xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت
التسجيل

إذا كنت متضايق أدخل............

نكت

19-02-2010, 02:05 AM
سما الله
 
إذا كنت متضايق أدخل

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

فيـــه عـجـوز... مـاتـقـوم إلا بـإشــتـراك

قـروي رجـع فـي كـلامـه ... صـدم فـي اللي خـلـفـه


•واحـد احـول حـس بالـبـرد وهـو نـايـم ... قـام وغـطـى اخـوه



واحـد صـدع راسـه حـط عـلـيـه جـبـس


واحد احول اكتشف بعد عشر سنوات انه يصرف على الجيران


فيه قرية حصل فيها شغب أدى إلى المنع من التجول في الليل ... فخرج أهلها ليتفرجوا على منع التجول



في واحد خطف عجوز ووداها لحارس ثانوية البنات ... قال للحارس اصرف لي فيها بنات

•في عجوز تنطط فوق الكنب ...ليش؟؟؟؟؟؟؟علشان يقولون لها : أجلسي يا بنت


• ذهب رجل إلى البحر فوجد فتاة تغرق وتطلب النجدة ... فقال لها : اعطيني يديك فقالت اطلبها من أبي



مدرس كيمياء رزق بولد .... فسماه سامي أكسيد الكربون



الأستاذ : لماذا يغيب القمر ؟ التلميذ : يذهب ليقبض المعاش


واحد ضاق خلقه ........ عطاه لأخوه الصغير



فيه واحد بخيل تزوج .... راح شهر العسل لوحده


فيه أثنين راحوا للبحر ... الأول صاد والثاني ضاد



واحد رايح الغربة واخد معاه قطعة سكر ليش ؟؟؟؟؟؟؟؟ عشان الغربة مرة.




واحد دخل مطعم ... وطلب واحد مشوي .... وواحد عصير ... وواحد رز .... وواحد يدفع الحساب
واحد يحـط جمبة سطل موية لما ينام .. ليش ؟؟ عشان يغرق بالأحلام
اثنين تسلقوا جبل ... واحد قدر ... وواحد صحن


اثنين مـدراء ... واحــد عــام ... وواحــد غـــرق



واحد يقول للثاني : الشمس اشرقـت .. قال : شربوها ماء


• الأستاذ: في اي فصل يسقط المطر ؟؟التلميذ: في الفصل الذي ليس له سقف ياأستاذ





فية قـروى مـسـكـته الكهرباء .. قال : فـك وافـك



الاستاد : هاتو اسم احد الزواحف التلميد : اخي الصغير



واحـد بـخـيـل ...ابـوه مـات بـكـى عليه بعـين واحـدة



واحد منسم حلق صلعة بالموس وحط راسه في سطل موية يبي يشوف من وين التنسيم



واحد راح يبي يشتري تذاكر، قال الموظف: تبي ذهاب وإياب والا ذهاب فقط؟

قال ذهاب واياب ...وهوطالع ..يضحك ويقول لعبت عليهم ابي اروح ولا انيب راجع



لبناني سكن جنب قروي ... جاء القروي له وقال: أقول ياجارنا ترى فنجال قهوتك عندنا.... قال اللبناني: إيوه.. إيوه يمكن واحد من البزورة رماه عليكم وإلا حاجة




واحد محشش ......يطالع في واحد فوق عينه حبة خال..... ويقول له : بالله عليك هذي عين والا غين ؟



واحد قروي .. ركب مع تكسي، ركب زوجته قدام علشان السواق ما يناظرها بالمراية



واحد قصير...... اهله مايخلونه يدخن في البيت ؟؟؟ يخافون يحرق الفرشة



عجوز نبت لها ثالول في راس خشمها ...... فرحت ؟ تحسبه حبة ش


واحد كسول ....جداً راح للحلاق وجلس على الكرسي منزل راسه .....قال له الحلاق ...شعر ولا دقن ...قال الكسول دقن ...قال له الحلاق ارفع راسك.... قال الكسول لا خليه شعر


شباب يدرسون في امريكا..... مات ابو واحد منهم واحتاروا كيف يعلمونه ..... واحد منهم جلف قال : انا اعلمه .... راح للي مات ابوه ..... وقال له : متى آخر مرة شفت ابوك ؟ قال : قبل شهرين ..... قال الجلف : افلقني ان شفته مرة ثاني



أحول...... سجل في الجيش ...... حطوه في قسم القصف العشوائي



ثنين ساكنين في خيمة وراقدين على ظهورهم بالليل ناظر الأول للسما وقال للثاني وش تشوف ؟ قال اشوف نجوم كثيرة.... قال هذا وش يدل علية ؟ قال الثاني : ان فيه مجرات وكواكب غيرنا في هالكون . قال الأول هذا يدل ان سقف خيمتنا انسرق ياغبي



قروي قال له ولده : يبه رخصتي انتهت .... قال : اكيد من كثر دورانك في الشوارع



قروي رايح يعالج في أمريكا، سأله الطبيب عن الكوي اللي في بطنه: وات إز ذس ؟ ... قال القروي: ذس إز ... تش ... أح



واحد اتهموه بالذكاء ............. طلع براءه



واحــد حـــب ...... طــحــنــوه





ولد يسأل ابوه .... هل الحب اعمى ؟؟؟ رد عليه ابوه .. وقال : شوف امك وانت تعرف



فيه قروي ينام جنب الدرج ... ليش ؟؟؟ علشان اذا طلعت روحه ... يطلع يجيبها



فيه قروي لما ينام يحط الساعة في الدولاب ويقفل عليها ... ليش ؟؟ يخاف تلدغه عقاربها



عجوز راحت للمستشفى مع ولدها ... كشف عليها الطبيب وقال : امك تعاني من الوحدة ... ولازم تزوجها واحد عمره خمسين ... وهم طالعين تقوله امه : شفت وشلون ياوليدي ؟؟ لكن الله يعينك ... وان كانك مالقيت واحد عمره خمسين ... شفلك اثنين من ابو خمسة وعشر



فيه اثنين راحو مع بعض ....... جاء بعض وخلاهم لحالهم



فيه واحد راح للشيخ يفسر له حلم وقال : انا حلمت اني لابس بدلة لونها بني فاتح وجالس في مكان فيه عشب قال الشيخ : تفسير الحلم ..... انك ثور الله في برسيمه



في محامي رفع قضية .... طاحت عليه



فيه واحد راح لراس الشارع ...... لقاه اصلع



فيه واحد احول راح يستقبل ابوه في المطار ...... حب الشنطة وشال ابوه



فيه واحد محشش كان يسوق السيارة وقف عند نقطة تفتيش قال له العسكري : لو سمحت اوراق السيارة ...... قال المحشش : أي حشيش اللي تتكلم عنه



واحد دخل الملعب معه ملعقه......... ليش ؟؟ يبي يحرك اللعب



فيه واحد تطاقت حرمته مع الشغاله ........ حط كل وحده في بيت



• واحد جا له ولد و صار عمره خمس سنين و ما يتكلم ...... في يوم الولد تكلم .... و قال : خالو....ثاني يوم ..... مات خالو .... بعد اسبوع .... قال : اخوي ...... ثاني يوم ..... مات اخوه ....... و بعد اسبوع قال : بابا ..... الاب كتب وصيته على اساس انه بيموت ثاني يوم ....... مات جارهم



في واحد نام متأخر ........ فاته الحلم


• ميكانيكي أشترى سرير ....... نام تحته



واحد حلم انه معزوم .... و قاعد ياكل في العزيمة .... يوم قام من النوم ....... واذا هو ماكل نص المخدة



نكته اخذت حكم سجن مؤبد ..ليه؟..علشانها موتت واحد من الضحك


فيه أسد أكل عجوز أعجب بطعمها لماذا؟لانها تــقـــرمــــش



• مدرس لغة عربية طاح ولده رفعه بالضمه
من مواضيع : سما الله وسادة غير شكل ادخل لتعرف !!
تشتري الديك ولابقول لماما (كتير حلوة)
تخيل ان دى جدتك كنت هتعمل معاها ايه
الفرق بين الشباب والبنات ايام الامتحانات
عصا المكنسه انكسرت
19-02-2010, 01:29 PM
sara_mero
 
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه
عسل يا سمسومه
تسلم ايدك
من مواضيع : sara_mero حوار بين اتنين.....ادخلوا وشوفوا....جااااااااااااااامد
أدخل ومش هتندم......
21-02-2010, 11:14 PM
عاشقه البحار
 
ههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههه
جميل اوى سما
تسلم ايدك
من مواضيع : عاشقه البحار اللّي قلبه ضعيف ما أنصحه يدخل...
تم اعدام السفاح الذي يخيف النساء ههههه وبعض الرجال
اتنين لسة متجوزين
أسئله شخصيه تحتاج لقوة شخصيه
قصيدة شعر عن هجر الحبيب هههههههه
22-02-2010, 06:31 PM
hazem elbasha
 
هههههههههههههههههههه
تسلم الأيادى سما
تحفه
تحيااااتى
من مواضيع : hazem elbasha على رأى المثل ....
شوية نكت تموت من الضحك
حظك اليوم 20/8/2009
نكت جامدة
مصر بدون تزييف ...
22-02-2010, 07:29 PM
ســـsalyـــالي
 
ههههههههههههههههههههههههه ه
تسلم سما على النكت الحلوه
من مواضيع : ســـsalyـــالي
30-08-2010, 01:31 AM
سما الله
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultten
ههههههههههههههههههههههههه ه
تسلم سما على النكت الحلوه
شكرا ياسوسو نورتينى والله
من مواضيع : سما الله ..المدرس الطالب..}
الفرق بين الشباب والبنات ايام الامتحانات
..المدرس متحمس جداااااااااااا
هههههه عايز يعيش 100 سنه‏ الطبيب والمريض
تخيل ان دى جدتك كنت هتعمل معاها ايه
30-08-2010, 01:35 AM
سما الله
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sara_mero
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه
عسل يا سمسومه
تسلم ايدك
شكرا ياساره
نورتى
من مواضيع : سما الله هههههه عايز يعيش 100 سنه‏ الطبيب والمريض
عريس دمه خفيف يوم زفافه
أكبر موسوعه للنكت
وسادة غير شكل ادخل لتعرف !!
تشتري الديك ولابقول لماما (كتير حلوة)
30-08-2010, 02:15 AM
سما الله
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشقه البحار
ههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههه
جميل اوى سما
تسلم ايدك
شكرا كتير لكِ
من مواضيع : سما الله عريس دمه خفيف يوم زفافه
دعوة عامة
أكبر موسوعه للنكت
هههههه عايز يعيش 100 سنه‏ الطبيب والمريض
إذا كنت متضايق أدخل............
30-08-2010, 02:20 AM
سما الله
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اجندين
هههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههه
يئطع شرك سما جد ضحكتيني
يسلمو عسوله

شكرا ياعسوله
كلك زوق
من مواضيع : سما الله ...أمنيه رجل...
الحروف المتحركه بشكل مضحك
دعوة عامة
لغز محشش......
إذا كنت متضايق أدخل............
30-08-2010, 02:25 AM
سما الله
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem elbasha
هههههههههههههههههههه
تسلم الأيادى سما
تحفه
تحيااااتى
شكرا لك أخى الفاضل
دمت بخير
من مواضيع : سما الله لغز محشش......
الحروف المتحركه بشكل مضحك
الفرق بين الشباب والبنات ايام الامتحانات
هههههه عايز يعيش 100 سنه‏ الطبيب والمريض
أكبر موسوعه للنكت
31-08-2010, 02:59 PM
بنوته بسكوته_
 
هههههههههههههههه
تسلمى يا قمر على النكت
تقبلى مرورى
من مواضيع : بنوته بسكوته_ واحد بيدور على شغل....... شوفو حصلو ايه؟؟؟
اختر رقمك واعرف ايه يقولوا لما تضحك
25-09-2010, 07:07 PM
The Black Drago
 
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه

تسلم الايادى
من مواضيع : The Black Drago **(اجمد النكت والافشات)**
(**مجموعة نكت على بلدياتنا)**
30-09-2010, 11:57 PM
The Black Drago
 
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههه
حلوه دى
من مواضيع : The Black Drago (**مجموعة نكت على بلدياتنا)**
**(اجمد النكت والافشات)**
 

الكلمات الدلالية (Tags)
متضايق, أدخل, إذا, كنب

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

إذا كنت متضايق أدخل............

الساعة الآن 03:39 AM.