العودة   منتدى نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت | طرائف | غرائب

كلمات اغانى تموت من الضحك

نكت | طرائف | غرائب


28-02-2010, 07:53 PM
قلب طيب وحزين
 
فرصة كلمات اغانى تموت من الضحك

عمرو دياب- تنسى واحدة
ليه يا قلبى كل تيرم تشيلى مادة
ولسة مش عارف تحل فى اى مادة
كل اول تيرم تقول انك مذاكرهااااااااا
وفى نهاية التيرم بالاقيك شايلهاااااااا
كل ده علشان بتهرب من الحقيقة
كل ده علشان يا قلبى شيلت مادة
اى مادة بتذاكرها بتبقى حاسة
انت مش جايلها ده انت جاى تشيلها
انت عارف حتى تنجح فى واحدة غيرها
ده انت وانت ويا غيرها بتفتكرها
كل ده علشان بتهرب من الحقيقة
كل ده علشان يا قلبى شيلت مادة
=========
كان طيب كان حنين-عمرو دياب

خلااااص بقى بيقفّل يرحم زمن السقووووووووط
ذاكر كتييييير و قفل...درجاته حلوة موووت

جاب جيد و كمان مقفل ..اتاريييه دحاااح كبير
مش زى ما كان مبين ...ده خدعنا سنيين كتير
راجعنا مادة مااادة ..و لبسنا فى كل مااادة و هو جاب تقدييييييير
لو يفتكر زمااان ..اه زمان كان هو ايييه
كان فاشل بين ايدينا و متظبط يا بيه
مادة و عدت خلاص ...اه خلاص هنعمل ايه؟؟؟ مش كل الناس دحيحة..فى الجامعة فيه و فيه
============
اتخنقت-محمد محيى

اتزنقت.. وطلعت كنت بضيع وقت.. كان كل همي أقول خلصت.. وانا ماصدقت
وامتحنت..امتحان وهمي بجد.. معرفتش أغش من حد..زي ما خططت
انا مانجحتش في حاجة مـ اللي امتحنت فيه.. سوء تصحيح دا ولا غباوة ولا ايه
واخدت صفر وكأني ولا امتحنت..فاتخنقت
درجات الناس كتيرة والوضع ما اختلفش
فيه منهم شاف نتيجته وفيه منهم ما شافش
اتهزقت.. من أمي طبعا واتشتمت..واتبهدلت لحد ما قلت..خلاص حرمت
اتعلقت .. من أبويا لحد ما مت.. خلاني أقول انا توبت.. اتضربت واتظبطت
====
ايهاب توفيق – تترجى فيا (جااااااامدة)

تتصل بيا..ترن عليا
مش ممكن يووووم هارغى معاااك

تتصل بيا..ترن عليا
مش ممكن يووووم هارغى معاااك

و ازااااااااااااااااااااااى
ازاى قلبك قلبك يسيبك ..تفتح على ميسد حبيبك..و تخلص ليا رصيييدى ازااااى
ده تمن الكارت انا شلته
تمن العدة استحملته
كان صعب و كله اقسااااااااط

و جاى دلوقتى تقولى خلاص
ما خلاص
رصيدى خلص
خلاااااااااااااااااص
رصيدى خلص
خلاااااص
خلاااااااااااااااااااااص

فتحت؟ فتحت ليه؟ كنسلت؟ كنسلت ليه؟ جاى؟ جاى بعد اييييه ..ترد عليا

خط؟ خط مين؟ كارت ؟؟؟ هو فييييين؟ شحن؟؟ شحن ايييييييييييييه...متقولش نوكيااااااااااااااااااااا
==========

خد بالك عليا-اليسا
(واحدة نازلة السوق و سايبة ابنها فى البيت مع اخته الصغيرة و بتوصيه عليها)
خد بالك من اختك...دى هيا ساعة اللى نازلة فيها
و ابقى ادخل المطبخ و اسلق اللحمة او ابقى اشوييييها

يا ريتك .. بس تسمعنى و متستهبلش
دى امك.. ست غلبااانة مبتتكلمش
دى امك .. قد ما تدلع و تستحمل
اول ما بتفكر تلطش..مبتستأذنش

كان فى اطباق فى الحوض يا ريييت... لو غسلتها
و هدوم كتير فى الاوضة ليييييييييك .. تلمهاااااااااااا
و لو عوزت حاجة من جارتنا ..اتصل بييييييها

يا ريتك .. بس تسمعنى و متستهبلش
دى امك.. ست غلبااانة مبتتكلمش
دى امك .. قد ما تدلع و تستحمل
اول ما بتفكر تلطش..مبتستأذنش
من مواضيع : قلب طيب وحزين حوار رومانسى بين البيبسى والميراندا
كلمات اغانى تموت من الضحك
فوائد الدراسة مع البنات
28-02-2010, 07:58 PM
قلب طيب وحزين
 
مستنية الردود
ودى هدية منى ليكم بمناسبة ان النتيجة قربت تظهر
من مواضيع : قلب طيب وحزين فوائد الدراسة مع البنات
كلمات اغانى تموت من الضحك
حوار رومانسى بين البيبسى والميراندا
01-03-2010, 05:47 AM
ببيونه الجرسونه
 
هااااااااااااااااااااايل
هااااااااااااااااايل بجد

تحفه يا حبيبتى تحفه
من مواضيع : ببيونه الجرسونه
01-03-2010, 04:06 PM
NOUR HEART
 
هههههههههههههههههه
حلوين اوى تسلم ايديكى
اهو بنضحك قبلها لما نشوف
ربنا يستر
شكرا خلا ص على التوبيك ده
من مواضيع : NOUR HEART
02-03-2010, 12:54 PM
قلب طيب وحزين
 
اة هنعمل اية بقى يا نور
لازم نضحك قبل منشوف النتيجة ونعيط
ادعولنا يا جماعة بالنجاح
من مواضيع : قلب طيب وحزين فوائد الدراسة مع البنات
كلمات اغانى تموت من الضحك
حوار رومانسى بين البيبسى والميراندا
02-03-2010, 06:09 PM
**امون**
 
اول ما بتفكر تلطش..مبتستأذنش
هههههههههههههههه
شكرا على الاغاني الروعة
من مواضيع : **امون** هبل الشباب
مصري سألوه ايش اغرب شي بالكويت
►►◄ركن النكــــت الـمــلــكــي►◄المــــــــــلك►◄
شوفوا ايش يصير اذا طفيت الجهاز ورحت.!!!!!!!!
اعرف شخصيتك من اسمك
03-03-2010, 01:30 PM
قلب طيب وحزين
 
اسعدنى مرورك
من مواضيع : قلب طيب وحزين كلمات اغانى تموت من الضحك
فوائد الدراسة مع البنات
حوار رومانسى بين البيبسى والميراندا
04-03-2010, 12:31 AM
hazem elbasha
 
هههههههههههههههههههههههه
شكرا قلب طيب على الأغانى الجامدة
وإن شاء الله ريبنا يوفأكم
وتنجحوا وتجيبو درجات حلوة
هههههههههههههه
تحياااااتى
من مواضيع : hazem elbasha على رأى المثل ....
نكت جامدة
أضحك من قلبك ........
حوار بين حفيدة وجدتها عام 2052
أعرف مستوى ذكائك فى خمس دقائق
04-03-2010, 07:03 PM
قلب طيب وحزين
 
ربنا يخليك يا حازم
بس طريقة حلنا فالامتحان مطمنش
يلا ربنا يستر
من مواضيع : قلب طيب وحزين فوائد الدراسة مع البنات
حوار رومانسى بين البيبسى والميراندا
كلمات اغانى تموت من الضحك
18-03-2010, 01:44 PM
ولاء الفلسطينية
 
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههه يسلموووووو
من مواضيع : ولاء الفلسطينية 7 أشياء عند الشبا مستحيييييييييييييييييييييييييييييل
اعقل ثلاث بنات فى العالم
الله يرحمه بس كيف توفى ,
تخيل نفسك كمبيوتر
قصيدة طالب مقهور من الرياضيات
19-03-2010, 10:57 PM
sho\sho
 
هههههههههههههههه

ههههههههههه

حلوة كتيير
انتى كدة هتخليهم يتخانقوا على
كلاماتك

تسلم الاياادى
من مواضيع : sho\sho هل تعرف الفرق بين البنت الهاىكلاس والبنت البيئة خشوا بسرعة ؟؟؟؟؟؟؟؟ شوفوا
20-03-2010, 07:23 AM
m_elhdeny
 
ههههههههههههههههههههههههه ههه
جامدة جدا
من مواضيع : m_elhdeny
20-03-2010, 09:26 AM
عاشق الله
 
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه


لقلمك ولقلبك باقات الزهور
تقبلي مروري بكل ود
من مواضيع : عاشق الله طبعا هزار
إذا سقطت حشرة في كوب قهوتك ماذا ستفعل
كل البنات بتعمل كدا
فضفضة حموات في التليفون
أجمل نكت لحبايبنا الصعايده
20-03-2010, 07:04 PM
قلب طيب وحزين
 
اسعدنى مروركم جميعا
والحمد الله انى الكلمات عجبتكم
من مواضيع : قلب طيب وحزين حوار رومانسى بين البيبسى والميراندا
فوائد الدراسة مع البنات
كلمات اغانى تموت من الضحك
20-03-2010, 08:47 PM
The Black Drago
 
ههههههههههههههههههههه
من مواضيع : The Black Drago **(اجمد النكت والافشات)**
(**مجموعة نكت على بلدياتنا)**
 

الكلمات الدلالية (Tags)
من, الضحك, اغاني, تلوث, كلمات

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
كلمات اغانى تامر تامر حسنى الجديد قرب كمان
كلمات اغانى البوم كاظم الساهر الرسم بالكلمات 2009
انفرااااااااااااااد تام على نيو حب..جميع كلمات اغانى تامر حسنى من هــــــــون
موسوعة كلمات اغاني الفنان الكبير كاظم الساهر(القيصر)
رابط لمحبى كاظم الساهر

كلمات اغانى تموت من الضحك

الساعة الآن 06:09 AM