xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت
التسجيل

خاص للمجانين...اذا كنت عاقل لا تدخل

نكت

12-04-2010, 10:10 PM
عاشقه البحار
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koky_koko
ههههههههههههههههه جميلة جدا
تقبلي تحياتي
كوكي
شكرا كوكى نورتى صفحتى
تحياااااااااااااتى
من مواضيع : عاشقه البحار قصة روميو وجوليت بالصور لاتفوتكم ههههههههههههه
نكته يهودية أمريكية
ست مفتريه
رسالة بخيل لزوجته والرد جميل جدا
طراف مضحكة جدا جدا جدا
12-04-2010, 10:12 PM
عاشقه البحار
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ولاء الفلسطينية
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه
شكرا ولاء لمرورك الجميل
تحياااااااااااااتى
من مواضيع : عاشقه البحار ملكه جمال الكون 2010 } الحق بسرررررررعه
أسئله شخصيه تحتاج لقوة شخصيه
قصة الانتحار رجل
حاجات غريبه مضحكه بس كلنا بنعملها
أقوى نظر في المنتدى ...افحص نظرك..
13-04-2010, 04:31 AM
اسامه بحر
 






على فكرة انا مش مجنون


انا مش مجنننننننننننننننننننوووو وووووون


انا نابلييييييييييييييييييييي ووووووووووووووووون

من مواضيع : اسامه بحر
13-04-2010, 06:59 PM
عاشقه البحار
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسامه بحر






على فكرة انا مش مجنون


انا مش مجنننننننننننننننننننوووو وووووون


انا نابلييييييييييييييييييييي ووووووووووووووووون
بعيد الشر عنك يااسامه
ده انتا سيد العاقلين
تحيااااااااااااتى
من مواضيع : عاشقه البحار رسالة بخيل لزوجته والرد جميل جدا
قصة الانتحار رجل
حمار مل من أسمه شوفوا وش سوا ههههههههههههههههههههه
ملكه جمال الكون 2010 } الحق بسرررررررعه
مكالمة هاتفية بين خطيب وخطيبته ههههههه
13-04-2010, 08:58 PM
الحوت الفلاح
 
بس ملاحظة
اول مررة بسمع انوا مجنون يبي يفتح عيادة للامراض النفسية
كان اولى اتعالج نفسك يامريض نفسيا
فعلا واحد مريض نفسيا
من مواضيع : الحوت الفلاح
13-04-2010, 09:02 PM
الحوت الفلاح
 
لا واضح انك نابليون باين والله المجنون بستحي يعمل اعمالك
من مواضيع : الحوت الفلاح
13-04-2010, 10:57 PM
hazem elbasha
 
يااااااااااااااااااه ده المنتدى ماشاء الله فى مجانين كتير
بس حلوة منك عاشقة
أعملى حسابى فى الكشف بقا
أغلى تحيااااتى
من مواضيع : hazem elbasha أسئلة محرجة جدا وتحدى...
حظك اليوم 20/8/2009
على رأى المثل ....
مصر بدون تزييف ...
نكت جامدة
14-04-2010, 12:40 PM
عاشقه البحار
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem elbasha
يااااااااااااااااااه ده المنتدى ماشاء الله فى مجانين كتير
بس حلوة منك عاشقة
أعملى حسابى فى الكشف بقا
أغلى تحيااااتى
ده انتا تامر ياحازم
انتا مش زبون عادى انتا صاحب مكان
انتا بس تعاله وانا اعملك احلا واجب
تحياااااااااااااااااتى
من مواضيع : عاشقه البحار تعال وشوف بسرعه لا تفوتك
خاص للمجانين...اذا كنت عاقل لا تدخل
احلا نكت عن الصعيده
طراف مضحكة جدا جدا جدا
اخر اصدار لـ نوكيا - n100 بلاك بيري
25-04-2010, 03:27 AM
قلب طيب وحزين
 
انا كمان مجنونة
من مواضيع : قلب طيب وحزين حوار رومانسى بين البيبسى والميراندا
كلمات اغانى تموت من الضحك
25-04-2010, 10:59 AM
عاشقه البحار
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قلب طيب وحزين
انا كمان مجنونة
ياعينى من ايه كده
لا الف سلامه عليك من الجنون
ممكن تجيلى العيادة وانا اقوم بلواجب
تحيااااااااتى
من مواضيع : عاشقه البحار نكته يهودية أمريكية
خاص للمجانين...اذا كنت عاقل لا تدخل
مكالمة هاتفية بين خطيب وخطيبته ههههههه
أسئله شخصيه تحتاج لقوة شخصيه
ست مفتريه
 

الكلمات الدلالية (Tags)
للمجانيناذا, ما, بحجم, خاص, عاقل, كنب

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
للمجانين فقط .... العاقل لايدخل ...

خاص للمجانين...اذا كنت عاقل لا تدخل

الساعة الآن 11:35 PM.