xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت
التسجيل

شعر أخر تهييس........

نكت

27-02-2010, 12:41 AM
sara_mero
 
يالهوى يا ناس
احمد شوقى قدامى
ايه الكلام ده يا حازم هى دى الاشعار ولا بلاش
من مواضيع : sara_mero أدخل ومش هتندم......
حوار بين اتنين.....ادخلوا وشوفوا....جااااااااااااااامد
28-02-2010, 11:57 PM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sara_mero
يالهوى يا ناس

احمد شوقى قدامى

ايه الكلام ده يا حازم هى دى الاشعار ولا بلاش

ايه رأيك فيا شاعر ايه ولا كلمة
شكرا سارة على المرور العطر اللطيف
أغلى وأرق سلام
تحيااااتى
من مواضيع : hazem elbasha نكت جامدة
حظك اليوم 20/8/2009
على رأى المثل ....
شعر أخر تهييس........
أضحك من قلبك ........
03-03-2010, 01:07 AM
سما الله
 
السلام عليكم
شعر جمييييييييييييييييييل
ههههههههههههههه
هههههههههههههه
حلو أووووووى
شكرا ع شعرك الجميل جدا
دول يتعلموا منك الرومانسيين
شكرا أخى كتير
من مواضيع : سما الله احلى رساله غراميه
لغز محشش......
وسادة غير شكل ادخل لتعرف !!
..المدرس متحمس جداااااااااااا
تشتري الديك ولابقول لماما (كتير حلوة)
04-03-2010, 01:13 AM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سما الله
السلام عليكم

شعر جمييييييييييييييييييل
ههههههههههههههه
هههههههههههههه
حلو أووووووى
شكرا ع شعرك الجميل جدا
دول يتعلموا منك الرومانسيين
شكرا أخى كتير
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
الشكر لكى سما على أجمل وأغلى تواجد
أغلى وأرق سلام
تحياااااتى
من مواضيع : hazem elbasha على رأى المثل ....
أضحك من قلبك ........
مصر بدون تزييف ...
شوية نكت تموت من الضحك
أسئلة محرجة جدا وتحدى...
06-03-2010, 03:44 AM
almard2000
 
هههههههههههههههههه شكرا على الشعر
من مواضيع : almard2000
07-03-2010, 10:01 PM
hazem elbasha
 
شكرا ليك أخى الفاضل على المرور
والتواجد بين صفحاتى
لك منى كل احترام وتقدير
تحياااااتى
من مواضيع : hazem elbasha شعر أخر تهييس........
على رأى المثل ....
نكت جامدة
أضحك من قلبك ........
مصر بدون تزييف ...
05-06-2010, 10:10 PM
The Black Drago
 
هههههههههههههههههه
من مواضيع : The Black Drago **(اجمد النكت والافشات)**
(**مجموعة نكت على بلدياتنا)**
 

الكلمات الدلالية (Tags)
أخر, تهييس, شعر

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

شعر أخر تهييس........

الساعة الآن 04:13 AM.