xpredo script

العودة   منتدى نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت

شعر أخر تهييس........

نكت

27-02-2010, 12:41 AM
sara_mero
 
يالهوى يا ناس
احمد شوقى قدامى
ايه الكلام ده يا حازم هى دى الاشعار ولا بلاش
من مواضيع : sara_mero حوار بين اتنين.....ادخلوا وشوفوا....جااااااااااااااامد
أدخل ومش هتندم......
28-02-2010, 11:57 PM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sara_mero
يالهوى يا ناس

احمد شوقى قدامى

ايه الكلام ده يا حازم هى دى الاشعار ولا بلاش

ايه رأيك فيا شاعر ايه ولا كلمة
شكرا سارة على المرور العطر اللطيف
أغلى وأرق سلام
تحيااااتى
من مواضيع : hazem elbasha أضحك من قلبك ........
نكت جامدة
حظك اليوم 20/8/2009
على رأى المثل ....
أسئلة محرجة جدا وتحدى...
03-03-2010, 01:07 AM
سما الله
 
السلام عليكم
شعر جمييييييييييييييييييل
ههههههههههههههه
هههههههههههههه
حلو أووووووى
شكرا ع شعرك الجميل جدا
دول يتعلموا منك الرومانسيين
شكرا أخى كتير
من مواضيع : سما الله ..المدرس متحمس جداااااااااااا
إذا كنت متضايق أدخل............
لغز محشش......
تخيل ان دى جدتك كنت هتعمل معاها ايه
عصا المكنسه انكسرت
04-03-2010, 01:13 AM
hazem elbasha
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سما الله
السلام عليكم

شعر جمييييييييييييييييييل
ههههههههههههههه
هههههههههههههه
حلو أووووووى
شكرا ع شعرك الجميل جدا
دول يتعلموا منك الرومانسيين
شكرا أخى كتير
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
الشكر لكى سما على أجمل وأغلى تواجد
أغلى وأرق سلام
تحياااااتى
من مواضيع : hazem elbasha على رأى المثل ....
نكت جامدة
شوية نكت تموت من الضحك
أضحك من قلبك ........
مصر بدون تزييف ...
06-03-2010, 03:44 AM
almard2000
 
هههههههههههههههههه شكرا على الشعر
من مواضيع : almard2000
07-03-2010, 10:01 PM
hazem elbasha
 
شكرا ليك أخى الفاضل على المرور
والتواجد بين صفحاتى
لك منى كل احترام وتقدير
تحياااااتى
من مواضيع : hazem elbasha حظك اليوم 20/8/2009
أسئلة محرجة جدا وتحدى...
مصر بدون تزييف ...
على رأى المثل ....
نكت جامدة
05-06-2010, 10:10 PM
The Black Drago
 
هههههههههههههههههه
من مواضيع : The Black Drago (**مجموعة نكت على بلدياتنا)**
**(اجمد النكت والافشات)**
 

الكلمات الدلالية (Tags)
أخر, تهييس, شعر

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

شعر أخر تهييس........

الساعة الآن 12:01 AM.