العودة   منتدى نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت | طرائف | غرائب

شعر أخر تهييس........

نكت | طرائف | غرائب


31-12-2009, 12:17 AM
hazem elbasha
 
فرصة شعر أخر تهييس

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أخوانى الكرام أعضاء المنتدى
حبيت اقول


على شط النيل ماشية الجواميس بتقول ياجميل أنا عايزة عريس

يطلع فييس ويحل الكيس نتغدى حشيش ونحلى دريس

هاتغذى حشيش واتعشي حشيش واقفل على نفسى الباب والشيش

لو غيط فدان وحده ما يكفيش فدان ده يادوب أول سرفيس


والبقرة تقول أنا عايزة الطور مايكونش مهندس ولا دكتور

ويجر الساقية الفور باى فور ويجيب بيتى فور اربع وخميس


والنعجة تقول انا طالبة خروف مالهوش اخوات ولاعنده ظروف

كسيب وامسكله انا المصروف ويكون حيوان جنتل وحسيس


والفرخة اشترطت قال عالديك انها ماتحبش اى شريك

وقالت له اتحضر خليك شيك ودينى ارقد عالبيض فى باريس



تحيااااتى


من مواضيع : hazem elbasha حظك اليوم 20/8/2009
الفرق بين موبيل البنت و موبيل الولد....!!!
كلمنى شكرا ....!!!!
صدق أو لا تصدق مفيش أغرب من كده
غرائب وعجائب الإنسان
31-12-2009, 02:22 AM
سميرعبدالتواب
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem elbasha
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أخوانى الكرام أعضاء المنتدى
حبيت اقول


على شط النيل ماشية الجواميس بتقول ياجميل أنا عايزة عريس

يطلع فييس ويحل الكيس نتغدى حشيش ونحلى دريس

هاتغذى حشيش واتعشي حشيش واقفل على نفسى الباب والشيش

لو غيط فدان وحده ما يكفيش فدان ده يادوب أول سرفيس


والبقرة تقول أنا عايزة الطور مايكونش مهندس ولا دكتور

ويجر الساقية الفور باى فور ويجيب بيتى فور اربع وخميس


والنعجة تقول انا طالبة خروف مالهوش اخوات ولاعنده ظروف

كسيب وامسكله انا المصروف ويكون حيوان جنتل وحسيس


والفرخة اشترطت قال عالديك انها ماتحبش اى شريك

وقالت له اتحضر خليك شيك ودينى ارقد عالبيض فى باريس



تحيااااتى

هههههههههههههههههه
شعر حلمنتيشى
جميل
شكراااااااااااااااااااا حازم
من مواضيع : سميرعبدالتواب *** ((( عالـــم الاسـمـــــــاء ))) ***
اللى بيحب ربنا يدخل هنا بسرعة
تعالو شوفو بقا ولا تقولى عمرو دياب ولا تامر حسنى
هام لكل بنات المنتدى ...!!!
نكت صعايده نكت صعايدة
31-12-2009, 11:51 PM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سميرعبدالتواب
هههههههههههههههههه

شعر حلمنتيشى
جميل

شكراااااااااااااااااااا حازم

شكرا على مرور الطيب سمير
تحياااتى
من مواضيع : hazem elbasha غرائب وعجائب الإنسان
حوار بين حفيدة وجدتها عام 2052
شوية نكت تموت من الضحك
أعرف مستوى ذكائك فى خمس دقائق
الفرق بين موبيل البنت و موبيل الولد....!!!
01-01-2010, 12:00 AM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مواطن عربى
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

حلوه بجد

شكرا مواطن على المرور الغالى
تحيااااتى
من مواضيع : hazem elbasha الفرق بين موبيل البنت و موبيل الولد....!!!
حوار بين حفيدة وجدتها عام 2052
كلمنى شكرا ....!!!!
حظك اليوم 20/8/2009
على رأى المثل ....
01-01-2010, 12:20 AM
sho\sho
 
ههههههههههههههه

حلوة جدا
انت شاعر رااااااااااائع


من مواضيع : sho\sho هل تعرف الفرق بين البنت الهاىكلاس والبنت البيئة خشوا بسرعة ؟؟؟؟؟؟؟؟ شوفوا
01-01-2010, 10:08 PM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sho\sho
ههههههههههههههه


حلوة جدا
انت شاعر رااااااااااائع

شكرا شوشو على المرور الغالى
تحيااااتى
من مواضيع : hazem elbasha شعر أخر تهييس........
كلمنى شكرا ....!!!!
شوية نكت تموت من الضحك
الفرق بين موبيل البنت و موبيل الولد....!!!
صدق أو لا تصدق مفيش أغرب من كده
02-01-2010, 04:36 AM
almard2000
 
هههههههههههههههههههههه
يسلمووووووووووووو
من مواضيع : almard2000
02-01-2010, 04:36 PM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة almard2000
هههههههههههههههههههههه
يسلمووووووووووووو
شكرا على المرور الكريم والتفاعل الطيب
تحياااتى
من مواضيع : hazem elbasha صدق أو لا تصدق مفيش أغرب من كده
غرائب وعجائب الإنسان
حظك اليوم 20/8/2009
على رأى المثل ....
كلمنى شكرا ....!!!!
02-01-2010, 09:30 PM
اسامه بحر
 
وعلى رأى اللمبى

(انت غريب ياهانى _ مش عايز Dvd)

بس حبشتكنات حلوة
من مواضيع : اسامه بحر
03-01-2010, 11:08 PM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسامه بحر
وعلى رأى اللمبى

(انت غريب ياهانى _ مش عايز Dvd)

بس حبشتكنات حلوة
شكرا اسامه على المرور الكريم
تحياااتى
من مواضيع : hazem elbasha الفرق بين موبيل البنت و موبيل الولد....!!!
صدق أو لا تصدق مفيش أغرب من كده
أعرف مستوى ذكائك فى خمس دقائق
على رأى المثل ....
حوار بين حفيدة وجدتها عام 2052
05-01-2010, 12:01 AM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr_mero1
هههههههههههههه تسلم ياباشا
شكرا عمرو على المرور العطر
أغلى تحيه وأغلى سلام

تحيااااتى
من مواضيع : hazem elbasha على رأى المثل ....
الفرق بين موبيل البنت و موبيل الولد....!!!
صدق أو لا تصدق مفيش أغرب من كده
نكت جامدة
أسئلة محرجة جدا وتحدى...
06-01-2010, 07:25 PM
sarsora
 
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه
جميل جدا
تسلم ايدك عليه
لك اجمل تحياتى ...
[IMG]http://i36.*******.com/p6b92.gif[/IMG]
من مواضيع : sarsora .. لو الرسالة دى وصلتك عالموبايل هتعمل ايه .. ؟؟؟
.. اصغر لاعب درامز ..
"شجرة السماء"
#..عضوة منحوسة جداً اشتركت فى نيو حب لكن النحس وراها وراها حتى فى المنتدى..#
14 عاماً بجسد سيدة عجوز
06-01-2010, 10:54 PM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sarsora
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه

جميل جدا
تسلم ايدك عليه
لك اجمل تحياتى ...
[IMG]http://i36.*******.com/p6b92.gif[/IMG]

تسلمى sarsora على مرورك الطيب
وردك وتفاعلك مع الموضوع
دمتى فى حفظ الله وأمنه
تحيااااتى



من مواضيع : hazem elbasha شوية نكت تموت من الضحك
غرائب وعجائب الإنسان
على رأى المثل ....
أضحك من قلبك ........
شعر أخر تهييس........
 

الكلمات الدلالية (Tags)
أخر, تهييس, شعر

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
كونكر تهييس عربى ,احدث كونكر تهييس عربى, سيرفر مرجان باتش 1361
قصص تهييس جامدة اوى ادخل وجوف

شعر أخر تهييس........

الساعة الآن 05:41 AM