xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الأخبار والحوادث > قضايا واراء
التسجيل

العيد اللبناني الجميل

قضايا واراء

23-11-2009, 02:53 AM
مسعين بالله
 
العيد اللبناني الجميل

لو قلنا ان البلاد ليها شخصيه مثل شخصية الانسان (علي راي كتاب شخصيه مصر الرائع) يبقي مصر ليها اخوات وعلاقات وعواطف ولو كانت السودان الاخ التوام لمصر يبقي سوريا وليبيا اخوات اشقاء .. وتونس مش عارف ليه لزقه في دماغي اخت مصر .. وايران وتركيا اصحاب في العمل.. وفلسطين والاردن ابناء واليونان والعراق زملاء دراسه من k.g.1..وما زالو .. وانجلترا وفرنسا .. اصحاب العزبه اللي طول عمرنا بنشقي فيها ..والصين تاجر الجمله اللي بنشتري منه كل حاجه .. والمانيا المدرس الخصوصي .. ولو دورنا علي الام للاسف مش هنلاقي غير محمد صبحي .. وهتبقي ماما امريكا .. وبابا الله يرحمه الاتحاد السوفيتي (الف رحمه ونور عليه) ..في شخصيات كتير في حياة مصر .. وعمرها الطويل .. لكن يا تري قلب مصر مع مين .. يعني مصر بتحب مين حب عاطفي ورومانسي .. انا فكرت في الموضوع ده.. ومش عارف ليه مكنتش متردد .. يعني ملقتش اتنين .. زي قلب البني ادم ميسعش اتنين .. الحب ده هو لبنان .. مصر علي علاقه عاطفيه بلبنان .. هما للاسف مش متجوزين .. بس في حب عميق من مصر.. وفيه نظرات اعجاب من لبنان .. لكن نظرا : لرشاقة قوام لبنان وجاذبيتها.. فانني ربما اجد منكم معترضين.. لانه هتلاقي فيه ناس تانيين معجبين بلبنان زي والاردن وعاوز يخطبها ..وبيقول جحا اولي بلحم ثوره .. ويبقي زيتنا في دقيقنا ..وسوريا بتقول انا باباها .. مفيش حاجه اسمها حب .. انا اللي اختار عريسها .. لكن فيه معجبين عرب تانيين هما دول الخليج كمان نفسهم يتجوز لبنان وبيغروها بالمهر الغالي .. المهم بقي سيبنا من كل الدول (دول) وخلونا نحتفل بعيد ميلاد لبنان او بالاحري عيد الاستقلال ..وفي العيد بنفتكر الاحبه.. علشان كده مصر فكرت في الاحتفال بلبنان .. وطول النهار اذاعة صوت العرب بالقاهره ..ملهاش سيره غير لبنان.. عيد لبنان عيد جميل جدا .. لانه عيد الاستقلال الحقيقي .. لبنان بلد جميل يا جماعه .. ونموذج يحتذي في كل شيء الا حاجتين .. جيشهم المتواضع .. وخلافاتهم الداخليه .. وما سوي ذلك اقول ..انا شخصيا موافق علي زواج مصر من لبنان .. وممكن اوقع بالاحرف الاولي علي هذا العقد .. انا بحب الحريه في لبنان .. وكان معي اصدقاء عمل من لبنان لكن يعيشون في بلاد اخري كالارجنتين وامريكا .. اللبنانيين شطار اوي .. بس ضيف علي الشطاره دي الجمال .. لبنان بتثبت ان الجمال مش للمنيكان بس .. الجمال ده من لوازم الحياه .. انا بهني كل اللبنانيين وكل الطيف الضوئي في لبنان : بدايه من الرئيس الشهيد والحالي .. ومرورا باسد العرب البطل : حسن نصر الله .. وانتهاء باهل الفن وليد توفيق وصباح ونجاح سلام.. انا بحب لبنان اوي .. وعلي راي المثل .. لو لم اكن مصريا لوددت ان اكون (مصريا برده) واعيش في لبنان
من مواضيع : مسعين بالله العيد اللبناني الجميل
فكرة لبكره (الصدق هو الحل)
مصر اليوم فى عيد
الجيش الشعبي لتحرير فلسطين
لعبة الكراسي الموسيقيه
23-11-2009, 03:24 AM
HONDA ACCORD 99
 
شكراً لك للموضوع .
وكل عام ولبنان بألف خير ..
وكل عام والأمة الإسلامية بألف خير وعافية .
من مواضيع : HONDA ACCORD 99 اللص العربي واللص الأميركي
الأزمة الإقتصادية وتأثيرها علينا كشعوب - آثار ونتائج
الملك فيصل في وقفة صغيرة ..
الحكام العرب في الإتجاه المعاكس
قافلة أسطول الحرية والعرب
23-11-2009, 03:42 AM
bodi89
 
موضوعك عسل قوى يا مسعين
وتحليلك للعلاقات الدبلوماسية الى حد بعيد سليم


تسلم ايدك
وكل عيد ولبنان الاستقلال بخير ياااااااااااارب
من مواضيع : bodi89 يـقـتـل جارة ويذهب لاتمام زفافة***
عامل يذبح زوجته ويشعل النيران في جثتها لإخفاء معالم جريمته***
بالصـور*اسرائيلى يدهس فلسطينى***
اخـت تقـتـل شـقيقـها*لاغـتـصاب ابنـتـة***
23-11-2009, 04:38 AM
مسعين بالله
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HONDA ACCORD 99
شكراً لك للموضوع .
وكل عام ولبنان بألف خير ..
وكل عام والأمة الإسلامية بألف خير وعافية .
العفو يا فندم
تحياتي
من مواضيع : مسعين بالله فكرة لبكره (الصدق هو الحل)
وحدة الشعوب العربيه
تمرين نهضة مصر
الجيش الشعبي لتحرير فلسطين
العيد اللبناني الجميل
23-11-2009, 04:40 AM
مسعين بالله
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bodi89
موضوعك عسل قوى يا مسعين
وتحليلك للعلاقات الدبلوماسية الى حد بعيد سليم


تسلم ايدك
وكل عيد ولبنان الاستقلال بخير ياااااااااااارب
ربنا ياخليك
يا عسوله
باين عليك
بتحب لبنان
منا شايف الصوره
واللي يحب يبان ف عنيه
من مواضيع : مسعين بالله العيد اللبناني الجميل
نائب المرشد العام للاخوان وصراعه من اجل السلطه
فكره لبكره(من هنا نبدا)
لعبة الكراسي الموسيقيه
فكرة لبكره (الصدق هو الحل)
23-11-2009, 11:41 AM
المحبوبة 86
 
شكرا الموضوع لذيذ اوى
كل عام ولبنان وكل الدول العربيه بالف خير وسلام وحب
من مواضيع : المحبوبة 86
24-11-2009, 12:23 AM
جراح قلب
 
كل عيد ولبنان بخير
وعقبال منحتفل بعيد تحرير القدس

شكرا لك مستعين الف شكر

من مواضيع : جراح قلب
24-11-2009, 03:46 AM
مسعين بالله
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جراح قلب
كل عيد ولبنان بخير
وعقبال منحتفل بعيد تحرير القدس

شكرا لك مستعين الف شكر

بارك الله فيكي
الشكر كل الشكر ليكي
تحياتي

من مواضيع : مسعين بالله الجيش الشعبي لتحرير فلسطين
تمرين نهضة مصر
مصر اليوم فى عيد
وحدة الشعوب العربيه
فكرة لبكره (الصدق هو الحل)
24-11-2009, 11:27 AM
عصـــtigerـــام
 
كـل عيـد استقــلال ولبنــان بخيــر
وأتمنــى أن تنتهــى الخـلافــات الداخلية بيـن اللبنـانييــن وبعضهــم
وتصبــح من أكبــر الدول العـربيــة
من مواضيع : عصـــtigerـــام حلم الوحدة العربية
أسس النهضة الإنسانية فى الوطن العربى
ليست الديمقراطية بكفر
الجمهورية الثانية !
إلى متى سنظل متأخرين عن الزمن ؟؟!
24-11-2009, 05:07 PM
مسعين بالله
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عصـــtigerـــام
كـل عيـد استقــلال ولبنــان بخيــر
وأتمنــى أن تنتهــى الخـلافــات الداخلية بيـن اللبنـانييــن وبعضهــم
وتصبــح من أكبــر الدول العـربيــة
لبنان نموذج يحتذي بين البلاد العربيه
وفي العالم كله
ميرسي مرورك يا عصام
انت بتسعدني بمرورك
من مواضيع : مسعين بالله مصر اليوم فى عيد
وحدة الشعوب العربيه
تمرين نهضة مصر
فكرة لبكره (الصدق هو الحل)
فكره لبكره(من هنا نبدا)
24-11-2009, 05:27 PM
مسعين بالله
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hosam
بالتوفيق لبنان ويقدروا يشكلوا حكومه مستقلة
ان شاء الله
مستقبل
لبناني جميل
شاكر
لمرورك الجميل
من مواضيع : مسعين بالله تمرين نهضة مصر
نائب المرشد العام للاخوان وصراعه من اجل السلطه
الجيش الشعبي لتحرير فلسطين
العيد اللبناني الجميل
فكرة لبكره (الصدق هو الحل)
02-05-2010, 06:13 PM
مسعين بالله
 





تم تحرر المشاركة لمخالفتها شروط وقوانين المنتدى ..
يٌغلق الموضوع ..

من مواضيع : مسعين بالله فكرة لبكره (الصدق هو الحل)
الجيش الشعبي لتحرير فلسطين
العيد اللبناني الجميل
لعبة الكراسي الموسيقيه
تمرين نهضة مصر
 

الكلمات الدلالية (Tags)
اللبنانى, الدليل, العدد

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
رسايل العيد هتعجبكم

العيد اللبناني الجميل

الساعة الآن 05:14 AM.