xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت
التسجيل

خاص للمجانين...اذا كنت عاقل لا تدخل

نكت

12-04-2010, 10:10 PM
عاشقه البحار
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koky_koko
ههههههههههههههههه جميلة جدا
تقبلي تحياتي
كوكي
شكرا كوكى نورتى صفحتى
تحياااااااااااااتى
من مواضيع : عاشقه البحار طراف مضحكة جدا جدا جدا
اختر من 1 الى 9 وشوف ايش صورتك ههههههههه
ست مفتريه
قصة الانتحار رجل
ازاي ترخم علي واحد نايم.............
12-04-2010, 10:12 PM
عاشقه البحار
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ولاء الفلسطينية
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه
شكرا ولاء لمرورك الجميل
تحياااااااااااااتى
من مواضيع : عاشقه البحار طراف مضحكة جدا جدا جدا
ازاي ترخم علي واحد نايم.............
نكته يهودية أمريكية
أقوى نظر في المنتدى ...افحص نظرك..
قصيدة طااااااااااااالب هههههههههههههه
13-04-2010, 04:31 AM
اسامه بحر
 






على فكرة انا مش مجنون


انا مش مجنننننننننننننننننننوووو وووووون


انا نابلييييييييييييييييييييي ووووووووووووووووون

من مواضيع : اسامه بحر
13-04-2010, 06:59 PM
عاشقه البحار
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسامه بحر






على فكرة انا مش مجنون


انا مش مجنننننننننننننننننننوووو وووووون


انا نابلييييييييييييييييييييي ووووووووووووووووون
بعيد الشر عنك يااسامه
ده انتا سيد العاقلين
تحيااااااااااااتى
من مواضيع : عاشقه البحار اتنين لسة متجوزين
كيد النساء
قصة روميو وجوليت بالصور لاتفوتكم ههههههههههههه
اخر اصدار لـ نوكيا - n100 بلاك بيري
رسالة بخيل لزوجته والرد جميل جدا
13-04-2010, 08:58 PM
الحوت الفلاح
 
بس ملاحظة
اول مررة بسمع انوا مجنون يبي يفتح عيادة للامراض النفسية
كان اولى اتعالج نفسك يامريض نفسيا
فعلا واحد مريض نفسيا
من مواضيع : الحوت الفلاح
13-04-2010, 09:02 PM
الحوت الفلاح
 
لا واضح انك نابليون باين والله المجنون بستحي يعمل اعمالك
من مواضيع : الحوت الفلاح
13-04-2010, 10:57 PM
hazem elbasha
 
يااااااااااااااااااه ده المنتدى ماشاء الله فى مجانين كتير
بس حلوة منك عاشقة
أعملى حسابى فى الكشف بقا
أغلى تحيااااتى
من مواضيع : hazem elbasha على رأى المثل ....
شعر أخر تهييس........
نكت جامدة
شوية نكت تموت من الضحك
أسئلة محرجة جدا وتحدى...
14-04-2010, 12:40 PM
عاشقه البحار
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem elbasha
يااااااااااااااااااه ده المنتدى ماشاء الله فى مجانين كتير
بس حلوة منك عاشقة
أعملى حسابى فى الكشف بقا
أغلى تحيااااتى
ده انتا تامر ياحازم
انتا مش زبون عادى انتا صاحب مكان
انتا بس تعاله وانا اعملك احلا واجب
تحياااااااااااااااااتى
من مواضيع : عاشقه البحار اتنين لسة متجوزين
تعال وشوف بسرعه لا تفوتك
من يتزوجنى شوفو صوره
اجمل بنت في العالم كله
أبوس ايدك ياستي عايز اذاكر
25-04-2010, 03:27 AM
قلب طيب وحزين
 
انا كمان مجنونة
من مواضيع : قلب طيب وحزين كلمات اغانى تموت من الضحك
حوار رومانسى بين البيبسى والميراندا
25-04-2010, 10:59 AM
عاشقه البحار
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قلب طيب وحزين
انا كمان مجنونة
ياعينى من ايه كده
لا الف سلامه عليك من الجنون
ممكن تجيلى العيادة وانا اقوم بلواجب
تحيااااااااتى
من مواضيع : عاشقه البحار تم اعدام السفاح الذي يخيف النساء ههههه وبعض الرجال
ازاي ترخم علي واحد نايم.............
أبوس ايدك ياستي عايز اذاكر
من يتزوجنى شوفو صوره
اتنين لسة متجوزين
 

الكلمات الدلالية (Tags)
للمجانيناذا, ما, بحجم, خاص, عاقل, كنب

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
للمجانين فقط .... العاقل لايدخل ...

خاص للمجانين...اذا كنت عاقل لا تدخل

الساعة الآن 09:29 AM.