xpredo script

العودة   منتدى نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت

عبارات مكتوبه علي سيارات نقل مصريه

نكت

22-02-2010, 06:29 PM
hazem elbasha
 
ههههههههههههههههههههه
موضوع جامد ريتاج
طيب دى انا لسة شايفة النهاردة
خليك فى حالك الله يصلح حالك
متبصش كده Dr kofta
شكرا ريتاج على الموضوع
تحيااااتى
من مواضيع : hazem elbasha مصر بدون تزييف ...
شعر أخر تهييس........
على رأى المثل ....
نكت جامدة
أضحك من قلبك ........
03-03-2010, 06:30 PM
ريتاج الشرق
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sarsora
هههههههههههههههههههههه


شكرا يا ريتاج

انتى شوفتيهم حقيقى
انا برضه ساعات اقرا حاجات غريبة مكتوبة عالمواصلات

تحياتى ..
ميرسي علي مرورك الجميل ياسرسورة
من مواضيع : ريتاج الشرق الفرق بين البطه والوزة
نكت جامده اوي
نكت روشه
عبارات مكتوبه علي سيارات نقل مصريه
03-03-2010, 06:32 PM
ريتاج الشرق
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem elbasha
ههههههههههههههههههههه

موضوع جامد ريتاج
طيب دى انا لسة شايفة النهاردة
خليك فى حالك الله يصلح حالك
متبصش كده Dr kofta
شكرا ريتاج على الموضوع
تحيااااتى
ميرسي ياحازم علي المرور وكمان علي الإضافه تحياتي لك
من مواضيع : ريتاج الشرق عبارات مكتوبه علي سيارات نقل مصريه
الفرق بين البطه والوزة
نكت جامده اوي
نكت روشه
05-03-2010, 08:31 AM
مسعين بالله
 
فعلا .. والعبارات دي
نوع من الادب الشعبي
جديد
ومعبر عن الناس
فكره جميله
تسمحيلي اكملها ؟؟
من مواضيع : مسعين بالله الشبح
قنبله
معانا ولا مع الناس التانيين
الحب هو الحل (نكت رومانسيه)
الفرق بين الكمبيوتر والحفره
07-03-2010, 05:22 PM
ريتاج الشرق
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مسعين بالله
فعلا .. والعبارات دي

نوع من الادب الشعبي
جديد
ومعبر عن الناس
فكره جميله

تسمحيلي اكملها ؟؟
اولا ميرسي علي مرورك الجميل
واكيد طبعا لو عندك جديد فيها لو تسمح انك تضيفه عليها
من مواضيع : ريتاج الشرق الفرق بين البطه والوزة
عبارات مكتوبه علي سيارات نقل مصريه
نكت روشه
نكت جامده اوي
07-03-2010, 05:24 PM
ريتاج الشرق
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نور عادل
شكراااااااااااااجزيلا
العفو ياعسل
ميرسي علي مرورك
من مواضيع : ريتاج الشرق الفرق بين البطه والوزة
عبارات مكتوبه علي سيارات نقل مصريه
نكت جامده اوي
نكت روشه
09-03-2010, 11:54 AM
ريتاج الشرق
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hadhooda
هههههههههههه

ميرسي يا قمراية علي الموضوع الحلو ده
أرق تحياتي

ميرسي علي مرورك الجميل يا أحلي هدهوده
تحياتي لكي
من مواضيع : ريتاج الشرق الفرق بين البطه والوزة
نكت جامده اوي
عبارات مكتوبه علي سيارات نقل مصريه
نكت روشه
04-04-2010, 12:29 AM
ريتاج الشرق
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ANGEL SWEET
تــــســلم ايـــدك
ميرسي علي مرورك الجميل
من مواضيع : ريتاج الشرق عبارات مكتوبه علي سيارات نقل مصريه
نكت روشه
الفرق بين البطه والوزة
نكت جامده اوي
03-07-2010, 03:33 PM
قلب طيب وحزين
 
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه
تسلم ايدك يا قمر
من مواضيع : قلب طيب وحزين حوار رومانسى بين البيبسى والميراندا
كلمات اغانى تموت من الضحك
04-07-2010, 12:43 AM
The Black Drago
 
على فكره دى حجات من صفات المصرييييييييييين
من مواضيع : The Black Drago (**مجموعة نكت على بلدياتنا)**
**(اجمد النكت والافشات)**
05-07-2010, 11:01 AM
ريتاج الشرق
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قلب طيب وحزين
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه
تسلم ايدك يا قمر
ميرسي علي مرورك العطر
تحياتي لكي
من مواضيع : ريتاج الشرق نكت جامده اوي
الفرق بين البطه والوزة
نكت روشه
عبارات مكتوبه علي سيارات نقل مصريه
 

الكلمات الدلالية (Tags)
مصريه, مكتوبه, سيارات, على, عبارات, وقل

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

عبارات مكتوبه علي سيارات نقل مصريه

الساعة الآن 10:12 PM.