xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت
التسجيل

**(اجمد النكت والافشات)**

نكت

24-02-2010, 10:24 PM
The Black Drago
 
فرصة ** اجمد النكت والافشات**

مره واحد بلديتنا وواحد الماني وواحد امركاني عمل واحد بينهم مسابقه الى هيعدى البحر ويطلع الجبل ويقتل التنين هيجوزه اميره الالمانى غرق فى البحر والامركانى وقع من على الجبل وبلديتنا عدى البحر وطلع الجبل وقتل الاميره وتزوج التنين




مرة واحد بلديتناضاعت محفظته فراح بلغ عنها الشرطة قالوا له انت روح البيت واحنا هانطلعها لك من تحت الارض وهو مروح شاف عمال البلدية بيحفروا قالهم ايوا شدوا حيلكم لونها احمر و بسوسته




واحد مسطول ماشى فى الشارع قابل واحد قاله ازيك يا محمد انت اتغيرت اوى يا محمد عنيك ووشك وشكلك
اتغير قوى يا محمد رد عليه وقاله انا مش محمد قاله ياه وكمان غيرت اسمك




مسطول ماشى فى الشارع لقى عمود نور مكتوب عليه شقة للايجار قعد يخبط على العمود لغاية لما جاله مسطول تانى
قال له انت بتعمل ايه هنا قال له اصلى لقيت مكتوب شقة للايجار
قمت قعدت اخبط بس محدش رد علىّ قام التانى قال له غريبة مع ان الجماعة منورين النور فوق



دكتور مجانين اخد المجانين بتوعه و وداهم البحر قال يمكن حد مع جمال الطبيعة ربنا يشفيه المجانين وهما
فى البحر الى بيلعب فى الرملة بالجاروف والى بيلعب بالجردل لقى واحد منهم قاعد تحت شمسية وبيبص للبحر ومش بيلعب سأله انت مش بتلعب ليه معاهم قاله دول مجانين شوف بيعملوا ايه قال الحمد لله ربنا شفا واحد منهم قاله انت بتبص للبحر ليه كده قاله بتخيل لو البحر ده كله ملوخية هيكفوه عيش منين


مرة واحد واقف قدام التلاجة بيفتح الباب بتاعها براحة
ويقفلة تانى جه صاحبه و قاله ليه كدة قاله اموت واعرف مين بيطفى النور من جوة
مرة واحد غبى لقى عشرة جنية على الارض خدها وحط خمستين

مرة واحد غبى لقى عشرة جنية على الارض خدها وحط خمستين

من مواضيع : The Black Drago (**مجموعة نكت على بلدياتنا)**
**(اجمد النكت والافشات)**
24-02-2010, 10:36 PM
hazem elbasha
 
هههههههههههههههههههه
شكرا على النكت
تحيااااتى
من مواضيع : hazem elbasha نكت جامدة
أسئلة محرجة جدا وتحدى...
مصر بدون تزييف ...
شوية نكت تموت من الضحك
على رأى المثل ....
15-03-2010, 03:59 PM
The Black Drago
 
مشكووورين على مروركم الرائع
من مواضيع : The Black Drago **(اجمد النكت والافشات)**
(**مجموعة نكت على بلدياتنا)**
15-03-2010, 08:54 PM
sara_mero
 
ههههههههههههههههههههه
حلوين قوى تسلم ايدك
من مواضيع : sara_mero أدخل ومش هتندم......
حوار بين اتنين.....ادخلوا وشوفوا....جااااااااااااااامد
16-03-2010, 04:38 AM
مسعين بالله
 
رائع يا قمر
تسلم ايديك
من مواضيع : مسعين بالله الحب هو الحل (نكت رومانسيه)
الشبح
خيانة حماره
جحا مشرفا
الفرق بين الكمبيوتر والحفره
16-03-2010, 07:31 AM
The Black Drago
 
تسلم ايدك اخى الكريم
بليز تقبل مرورى
تحياتى
من مواضيع : The Black Drago (**مجموعة نكت على بلدياتنا)**
**(اجمد النكت والافشات)**
17-03-2010, 02:41 AM
sho\sho
 
هههههههههههههههه

حلوة كتيير

ميرسى على النكت
من مواضيع : sho\sho هل تعرف الفرق بين البنت الهاىكلاس والبنت البيئة خشوا بسرعة ؟؟؟؟؟؟؟؟ شوفوا
17-03-2010, 03:54 PM
ولي احمد
 
Bye

تسلموا نكت جامده جدااااااااااااااااااااااا ا
من مواضيع : ولي احمد
19-03-2010, 08:08 PM
The Black Drago
 
مشكووووووووووووورين على مروركم الغالى
من مواضيع : The Black Drago **(اجمد النكت والافشات)**
(**مجموعة نكت على بلدياتنا)**
21-03-2010, 11:45 PM
قلب طيب وحزين
 
ههههههههههههههههههههههههه ه
حلوين اوى
من مواضيع : قلب طيب وحزين كلمات اغانى تموت من الضحك
حوار رومانسى بين البيبسى والميراندا
21-04-2010, 12:01 AM
The Black Drago
 
اى خدمه يا قلب
من مواضيع : The Black Drago **(اجمد النكت والافشات)**
(**مجموعة نكت على بلدياتنا)**
21-04-2010, 03:09 PM
sho\sho
 
ميرسى ليك

تسلم الاياادى
كتيير حلوة
من مواضيع : sho\sho هل تعرف الفرق بين البنت الهاىكلاس والبنت البيئة خشوا بسرعة ؟؟؟؟؟؟؟؟ شوفوا
 

الكلمات الدلالية (Tags)
النكت, احمد, والافشات

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
دزينة من النكت بس مش مجرد نكت , يعني بتفرقع ضحك !
النكت المحشحيش الي يدخل حيموت من الضحك
أفضل النكت
اكتر شخصيه نطلق عيلها النكت نحن العرب؟؟؟؟؟ ياتري مين هيا الي حيقرا الموضوع ده
أروع النكت بالفلاش.أقدمها لكم و لاتبخلوا علي بالرد

**(اجمد النكت والافشات)**

الساعة الآن 02:20 AM.