xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت
التسجيل

أسئلة محرجة جدا وتحدى...

نكت

24-11-2009, 12:16 AM
hazem elbasha
 
فرصة أسئلة محرجة جدا وتحدى

أولاً/ ليه اذا كانت بطارية الريموت كنترول ضعيفه نضغط بقوووووه على الأزرار ؟؟؟؟
يعني ا يدك بتشحن البطاريه

ثانياً / ليه بنوطي صوت الكاسيت أو الراديو في السيارة اذا اضللنا الطريق؟؟؟
>>يعني كدا بنعرف الطريق ؟

ثالثاً / ليه اذا شفنا على الجدار: احترس من الدهان؟...مانصدق ونجرب بأصابعنا..
>> يعني لازم يحلفو

رابعاً / ليه اذا تأخر الاسانسير نضغط على الزر مية مرة؟؟؟
>>يعني كدا بيحس على دمه وبيفتح

خامسا ً/ ليه لما نشرب البيبسي ونخلصه نهز العلبه؟؟
>>يعني متحسفين على اللي بقى

سادساً / ليه لما نكون قاعدين بمكان عام ونسمع رنة مسج ولارنة موبايل على طووووول نبحلق في الشخص
>>ايه يعني حاجه غريبه
اول مره تشوف كده!!

سابعا / ليه واحنا بنشرب بيبسي صاروخ كل شويه نبص علي الازازه نشوفها وصلت لحد فين
خايفين لتخلص!!
من مواضيع : hazem elbasha مصر بدون تزييف ...
أضحك من قلبك ........
شوية نكت تموت من الضحك
نكت جامدة
شعر أخر تهييس........
24-11-2009, 01:01 AM
sho\sho
 
هههههههههههههههههههه

حلوة جدا
تسلم الايادى
بجد توبيك حلو خااااااااالص

وفعلابيحصل كتيير

من مواضيع : sho\sho هل تعرف الفرق بين البنت الهاىكلاس والبنت البيئة خشوا بسرعة ؟؟؟؟؟؟؟؟ شوفوا
24-11-2009, 09:45 PM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اجندين
ههههههههههههههههههههههه
دمك خفيف حازم وروحك حلوة وانا بعزك كتير انت عسول
شكرا على المرور العذب الرقيق
تحياتى لك ولذوقك
من مواضيع : hazem elbasha على رأى المثل ....
شعر أخر تهييس........
شوية نكت تموت من الضحك
مصر بدون تزييف ...
أسئلة محرجة جدا وتحدى...
24-11-2009, 09:55 PM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sho\sho
هههههههههههههههههههه


حلوة جدا
تسلم الايادى
بجد توبيك حلو خااااااااالص

وفعلابيحصل كتيير
والأحلى هو مرورك شوشو
تحياتى لكى ولردك الجميل
من مواضيع : hazem elbasha نكت جامدة
شوية نكت تموت من الضحك
على رأى المثل ....
أسئلة محرجة جدا وتحدى...
أضحك من قلبك ........
25-11-2009, 09:10 PM
boba_2008
 
هههههههههههههههههههه
و الله تحفه جدااااااااا
تسلم ايديك حازم
من مواضيع : boba_2008
30-11-2009, 02:32 AM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hadhooda
هههههههههههههههه

تسلم إيدك
بجد موضوع جميل
كل سنة وإنت طيب

شكرا على المرور العطر
وكل سنة وأنتى طيبة
من مواضيع : hazem elbasha نكت جامدة
مصر بدون تزييف ...
أضحك من قلبك ........
شوية نكت تموت من الضحك
أسئلة محرجة جدا وتحدى...
30-11-2009, 02:36 AM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة boba_2008
هههههههههههههههههههه
و الله تحفه جدااااااااا
تسلم ايديك حازم
شكرا على المرور الطيب
تحياتى
وكل سنة وأنتى طيبة
من مواضيع : hazem elbasha حظك اليوم 20/8/2009
مصر بدون تزييف ...
على رأى المثل ....
شعر أخر تهييس........
شوية نكت تموت من الضحك
 

الكلمات الدلالية (Tags)
محرجة, أسئلة, جدا, وتحدي

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
مواقف محرجة من الأطفال
أسئلة محرجة عن الأمراض الجنسية والرد عليها

أسئلة محرجة جدا وتحدى...

الساعة الآن 07:13 AM.