العودة   منتدى نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت | طرائف | غرائب

الفرق بين موبيل البنت و موبيل الولد....!!!

نكت | طرائف | غرائب


30-11-2009, 05:45 AM
hazem elbasha
 
فرصة الفرق بين موبيل البنت و موبيل الولد !!!


أولا نبدأ بموبايل البنات

==============================
الشكل الخارجى

الفرق بين موبيل البنت و موبيل الولد    !!!

اللون أحمر أو وردى أو ابيض اكسسوارات فى الموبايل ملصقات حروف .........ألخ ألخ ألخ

الشاشة
خلفية خطيرة (قلوب ، دباديب ، وردة ..... ألخ

الأسماء
منى الكوافيرة
أم محمد (طبعا ام محمد دى جارتهم اللى بتقولها أخبار الشارع شقة شقة
ميرنا صاحبتى
ايناس السكر
بابا حبيبى
مامتى
اخويا احمد
اختى

الماسجات
كلها مسجات حب وغرام وغزل (يعنى كله رومانسى فى رومانسى

المنبه
ما شاء الله عليها تظبته الساعة 8 صباحا

مدة بقاء الموبايل
ما شاء الله كل 6 شهور تجديد (بتهتم بالموبايل أكتر من نفسها)

مكان وضع الموبايل
طول اليوم فى اليد ،،، بس الفترة اللى بتكون نايمة فيها بيكون تحت المخدة

أحم أحم ماتضحكوش يا رجالتنا الدور عليكم


==============================
موبايل الشباب

==============================
الشكل الخارجى
رتوش وتكسير ويوجد بعض الشروخ على الجوانب و الكافر متأشر اللون رمادى بسبب الرمى فى كل مكان واى مكان
الشاشة
غير أنها بتكون مكسرة و أحينا ألوانها ضاربه بيبقى لونها اسود
خلفية
تكون مرعبة جماجم يعني حاجه كدا او صوره بنت حلوه )

الأسماء
محمد الدهول
(حارس جراج السيارات)
ابو عوض (الحلاق)
شكرى (الميكنيكى)
الوحش (يقصد ابوه)
كعبول الزنانة
(يقصد أخته)
المحكمة أو أمريكا (أمه)
(الأصدقاء)
ابو كرش
اللزقة
الرخم
انتيمى
الباشا
البرنس

المسجات
كلها رسائل الله يعينهم عليها مينفعش واحدة تقرأها خالص أما مسجات العاشق الولهان ..... تختلف 360 درجة

المنبه
يعنى على 3 أو 4 العصر لانه سهران طول الليل
مدة بقاء الموبايل
تتراوح مابين السنتين والثلاثة قابلة للتمديد لو متسرقش او حصله عطل

مكان وضع الموبايل
فى جيبه فى الترابيزة قدامه لو قاعد على القهوة مرمى على المكتب مش بتفرق كتير

وقت النوم
بيشيله فى جيبه او يقفله برقم سرى ويحطه جنب السرير طبعا علشان محدش يشوف البلاوى اللى عليه

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههه
ه

تحياتى
من مواضيع : hazem elbasha أضحك من قلبك ........
شوية نكت تموت من الضحك
أسئلة محرجة جدا وتحدى...
مصر بدون تزييف ...
شعر أخر تهييس........
30-11-2009, 06:54 AM
jasytemo
 
هههههههههههه
موضوع ظريف بس انت غلطان فى حاجات كتير
اولآ عن نفسي الاسماء الى على التلفون مفيش ولا منى الكوفيرة ولا ام احمد خالص
ثانيآ (بتهتم بالموبايل أكتر من نفسها)
لا طبعآ مش لدرجتى يعنى

من مواضيع : jasytemo
30-11-2009, 07:07 AM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jasytemo
هههههههههههه

موضوع ظريف بس انت غلطان فى حاجات كتير
اولآ عن نفسي الاسماء الى على التلفون مفيش ولا منى الكوفيرة ولا ام احمد خالص
ثانيآ (بتهتم بالموبايل أكتر من نفسها)
لا طبعآ مش لدرجتى يعنى
هههههههههههههه
طبعا من ناحيتى ده من باب المبالغة والهزار
أوعى تزعلى
كل سنة وانتى طيبة
من مواضيع : hazem elbasha حوار بين حفيدة وجدتها عام 2052
أعرف مستوى ذكائك فى خمس دقائق
الفرق بين موبيل البنت و موبيل الولد....!!!
على رأى المثل ....
كلمنى شكرا ....!!!!
30-11-2009, 08:22 AM
jasytemo
 
وانت طيب وعيد اضحى مبارك
وبجد الموضوع بتاعك ظريف
على فكرة الموضوع ما يزعلش خالص دة هزار
بس هسالك سؤال هو الموبايل بتاعك كدة
من مواضيع : jasytemo
30-11-2009, 11:02 AM
اجندين
 
ههههههههههههههههه
جد حازم هيك بسمو المحمول ما بعرف احكي نيال المحمول والا الله يكون بعونه هههههههههههه
من مواضيع : اجندين 9 معلومات من مختلف حضارات العالم -
قرية خليجية لم ترى الاسلام الا في 2002
ال اصحاب قرار ال ههههههههه
في النهاية هم نساء
صور ولادة الحصان
30-11-2009, 09:35 PM
المحبوبة 86
 
مكان وضع الموبايل
طول اليوم فى اليد ،،، بس الفترة اللى بتكون نايمة فيها بيكون تحت المخدة
ههههههههههههههههههههههههه ههه
شكرا ليك كلامك ظريف اوى
من مواضيع : المحبوبة 86 المعلم (ميمي)
اشكال غريبه للخضار والفاكهه
عندك ضيوف مزعجين ؟
اغرب اشكال الصابون
روسومات غريبه على اليد
01-12-2009, 07:25 PM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اجندين
ههههههههههههههههه
جد حازم هيك بسمو المحمول ما بعرف احكي نيال المحمول والا الله يكون بعونه هههههههههههه
شكرا ياقمر على المرور الغالى
نورتى الصفحة
تحياتى لكى ولذوقك الرفيع
من مواضيع : hazem elbasha غرائب وعجائب الإنسان
حظك اليوم 20/8/2009
مصر بدون تزييف ...
أضحك من قلبك ........
نكت جامدة
01-12-2009, 07:28 PM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المحبوبة 86
مكان وضع الموبايل

طول اليوم فى اليد ،،، بس الفترة اللى بتكون نايمة فيها بيكون تحت المخدة
ههههههههههههههههههههههههه ههه

شكرا ليك كلامك ظريف اوى
شكرا على مرورك الكريم
بس شكلك تعرفى أم محمد
ههههههههههه
تحياتى
من مواضيع : hazem elbasha مصر بدون تزييف ...
حوار بين حفيدة وجدتها عام 2052
حظك اليوم 20/8/2009
شعر أخر تهييس........
نكت جامدة
01-12-2009, 07:37 PM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jasytemo
وانت طيب وعيد اضحى مبارك
وبجد الموضوع بتاعك ظريف
على فكرة الموضوع ما يزعلش خالص دة هزار
بس هسالك سؤال هو الموبايل بتاعك كدة
هههههههههههههه
طبعا لا بس أنا أعرف ناس الى على تليفونتهم
أكتر من الى انا قولته بكتييييييييييييير
تحياتى
من مواضيع : hazem elbasha على رأى المثل ....
شوية نكت تموت من الضحك
أضحك من قلبك ........
كلمنى شكرا ....!!!!
الفرق بين موبيل البنت و موبيل الولد....!!!
01-12-2009, 07:39 PM
الحبييب المصرى
 
موضوع جميل جداااااااااااااااا بس يعنى حجات منو صح بس الاسامى عندى مش امريكا والحجات دى عادى يعنى بس فعلا مرمى طول اليوم ع السرير ومش بظبط المنبه لا انا بصحى لوحى 3 او 4 او اطبق يوين
هههههههههههههههههه لا موضوع جميل
من مواضيع : الحبييب المصرى رساله من اب صعيدى
عاوز تعرف رقم موبايل ال جمبك ادخل هنا؟؟؟؟؟؟؟
01-12-2009, 07:55 PM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الحبييب المصرى
موضوع جميل جداااااااااااااااا بس يعنى حجات منو صح بس الاسامى عندى مش امريكا والحجات دى عادى يعنى بس فعلا مرمى طول اليوم ع السرير ومش بظبط المنبه لا انا بصحى لوحى 3 او 4 او اطبق يوين
هههههههههههههههههه لا موضوع جميل
شكرا على المرور الرائع
بس الأسامى بتختلف من شخص للتانى
وأنت يابختك انت بتصحى كل يوم العصر
هههههههههههههههههههه
تحياتى
من مواضيع : hazem elbasha شوية نكت تموت من الضحك
غرائب وعجائب الإنسان
نكت جامدة
أعرف مستوى ذكائك فى خمس دقائق
على رأى المثل ....
06-01-2010, 07:17 PM
sarsora
 
ههههههههههههههههههههههههه
موضوع جميل جدا
تسلم ايدك عليه
لك تحياتى ...
[IMG]http://i36.*******.com/p6b92.gif[/IMG]
من مواضيع : sarsora 14 عاماً بجسد سيدة عجوز
.. لو الرسالة دى وصلتك عالموبايل هتعمل ايه .. ؟؟؟
"إيفل" جديدًا من البرتقال والليمون
حوت أبيض قلد أصوات البشر
موبايل .. الرهيب .. من اختراعاتى .. مين عايز نسخة ؟؟
06-01-2010, 09:26 PM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sarsora
ههههههههههههههههههههههههه

موضوع جميل جدا
تسلم ايدك عليه
لك تحياتى ...
[IMG]http://i36.*******.com/p6b92.gif[/IMG]

شكرا على مرورك العطر أختى الفاضلة
لك منى أرق تحيه وأغلى سلام
تحيااااتى

من مواضيع : hazem elbasha أضحك من قلبك ........
صدق أو لا تصدق مفيش أغرب من كده
الفرق بين موبيل البنت و موبيل الولد....!!!
شوية نكت تموت من الضحك
أسئلة محرجة جدا وتحدى...
11-02-2010, 02:15 PM
n ou_nou
 
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
من مواضيع : n ou_nou 100 نكته جديده
اندل من هيك ما لقيت
hhhhhhhhhhhhhh
اضحك وحشتني الضحكة
نكت خفيفة
11-02-2010, 03:04 PM
ولاء الفلسطينية
 
ههههههههههههههههههه

يسلمو كتير
من مواضيع : ولاء الفلسطينية مين قال ان المعاكسة قلة ادب
مسطول فى امتحان عربى...
اجمل النكت ادخل وشوف
انشودة لما بنستشهد بطريقة البنات ؟؟
الله يرحمه بس كيف توفى ,
 

الكلمات الدلالية (Tags)
موبيل, البنت, الفرق, الولي, بين

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
البنت طلعت مش زى الولد
هل تعرف الفرق بين البنت الهاىكلاس والبنت البيئة خشوا بسرعة ؟؟؟؟؟؟؟؟ شوفوا
قصة الولد وابوه يوم تقابلو في شقة البنت ادخل وشوف الدلاخه
تعالى شوفى الفرق بين اجابة البنت و الولد
عاوز تعرف الفرق بين البنت البيئة والهاى كلاس؟ خش

الفرق بين موبيل البنت و موبيل الولد....!!!

الساعة الآن 08:04 AM