xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت
التسجيل

أضحك من قلبك ........

نكت

30-11-2009, 04:41 AM
hazem elbasha
 
06 أضحك من قلبك

رئيس دوله عربيه لقي فانوس سحري قام دعكه فطلعله منه ابليس قاله:شبيك لبيك تطلب ايه؟

قاله:بص بقي يا عم ابليس انا عملت فب الشعب بتاعي كل حاجه..قوللي بقي علي حاجه حديده اعملها فيه

ابليس قاله: بس كده..بسيطه..هات ودنك..وش وش وش وش وش

قام الرئيس قاله: ايه ياعم لعب العيال ده..ده كلام برضه

قام ابليس قاله: بلاش دي..هات ودنك...وش وش وش وش وش

قام الرئيس قاله: ايه يا عم ده ...انت شكلك ابليس نص كم ولا ايه

ابليس قاله: معقول الفكره دي مش عاجباك!!..طب خد دي بقي..وش وش وش وش

قام الرئيس قاله: ياعم انت شكلك كده لا ليك في العفرته ولا حاجه..هات ودنك بقي اقولك انا

بعمل ايه في الشعب بتاعي....وش وش وش وش وش وش

قام ابليس برق و قاله: يا راجل اتقي الله!!!0

..................................................


سأل أستاذ تلميذ : ما اسم الحيوان الذي تصحو على صوته كل صباح؟
أجاب : بابا

.................................................. ..

واحد بيقول لصاحبه تيجى نركب اتوبيس؟؟ قال له : يا عم لأ ، احنا نجرى جنب الاتوبيس ونوفّر النص جنيه .... فرد وقال له طب منجرى جنب تاكسى ونوفّر خمسة جنيه
.................................................. ....

جماعة بلدياتنا عملوا أتوبيس بالعرض عشان يركبون كلهم قدام

..................................................

واحد بلدياتنا رجع من السفر لقى الشقة مليانه صراصير.. غير قفل الباب


.................................................. ..


واحد بلدياتنا عنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك
طريقة للنوم مؤكدة...عد من واحد الى خمس ميه... بلدياتنا مكدبش خبر...
وأول ما الدنيا ليلت راح للسرير وبدا يعد .. واحد .. اثنين ... ولما
وصـل الى ميه وتسعة وتسعين ... جـاه النوم … قـام غـسـل وشه ورجــع
للـسـريـر يـكـمـل الـعـد

.................................................. ....

واحد بلدياتنا عمل 2 إيميل، واحد دوت كوم للشتاء وواحد نص كوم للصيف

.................................................. .....

واحد اتجوز واحدة اسمها نعمة باسها وش و دهر

.................................................. .....

مره واحد بيقول لصحبه انامراتى زى الملاك قاله يا بختك انا مراتى لسه عايشه

.................................................. ......

مره اثنين بلدياتنا راحوا امريكا فلقوا أتوبيس بدورين فقال الاول للثانى .. نركب فوق يا ولد فقال له الثانى يا غبى فوق ما فيش سواق
.................................................. ......

أم عايزة تختبر حب ازواج بناتها التلاتة ليها

البنت الكبيرة سافرت معاها امهاهيا وجوزها للمصيف وفي البحر عملت نفسها بتغرق جري عليها جوز بنتها وطلعها

تاني يوم لقي عربية بيجو قدام البيت ومكتوب عليها هدية من حماتك اللي بتحبك

وعملت نفس الحكاية مع البنت الوسطي وعملت نفسها بتغرق جري عليها جوز بنتها وانقذها ... تاني يوم لقي عربية بيجو قدام البيت ومكتوب عليها هدية من حماتك اللي بتحبك

راحت سافرت مع البنت الصغيرة ... عملت نفسها بتغرق .... محدش جري عليها ولا جوز بنتها عبرها لحد ما الست ماتت

تاني يوم لقي عربية مرسيدس قدام البيت ومكتوب عليها ..... من حماك اللي بيحبك

.................................................. ...

الاب والابن الاب هتعزمنى على فرحك لما تكبر الابن لا الاب لية كدة يابنى علشان انت ماعزمتنيش على فرحك

.................................................. ...

عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة دي هاينسوا حد


.................................................. ....

مسطول قابل واحد صاحبه متغاظ من امريكا، المسطول حب يهدي صاحبه، قاله شوف امريكا من غضب ربنا عليها خلاها هناك فى آخر الدنيا لكن مصر يادوبك ساعتين بالبيجو
.................................................. ....


واحد مسطول راح صيدلية يشترى جبنة حاول الصيدلى يفهمة ان مفيش جبنه بتتباع هنا وشويه و مسطول تاني جه، فالصيدلى قاله فهم صاحبك ان مفيش جبنه بتتباع هنا قال لة ياعم سيبك منة دا غبى ادينى بنص جنيه لانشون



مستنى رأيكم
تحياتى

من مواضيع : hazem elbasha حظك اليوم 20/8/2009
أضحك من قلبك ........
على رأى المثل ....
مصر بدون تزييف ...
نكت جامدة
01-12-2009, 07:08 PM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اجندين
ههههههههههههههههههههههههه ههه
اتقي الله انت فينا حازم فطسنا ضحك ههههههههههههه
شكرا عسول
شكرا ليكى ياأجمل زهرة على المرور الباهى
والحمد لله أنى بقدر أوصل الضحكة
أهى حاجة تهون على الواحد الى هو فيه
تحياتى
من مواضيع : hazem elbasha على رأى المثل ....
حظك اليوم 20/8/2009
شوية نكت تموت من الضحك
مصر بدون تزييف ...
أسئلة محرجة جدا وتحدى...
04-04-2010, 11:25 PM
sarsora
 
ههههههههههههههههههههههههه ه
حلوين اوى اوى يا حازم
تسلم الايادى عليهم
اجمل تحياتى ليك ...
من مواضيع : sarsora .. لو الرسالة دى وصلتك عالموبايل هتعمل ايه .. ؟؟؟
06-04-2010, 07:58 PM
koky_koko
 
ههههههههههههههههههههههههه ه
جميلة جدااا
تقبل تحياتي
كوكي
من مواضيع : koky_koko نكت 2010
08-04-2010, 03:36 PM
bosy_20
 
ههههههههههههههههههههههههه
حلو كتير مع تحياتى
من مواضيع : bosy_20
18-04-2010, 08:48 PM
hazem elbasha
 
شكرا ليكم ياأجمل أعضاء على أحلى مرور
نورتوا الموضوع
سرسورة ، بلاك ، كوكى ، بوسى
تسلمو على أجمل تواجد
أغلى تحياااااتى
من مواضيع : hazem elbasha شوية نكت تموت من الضحك
شعر أخر تهييس........
أسئلة محرجة جدا وتحدى...
نكت جامدة
أضحك من قلبك ........
19-04-2010, 10:27 AM
sara_mero
 
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههههههه
تحفه يا حازم
تحفه
فطست من الضحك
تسلم ايدك
من مواضيع : sara_mero أدخل ومش هتندم......
حوار بين اتنين.....ادخلوا وشوفوا....جااااااااااااااامد
19-04-2010, 04:41 PM
shekabala10
 
ههههههههههههههههحلوين قوى تسلم ايدك يا حازم
من مواضيع : shekabala10
22-04-2010, 01:22 PM
بنوته بسكوته_
 
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههه واللة انت سكر اية دة كلة حرام عليك هموت فى ايدك تقبل مرورى يا فمر
من مواضيع : بنوته بسكوته_ اختر رقمك واعرف ايه يقولوا لما تضحك
واحد بيدور على شغل....... شوفو حصلو ايه؟؟؟
28-04-2010, 03:28 AM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sara_mero
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههههههه

تحفه يا حازم
تحفه
فطست من الضحك

تسلم ايدك

شكرا ياأجمل سارة على أحلى مرور
المفروض تدعيلى على الضحك ده
ههههههههههههههههههههه
تسلمى ياقمر
تحيااااتى
من مواضيع : hazem elbasha شوية نكت تموت من الضحك
شعر أخر تهييس........
أسئلة محرجة جدا وتحدى...
حظك اليوم 20/8/2009
على رأى المثل ....
28-04-2010, 03:30 AM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة accountant_adel
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههه

روعه يا حازم

مشكــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــور

مرورك ياعادل هو الأروع والأجمل
نورت الموضوع
تحياااااتى لك
من مواضيع : hazem elbasha مصر بدون تزييف ...
على رأى المثل ....
شوية نكت تموت من الضحك
حظك اليوم 20/8/2009
أسئلة محرجة جدا وتحدى...
28-04-2010, 03:31 AM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shekabala10
هههههههههههههههه حلوين قوى تسلم ايدك يا حازم
تسلم ياباشا أنت الى منور الصفحة
عايزين نشوف الشغل بقا
من مواضيع : hazem elbasha أضحك من قلبك ........
أسئلة محرجة جدا وتحدى...
مصر بدون تزييف ...
نكت جامدة
على رأى المثل ....
28-04-2010, 03:33 AM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ساندرا عامر
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههه واللة انت سكر اية دة كلة حرام عليك هموت فى ايدك تقبل مرورى يا فمر
بعد الشر عنك ياقمر
أنتى الى سكر ومرورك نور الموضوع
أغلى تحيااااتى
من مواضيع : hazem elbasha شوية نكت تموت من الضحك
أسئلة محرجة جدا وتحدى...
شعر أخر تهييس........
حظك اليوم 20/8/2009
نكت جامدة
 

الكلمات الدلالية (Tags)
من, مضحك, قلبك

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

أضحك من قلبك ........

الساعة الآن 01:31 PM.