xpredo script

العودة   منتدى نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت

شعر أخر تهييس........

نكت

27-02-2010, 12:41 AM
sara_mero
 
يالهوى يا ناس
احمد شوقى قدامى
ايه الكلام ده يا حازم هى دى الاشعار ولا بلاش
من مواضيع : sara_mero أدخل ومش هتندم......
حوار بين اتنين.....ادخلوا وشوفوا....جااااااااااااااامد
28-02-2010, 11:57 PM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sara_mero
يالهوى يا ناس

احمد شوقى قدامى

ايه الكلام ده يا حازم هى دى الاشعار ولا بلاش

ايه رأيك فيا شاعر ايه ولا كلمة
شكرا سارة على المرور العطر اللطيف
أغلى وأرق سلام
تحيااااتى
من مواضيع : hazem elbasha شعر أخر تهييس........
نكت جامدة
حظك اليوم 20/8/2009
شوية نكت تموت من الضحك
على رأى المثل ....
03-03-2010, 01:07 AM
سما الله
 
السلام عليكم
شعر جمييييييييييييييييييل
ههههههههههههههه
هههههههههههههه
حلو أووووووى
شكرا ع شعرك الجميل جدا
دول يتعلموا منك الرومانسيين
شكرا أخى كتير
من مواضيع : سما الله وصية صينى قبل الموت "وصية من نوع خاص جدا!!!"
احلى رساله غراميه
تخيل ان دى جدتك كنت هتعمل معاها ايه
..المدرس الطالب..}
لغز محشش......
04-03-2010, 01:13 AM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سما الله
السلام عليكم

شعر جمييييييييييييييييييل
ههههههههههههههه
هههههههههههههه
حلو أووووووى
شكرا ع شعرك الجميل جدا
دول يتعلموا منك الرومانسيين
شكرا أخى كتير
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
الشكر لكى سما على أجمل وأغلى تواجد
أغلى وأرق سلام
تحياااااتى
من مواضيع : hazem elbasha شوية نكت تموت من الضحك
حظك اليوم 20/8/2009
نكت جامدة
أضحك من قلبك ........
مصر بدون تزييف ...
06-03-2010, 03:44 AM
almard2000
 
هههههههههههههههههه شكرا على الشعر
من مواضيع : almard2000
07-03-2010, 10:01 PM
hazem elbasha
 
شكرا ليك أخى الفاضل على المرور
والتواجد بين صفحاتى
لك منى كل احترام وتقدير
تحياااااتى
من مواضيع : hazem elbasha نكت جامدة
شوية نكت تموت من الضحك
أضحك من قلبك ........
أسئلة محرجة جدا وتحدى...
على رأى المثل ....
05-06-2010, 10:10 PM
The Black Drago
 
هههههههههههههههههه
من مواضيع : The Black Drago **(اجمد النكت والافشات)**
(**مجموعة نكت على بلدياتنا)**
 

الكلمات الدلالية (Tags)
أخر, تهييس, شعر

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

شعر أخر تهييس........

الساعة الآن 10:00 AM.