xpredo script

العودة   منتدى نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت

شوفو الناس هيبقو عامليين ازاى سنة3000

نكت

23-11-2009, 10:13 PM
المحبوبة 86
 
Unhappy شوفو الناس هيبقو عامليين ازاى سنة3000

شوفو معايا الناس هيبقو عاملين ازاي سنة 3000

يعني مثلا عشان الرجل يحلق دقنه ...





ودا عشان تمارين الصباح ههههههههه ...





مستحضرات التجميل هتكون جاهزة ...





أما عن تسمير البشرة ...





و شنطة المدرسة هي اللي هتشيلك ...





ودا بقى عشان نزلات البرد ...

من مواضيع : المحبوبة 86 جابتها السودانيه هههههههههه
شوفو الناس هيبقو عامليين ازاى سنة3000
المعلم (ميمي)
24-11-2009, 01:56 AM
sho\sho
 
هههههههههههههههههههه
هههههههه
ههه

بجد صور عسسسسسسسل خااالص

تسلم الايادى
وتقبلى مروورى
من مواضيع : sho\sho هل تعرف الفرق بين البنت الهاىكلاس والبنت البيئة خشوا بسرعة ؟؟؟؟؟؟؟؟ شوفوا
24-11-2009, 05:20 PM
المحبوبة 86
 
هههههههههههههههههههه
هههههههه
ههه

بجد صور عسسسسسسسل خااالص

تسلم الايادى
وتقبلى مروورى



من مواضيع : sho\sho0 هل تعرف ان الحب؟؟؟؟ 8 انواع مانوع حبك؟
0 احدث الماسكات؟ماسلبالصرررراصير اوعى وشك خش وشووووووووووف؟؟؟؟؟؟؟
0 حواء فى هذة السطوررر...؟


__________________




شكراااااااااااااااااااااا اا ليكى كلك ذوق

sho\shoمشاهدة ملفه الشخصيإرسال رسالة خاصة إلى sho\shoالبحث عن المشاركات التي كتبها sho\shoإضافة sho\sho إلى الإتصالات الخاصة بك
من مواضيع : المحبوبة 86 شوفو الناس هيبقو عامليين ازاى سنة3000
المعلم (ميمي)
جابتها السودانيه هههههههههه
24-11-2009, 09:00 PM
hazem elbasha
 
هههههههههههههههه
ايه النمر دى
بجد تحفة
تسلم الأيادى
من مواضيع : hazem elbasha شوية نكت تموت من الضحك
أضحك من قلبك ........
حظك اليوم 20/8/2009
على رأى المثل ....
أسئلة محرجة جدا وتحدى...
25-11-2009, 09:12 PM
boba_2008
 
هههههههههههههه
جامدين جدا تسلم ايدك
من مواضيع : boba_2008
 

الكلمات الدلالية (Tags)
الناس, ازاى, سنة3000, شوفو, عامليين, هيبقو

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
حكم استخدام مكبرات الصوت فى الآذان و إقامة الصلاة بالمساجد

شوفو الناس هيبقو عامليين ازاى سنة3000

الساعة الآن 04:16 AM.