xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت
التسجيل

خاص للمجانين...اذا كنت عاقل لا تدخل

نكت

12-04-2010, 10:10 PM
عاشقه البحار
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koky_koko
ههههههههههههههههه جميلة جدا
تقبلي تحياتي
كوكي
شكرا كوكى نورتى صفحتى
تحياااااااااااااتى
من مواضيع : عاشقه البحار أسئلة غبية واجوبة أغبى
نكت تموت من الضحك**
طريقة لشحن بطارية جوالك وانت في الصحراء !!!!!!!!
اتنين لسة متجوزين
ملكه جمال الكون 2010 } الحق بسرررررررعه
12-04-2010, 10:12 PM
عاشقه البحار
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ولاء الفلسطينية
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه
شكرا ولاء لمرورك الجميل
تحياااااااااااااتى
من مواضيع : عاشقه البحار أبوس ايدك ياستي عايز اذاكر
اجمل بنت في العالم كله
اختر من 1 الى 9 وشوف ايش صورتك ههههههههه
أسئلة غبية واجوبة أغبى
قصة روميو وجوليت بالصور لاتفوتكم ههههههههههههه
13-04-2010, 04:31 AM
اسامه بحر
 






على فكرة انا مش مجنون


انا مش مجنننننننننننننننننننوووو وووووون


انا نابلييييييييييييييييييييي ووووووووووووووووون

من مواضيع : اسامه بحر
13-04-2010, 06:59 PM
عاشقه البحار
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسامه بحر






على فكرة انا مش مجنون


انا مش مجنننننننننننننننننننوووو وووووون


انا نابلييييييييييييييييييييي ووووووووووووووووون
بعيد الشر عنك يااسامه
ده انتا سيد العاقلين
تحيااااااااااااتى
من مواضيع : عاشقه البحار رسالة بخيل لزوجته والرد جميل جدا
اتنين لسة متجوزين
أبوس ايدك ياستي عايز اذاكر
تم اعدام السفاح الذي يخيف النساء ههههه وبعض الرجال
حاجات غريبه مضحكه بس كلنا بنعملها
13-04-2010, 08:58 PM
الحوت الفلاح
 
بس ملاحظة
اول مررة بسمع انوا مجنون يبي يفتح عيادة للامراض النفسية
كان اولى اتعالج نفسك يامريض نفسيا
فعلا واحد مريض نفسيا
من مواضيع : الحوت الفلاح
13-04-2010, 09:02 PM
الحوت الفلاح
 
لا واضح انك نابليون باين والله المجنون بستحي يعمل اعمالك
من مواضيع : الحوت الفلاح
13-04-2010, 10:57 PM
hazem elbasha
 
يااااااااااااااااااه ده المنتدى ماشاء الله فى مجانين كتير
بس حلوة منك عاشقة
أعملى حسابى فى الكشف بقا
أغلى تحيااااتى
من مواضيع : hazem elbasha على رأى المثل ....
شعر أخر تهييس........
أسئلة محرجة جدا وتحدى...
شوية نكت تموت من الضحك
أضحك من قلبك ........
14-04-2010, 12:40 PM
عاشقه البحار
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem elbasha
يااااااااااااااااااه ده المنتدى ماشاء الله فى مجانين كتير
بس حلوة منك عاشقة
أعملى حسابى فى الكشف بقا
أغلى تحيااااتى
ده انتا تامر ياحازم
انتا مش زبون عادى انتا صاحب مكان
انتا بس تعاله وانا اعملك احلا واجب
تحياااااااااااااااااتى
من مواضيع : عاشقه البحار نكت تموت من الضحك**
أسئله شخصيه تحتاج لقوة شخصيه
اللّي قلبه ضعيف ما أنصحه يدخل...
كيد النساء
أبوس ايدك ياستي عايز اذاكر
25-04-2010, 03:27 AM
قلب طيب وحزين
 
انا كمان مجنونة
من مواضيع : قلب طيب وحزين حوار رومانسى بين البيبسى والميراندا
كلمات اغانى تموت من الضحك
25-04-2010, 10:59 AM
عاشقه البحار
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قلب طيب وحزين
انا كمان مجنونة
ياعينى من ايه كده
لا الف سلامه عليك من الجنون
ممكن تجيلى العيادة وانا اقوم بلواجب
تحيااااااااتى
من مواضيع : عاشقه البحار ادخل وفرفش معانا.
خاص للمجانين...اذا كنت عاقل لا تدخل
اختر من 1 الى 9 وشوف ايش صورتك ههههههههه
حمار مل من أسمه شوفوا وش سوا ههههههههههههههههههههه
حاجات غريبه مضحكه بس كلنا بنعملها
 

الكلمات الدلالية (Tags)
للمجانيناذا, ما, بحجم, خاص, عاقل, كنب

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
للمجانين فقط .... العاقل لايدخل ...

خاص للمجانين...اذا كنت عاقل لا تدخل

الساعة الآن 03:04 AM.