموت من الضحك
أضحك من قلبك ........
على رأى المثل ....
نكت جامدة
03-12-2009, 05:19 AM
sho\sho
 
بجد انتوا نورتونى يااحلى اعضاء

فى المنتدى

ويارب دائماتنورونى كدة

وماتحرمش من تواجدكم ابداااااااااااااا
من مواضيع : sho\sho هل تعرف الفرق بين البنت الهاىكلاس والبنت البيئة خشوا بسرعة ؟؟؟؟؟؟؟؟ شوفوا
04-12-2009, 12:11 PM
خويلد.com
 

هههههههههههههههههههههه

لاتحرمينا من ابداااعك
من مواضيع : خويلد.com شوفوا كيف مدرس الفيزيا يضرب ولده
آ شيـــاء غبيـــه ونعـــرف آ نهـــا غبيه و نسو يهــا( الشكــو ى لله )
07-12-2009, 02:57 AM
sho\sho
 
شكرا لمرورك الجميل دة

من مواضيع : sho\sho هل تعرف الفرق بين البنت الهاىكلاس والبنت البيئة خشوا بسرعة ؟؟؟؟؟؟؟؟ شوفوا
02-02-2010, 02:53 PM
ولاء الفلسطينية
 
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه
يسلمووووووووووو
من مواضيع : ولاء الفلسطينية مين قال ان المعاكسة قلة ادب
اعقل ثلاث بنات فى العالم
اختبر شخصيتك بثلاثة أسئلة فقط
عندما تترك الزوجة طفلها مع زوجها ..
مسابقة كم عمرك
02-02-2010, 03:53 PM
half moon2
 
هههههههههههههههههههه
توبيك تحفه
تسلمى ومستنيين منك المزيد
من مواضيع : half moon2
02-02-2010, 05:50 PM
الحبيبيه 200
 
انت فعلا عندك حق الانسان بادبة واحترامة

ومش بالشكل ابدا
لان الجمال جمال طبع
والله دمك زى الشربات
ميرسى كتير على الموضوع الجميل ده
من مواضيع : الحبيبيه 200 من احلي النكت المصرية(اظن مفيش احلي من المصري في النكت)
نكت : الى مش هيدحك هعزمو على..بيبسى
أجمد رساله علي ماتش مصر والجزائر
وربنا مفاجأه النكت دى مفاجأه مفاااااااااجأه وربنا مفاجأه وعالله حد يدخل يقراهم وميكت
ههههههههههههه كل واحده تعرف نكته تدخل تقولها هههههههههههه
07-02-2010, 05:17 PM
اهلاوي دمنهوري
 
فعلن الجمال جمال الروح والغناء غناء النفس
من مواضيع : اهلاوي دمنهوري
07-02-2010, 06:25 PM
جرح لم ينتهي
 
الجمال طبعا جمال الروح وعمرة ما كان الجمال الخارجي ابدا
بس عموما نكته حلوة شكراااااااااااااااا
من مواضيع : جرح لم ينتهي
07-02-2010, 07:26 PM
بنوته بسكوته_
 
شكرا يا قمر على الموضوع تقبل مرورى
من مواضيع : بنوته بسكوته_ واحد بيدور على شغل....... شوفو حصلو ايه؟؟؟
اختر رقمك واعرف ايه يقولوا لما تضحك
26-02-2010, 02:50 AM
rofaالسنيوريتة
 
بجد كلام متناقد اووووى
تسلم الايادى
من مواضيع : rofaالسنيوريتة
14-03-2010, 10:58 PM
m_elhdeny
 
لا طبعا البت البيئة احلى لانها بت بلد تقف معاكى وقت لشدة لكن الهاى كلاس معتقدش
من مواضيع : m_elhdeny
16-03-2010, 11:42 AM
The Black Drago
 
ههههههههههههههههههههههههه هههههههه
مشكووووووووره تقبل مرورى
من مواضيع : The Black Drago (**مجموعة نكت على بلدياتنا)**
**(اجمد النكت والافشات)**
17-03-2010, 01:17 AM
sho\sho
 
ميرسى ليكم يااحلى اعضاء

بجد انتوا نورتوا التوبيك بتواجدكم فية


ويااارب دائما تواجدكم معايا

وربنا مايحرمنى منكم
من مواضيع : sho\sho هل تعرف الفرق بين البنت الهاىكلاس والبنت البيئة خشوا بسرعة ؟؟؟؟؟؟؟؟ شوفوا
06-08-2010, 04:22 PM
ندا نونه
 
ههههههههههههههههه فعلا موضوعك دمه خفيف و يمكن منه حقيقى يسلموا لدمك الشربات
من مواضيع : ندا نونه
 

الكلمات الدلالية (Tags)
البيوت, البنت, الفرق, الهاىكلاس, الكلاس, بين, بسرعة, تعرف, خشوا, شوفوا, إم, والبوب, ؟؟؟؟؟؟؟؟

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
علاقة الإنسان العربي بالبيئة وحجم التلوث
القبــض على شبكة دعارة الليموزينات
للبنات فقط.... البنت الناعمه والبنت الخشنه؟؟؟؟؟

هل تعرف الفرق بين البنت الهاىكلاس والبنت البيئة خشوا بسرعة ؟؟؟؟؟؟؟؟ شوفوا

الساعة الآن 09:12 AM.