العودة   منتدى نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت | طرائف | غرائب

معلومات غريبه جدااااااااااا...ادخلوا استغربوا...

نكت | طرائف | غرائب


14-12-2009, 07:07 PM
sara_mero
 
معلومات غريبه جدااااااااااا ادخلوا استغربوا

انا استغربت جدا لما قريت الحاجات دى
بس قلت اجبهالكوا عشان تستغربوا معايا ههههههههههههههه

النقود ليست مصنوعه من الورق.. وانما من القطن
الكاتشب كان يستخدم فى القرن الثامن عشر كدواء
حجم عينيك الان هو نفس حجمهما عند ولادتك..لان العين هى الوحيده التى لا تنمو
مضغ (اللبان)اثناء تقطيع البصل تمنع الدموع
عدد الدجاج فى العالم اكثر من عدد البشر
القطه لها 32 عضله فى كل اذن
دماء الارانب تشفى من البهاق والكلف نهائيا
سمى مرض (الثعلبه)بهذا الاسم لان من طبيعه الثعالب سقوط شعرها نهائيا كل عام
من المستحيل ان يلعق الانسان كوعه
الكوكاكولا كان لونها فى الاساس اخضر
عدد النجوم المدرك فى الكون ..... اكثر من عدد الرمال فى العالم
عقوبه السائق السكران فى (سلفادور) هى... الاعدام رميا بالرصاص

يارب تعجبكوا......معلومات غريبه جدااااااااااا   ادخلوا استغربوا
من مواضيع : sara_mero حوار بين اتنين.....ادخلوا وشوفوا....جااااااااااااااامد
طرائف الحياه... ادخل واضحك...
أدخل ومش هتندم......
غرائب مثلث برمودا.....
معلومات غريبه جدااااااااااا...ادخلوا استغربوا...
17-12-2009, 02:00 PM
مسعين بالله
 
فعلا
وحكايه العين دي
فيها شيء من الاعجاز
لان دايما الجمال
يتناسب
مع حجم الاجزاء
ومع ذلك نجد الجمال في العيون
في كل الاعمار
سبحان الله
من مواضيع : مسعين بالله الحب هو الحل (نكت رومانسيه)
الفرق بين الكمبيوتر والحفره
الفرق بين الزتون واللمون
معانا ولا مع الناس التانيين
أجمل جزمه في الوجود
18-12-2009, 02:31 PM
o2000_love
 
معلومات قيمه جدا
شكرا ليكي
دمتي بكل ود------عمر
من مواضيع : o2000_love
22-12-2009, 09:15 PM
جراح قلب
 
تسلم ايدك
معلومات جميله وشيقه

من مواضيع : جراح قلب احدث مصعد كربائى
تجميل الاقدام بالاسماك
شاهد حلمك على الكومبيوتر
مسجد يقع على الماء...!
مهرجان البطيخ
23-12-2009, 01:06 AM
ســـsalyـــالي
 
معلومات غريبه وجميله
يسلمو على الموضوع
تحياتي
من مواضيع : ســـsalyـــالي صور لأحلى عرايس
انظر الى الصور ولكن لاتسأل عن المكان
طفله تتماثل للشفاء بعد توقف قلبها لمدة 35 دقيقه
تخيل يصير لك نفس الموقف
صور رجل يسكن في الماء 22يوما
23-12-2009, 10:40 PM
المحبوبة 86
 
هى فعلا حاجات غريبه جداااااااا
شكرا ليكى
تحياتى
من مواضيع : المحبوبة 86 سته توائم ما احلاهم
جابتها السودانيه هههههههههه
اغرب اشكال الصابون
اشكال غريبه للخضار والفاكهه
المعلم (ميمي)
07-01-2010, 10:21 PM
hazem elbasha
 
شكرا ساره على المعلومات القيمه
فعلا حاجة غريبه
سبحان الله
تحياااتى
من مواضيع : hazem elbasha كلمنى شكرا ....!!!!
حظك اليوم 20/8/2009
غرائب وعجائب الإنسان
على رأى المثل ....
نكت جامدة
 

الكلمات الدلالية (Tags)
معلومات, استغربوا, جداااااااااااادخلوا, غريبه

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
مكتبة أفلام : >> 140 فلم للجوال بصيغة 3gp <<
معلومات مهمه جدااااااااااااااا ....ادخلوا
معلومات غريبه بس حلوة !!!!!!
معلومات غريبه لايعلمها الكثير من الناس
معلومات غريبه لم اصدقها

معلومات غريبه جدااااااااااا...ادخلوا استغربوا...

الساعة الآن 05:49 AM