العودة   منتدى نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت | طرائف | غرائب

طرائف الحياه... ادخل واضحك...

نكت | طرائف | غرائب


21-12-2009, 07:17 PM
sara_mero
 
طرائف الحياه ادخل واضحك

انا قريت الموضوع ده وعاجبنى جدا جدا فحبيت اكتبهلكوا
عاوز تموت شهيد؟؟؟؟
يا تركب طياره....يا تركب عباره

عاوز تموت من الجوووع؟؟
يا تشترى شقه....يا تشترى عربيه بالقسط

عاوز تموت من الحسره؟؟
يا تتفرج على الفترينات فى سيتى ستارز.....يا تروح زياره لمارينا

عاوز تموت من الغييييظ؟؟
يا تتفرج على القنوات المحليه...يا تتفرج على البرامج الاخباريه

عاوز تموت مخنووووق؟؟
يا تروح مصلحه حكوميه....يا تقرا الجريده اليوميه

عاوز تموت مرعووووب؟؟
يا تستنى نتيجه الثانويه....يا تستنى التحاليل عند الدكتور

عاوز تموت مشهور؟؟
يا تجوز رقاصه....يا تنصب على بنك

عاوز تموت مليونير؟؟
يا تدى دروس خصوصيه....يا تلعب كره قدم

عاوز تموت وانت ورا الشمس؟؟
يا تشغل مخك....يا تفتح بؤقك

عاوز تموت من الحزن؟؟
يا تفكر دايما فى حالك....يا تحط الحكومه فى بالك

عاوز تموت من الضحك؟؟
يا تتجوز اتنين....يا تشتغل مع المجانين

عاوز تموت وانت فى حالك؟؟
اعمل نفسك دايما.........انك مش واخد بالك


ودى افضل الطرق للموت فى موسم الشتاء 2010
يلا اختار طريقه موتك واتصل بيه على
090000000000
من مواضيع : sara_mero طرائف الحياه... ادخل واضحك...
أدخل ومش هتندم......
غرائب مثلث برمودا.....
حوار بين اتنين.....ادخلوا وشوفوا....جااااااااااااااامد
معلومات غريبه جدااااااااااا...ادخلوا استغربوا...
21-12-2009, 11:31 PM
سميرعبدالتواب
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sara_mero
انا قريت الموضوع ده وعاجبنى جدا جدا فحبيت اكتبهلكوا

عاوز تموت شهيد؟؟؟؟
يا تركب طياره....يا تركب عباره

عاوز تموت من الجوووع؟؟
يا تشترى شقه....يا تشترى عربيه بالقسط

عاوز تموت من الحسره؟؟
يا تتفرج على الفترينات فى سيتى ستارز.....يا تروح زياره لمارينا

عاوز تموت من الغييييظ؟؟
يا تتفرج على القنوات المحليه...يا تتفرج على البرامج الاخباريه

عاوز تموت مخنووووق؟؟
يا تروح مصلحه حكوميه....يا تقرا الجريده اليوميه

عاوز تموت مرعووووب؟؟
يا تستنى نتيجه الثانويه....يا تستنى التحاليل عند الدكتور

عاوز تموت مشهور؟؟
يا تجوز رقاصه....يا تنصب على بنك

عاوز تموت مليونير؟؟
يا تدى دروس خصوصيه....يا تلعب كره قدم

عاوز تموت وانت ورا الشمس؟؟
يا تشغل مخك....يا تفتح بؤقك

عاوز تموت من الحزن؟؟
يا تفكر دايما فى حالك....يا تحط الحكومه فى بالك

عاوز تموت من الضحك؟؟
يا تتجوز اتنين....يا تشتغل مع المجانين

عاوز تموت وانت فى حالك؟؟
اعمل نفسك دايما.........انك مش واخد بالك


ودى افضل الطرق للموت فى موسم الشتاء 2010
يلا اختار طريقه موتك واتصل بيه على

090000000000

شكراااااااااااااااا سارة

ودى من عندى

طنش تعيش تاكل قراقيش

ميرسى لك
تقبلى تحياااااااااااتى
من مواضيع : سميرعبدالتواب لكل واحده متجوزة خلي جوزك يديكي كفين علي بونيتين علي شد شعر انتي الكسبانه
اضحك معانا
اردني يتزوج عروستين في ليله واحده
هبل البنات
اضحك مع الاطفال
22-12-2009, 01:09 AM
جراح قلب
 
ههههههههههههههههههه
شكرا ساره

من لم يمُت بالسيفِ مات بغيرهِ
تعددت الاسبابُ والموتُ واحدُ
تسلم الايادى

من مواضيع : جراح قلب مهرجان البطيخ
عالم اناث..اناث..اناث
مسجد يقع على الماء...!
من اغرب الفنادق
شاهد حلمك على الكومبيوتر
07-01-2010, 04:49 AM
مسعين بالله
 
ودى افضل الطرق للموت فى موسم الشتاء 2010
يلا اختار طريقه موتك واتصل بيه على

090000000000
طب ممكن اموت بطريق تانيه
مسموح؟؟
تحياتي
من مواضيع : مسعين بالله أحلام سياسية
خيانة حماره
الحب هو الحل (نكت رومانسيه)
الفرق بين الزتون واللمون
الشبح
07-01-2010, 06:56 AM
غادة لبنان
 



عاوز تموت مخنووووق؟؟
يا تروح مصلحه حكوميه....يا تقرا الجريده اليوميه




شكرا الك ساره

موضوع كتير مهضوم

تحياتي

غادة
من مواضيع : غادة لبنان ألمانية تعدم زوجها أمام أطفالها الخمسة
دودة عاشت في عين رجل!
أردني سهران من 17 عاما
مطلوب عروس لابن الـ 110 أعوام
قام من قبره.. ليموت في المستشفى
07-01-2010, 09:25 PM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sara_mero
عاوز تموت وانت فى حالك؟؟
اعمل نفسك دايما عبيط و مش واخد بالك
.......

ودى افضل الطرق للموت فى موسم الشتاء 2010
يلا اختار طريقه موتك واتصل بيه على

090000000000


هههههههههههههههه
شكرا ساره على العرض الجميل
فى خصم على العرض ولا ....
تحياااتى
من مواضيع : hazem elbasha صدق أو لا تصدق مفيش أغرب من كده
شعر أخر تهييس........
أعرف مستوى ذكائك فى خمس دقائق
أضحك من قلبك ........
على رأى المثل ....
 

الكلمات الدلالية (Tags)
الحياه, ادخل, واضحك, طرائف

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
اغنية بين الحياه والموت | حصريا اغنية ياسر نجم - بين الحياه والموت 2012 CDQ.320kbps
الحب هو الحل (زهور الحياه )
الاجواء الفرعونيه فى الحياه العصريه
بعض من طرائف شواهد القبور في إيطاليا .. انظر واضحك ...
ححد هدفك من الحياه...............

طرائف الحياه... ادخل واضحك...

الساعة الآن 06:40 PM