العودة   منتدى نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > رومنسيات

قانون الجاذبيه القلبيه (نضارة الوجوه )

رومنسيات


16-03-2010, 07:25 AM
مسعين بالله
 
قانون الجاذبيه القلبيه نضارة الوجوه

الصدق .. اجمل شيء يؤدي الي الجاذبيه القلبيه .. او يزيد من عجلة سقوطك في هوة العشق العميقه, والدخول في مجال الجاذبيه القلبيه .. مع الاخذ في الاعتبار ( السرعه علي الزمن) .. بس للاسف الصدق في الحب مش موجود ولا حتي الصدق في الاعجاب .. الصدق شيء نادر جدا .. اندر من الالماس والذهب والمرجان واللؤلؤ , بكتير جدا .. الخيال نفسه كداب .. مبيجبش الصوره بالضبط يا يزودها شوية يا يقللها .. خلينا اتكلم عن لسان البنات .. انتي ممكن تعجبي بشاب لانه كلامه جميل وشاعر .. هتحبيه موت من مجرد كلامه اللي بيعبر عن قلب حلو خالص .. بس للاسف يطلع بينقل الكلام ولا هو شاعر ولا حاجه .. ولا رومانسي ولا حاجه .. وحتي لو كان الكلام ده كلامه ممكن ميكونش عايش الكلام مجرد ذواق .. لكن الحقيقه مش كده .. شاعريته كدابه .. وممكن تعجبي بشاب لانه غني .. مش عيب انتي بتحبيه بس الغني زود عجله الجاذبيه شويه صغيره .. بس للاسف ممكن برده يكون بيخدعك ولا غني ولا حاجه .. وحتي لو غني ممكن يكون بخيل ..
.الغني في الغرام كداب ..
وممكن تكوني بتحبيه لانه ذو مكانه علميه .. وبعد ما تعرفيه تلاقيه ولا بيحب العلم ولا حاجه ولا عالم اصلا لانه بينقل كل حاجه .. اقسم انني اعرف ناس كدا .. ووصل بالخداع الي منصب عميد الكليه .. وهوا لا عالم ولا حاجه ..
العلم في الغرام كداب ..
وممكن تحبيه لانه رقيق وذوق وكله اتيكيت . لكن .. لما تتجوزوا تلاقيه لا ذوق ولا حاجه والحياه العمليه حاجه تانيه .. وحتي لو ذوق هو ذوق في التصرفات بس لكن قلبه مش ذوق ..
الذوق في الجاذ بيه القلبيه كداب ..
وممكن تحبيه لانه بيتكلم كتير ومسلي .. بس بعد ما تعرفيه وتتعودي عليه تلاقيه عباره عن شريط كاسيت او اسطوانه مشروخه ..
اللباقه في الجاذبيه القلبيه كدابه ..
وممكن تحبيه لانه رومانسي .. كل تصرفاته رومانسيه حركاته ارادته سلوكه .. بس بعد كدا تكتشفي انه لا رومانسي ولا حاجه وانه عمل الحجات دي كلها لانه
عاوز يجذبك بس ..
الرومانسيه في الغرام كدابه
انا ممكن لو عندكوا وقت( اكر اسرد كل الصفات اللي انتي ممكن تحبيها في الشب وهلاقيه في النهايه في كلامه يحتاج الي دليل علي صدقه .. حاجه واحده بس في الجاذبيه القلبيه لا تحتاج الي دليل .. حاجه واحده بس .. وللاسف الحاجه دي مش بتاعته .. ومش هوا اللي عاملها دا ربنا اللي عاملها الحاجه دي هي الشكل والقوام والرشاقه واللون (الصوره يعني) المظهر .. والمظاهر برده خداعه .. لكن العينه بينه وانتي حضرتك شايفه بنفسك .. الجمال والحلاوه .. والوسامه والجاذبيه .. وممكن تبقي تشوفيه بعد ما يصحي من النوم ..وقبل ما يغسل وشه .. اكيد بقي مش نايم بمكياج ..
الخلاصه ان الجاذبيه التي سحرتك كلها جاذبيه كاذبه .. الا حاجه واحده ومش انت اللي تتحب فيها
دا ربنا لان ربنا هوا اللي صورك تصوير جميل
للاسف!!!!!!! .. جمال الوجوه مهم جدا في قانون الجاذبيه القلبيه
مهما كان قلبك جذاب
لكن هرجع واقول متيجوا نحب ربنا بقي مدام الموضوع كدا
ونحب القلوب مدام القلوب هي اللي من صناعه الانسان
بس هنعرف منين انها قلوب جميله
هوا دا السؤال ؟؟
من مواضيع : مسعين بالله قانون الجاذبيه القلبيه 2 (طعام القلوب)
الحب هو الحل ( معية الله )
وجع( وجع القلب)
الحب هو الحل ( الشعر المستعار)
الحب هو الحل (قانون الجاذبية القلبية ) 1
16-03-2010, 07:26 AM
The Black Drago
 
تسلم ايدك اخى الكريم
بليز تقبل مرورى
تحياتى
من مواضيع : The Black Drago ما هو الحب ......................؟
**(اقوال & واقاويل)**
**(مفهومى)** **( الحب &الكراهيه)**
**(وجهات نظر)**
**( قصة @ حياه & موت )**
16-03-2010, 07:38 AM
مسعين بالله
 
لو سمحت يا اخ هوندا
او اي حد من الاداره
زودلي في العنوان
بين قوسين
جمال الوجوه
اصلي نسيت
تحياتي
من مواضيع : مسعين بالله الحب هو الحل (قانون الجاذبية القلبية ) 1
ابجد هوز في العشق
الحب هو الحل ( المستشفى الاستثماري )
وجع( وجع القلب)
وجع القلب
16-03-2010, 03:57 PM
مسعين بالله
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة The Black Drago
تسلم ايدك اخى الكريم
بليز تقبل مرورى
تحياتى
بارك الله فيك
انت متابع جيد
لمواضيعي
تسلم
من مواضيع : مسعين بالله وجع القلب عليه وعليا
وجع( وجع القلب)
الحب هو الحل ( تصبحون علي حب )
الحب هو الحل ( الخلع)
الحب هو الحل 19(خاتم سليمان اوعاصفة الحب)
17-03-2010, 04:22 AM
مسعين بالله
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مسعين بالله
لو سمحت يا اخ هوندا
او اي حد من الاداره
زودلي في العنوان
بين قوسين
جمال الوجوه
اصلي نسيت
تحياتي
الف شكر للاداره
التي تستجيب لنا بسرعه
ديناميكيه الحب والاتحاد والتعاون
جميله
من مواضيع : مسعين بالله الحب هو الحل ( تصبحون علي حب )
نقطه حب في سحابة شوق
الحب هو الحل (متاع الحب)
الحب هو الحل (الاخلاص)
الحب هو الحل (الديمومه )
17-03-2010, 04:24 AM
مسعين بالله
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة The Black Drago
مشكوووووووور تقبل مرورى
اهلا ببلد العشق والرومانسيه
ممكن تجيبلي تاشيره
من سفيركم
من مواضيع : مسعين بالله فرار
الحب هو الحل (الخبرة)
الحب هو الحل ( الدقائق الغاليه )
الكترون الحب وبروتوناته
الحب هو الحل (زهور الحياه )
17-03-2010, 12:41 PM
sara_mero
 
كلامك صح مليون فى الميه
وأهم حاجه فى معرفه اللى قدامك
(العشره)
على رأى المثل
عرفت انسان أه
عاشرته لا
يبقى ماتعرفوش
جمال الوجه ممكن يختفى فى لحظه لما نعاشر صاحبه ونلاقيه فاضى
بس برده مش هنضحك على نفسنا
أكيد قبل كل حاجه اللى بيجذبنا فى اللى قدامنا شكله أو لبسه
موضوع هايل يا حازم
تسلم ايد المهندس
من مواضيع : sara_mero هل ستعود؟؟؟
ماذا تفعل عندما يتغير عليك أعز انسان؟؟؟؟
***روعه الصمت***
ولا زلت افكر....
لماذا رحلت بلا وداع ؟؟؟
17-03-2010, 12:56 PM
عبدالرحمن الشنوانى
 
والله رائع شكرا حازم موضيعك كلها ممتازة 10 / 10
من مواضيع : عبدالرحمن الشنوانى رمز الحب
اهات قلب !!!!!!
من سواها ... احتل قصري !
لكي تكوني اجمل
شوية دندنه !!!
17-03-2010, 02:22 PM
ســـsalyـــالي
 
رااااائع مستعين
تسلم ايديك
على الطرح الجميل
تحياتي
من مواضيع : ســـsalyـــالي مفتاح قلبي
اعشقك
كن حبيبي الأبدي
همســـــــــــــااات شتويه... دافئهــ
ارجوك لاترحل
17-03-2010, 02:53 PM
malka
 
أنا بحييك جدا على كلماتك الهادفه

أللى أكيد طبعا صح

وبحييك على مواضيعك الممتازه

أتمنالك التوفيق والتميز المستمر

لك منى كل الود والأحترام

تقبل مرورى المتواضع

ملكه
من مواضيع : malka لماذا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صدقينى هطلعلك لسانى
حب فى حب
تعالى نعيش مع بعضنا
سأحبك رغما عنك
17-03-2010, 06:16 PM
مسعين بالله
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sara_mero
كلامك صح مليون فى الميه

وأهم حاجه فى معرفه اللى قدامك
(العشره)
على رأى المثل
عرفت انسان أه
عاشرته لا
يبقى ماتعرفوش
جمال الوجه ممكن يختفى فى لحظه لما نعاشر صاحبه ونلاقيه فاضى
بس برده مش هنضحك على نفسنا
أكيد قبل كل حاجه اللى بيجذبنا فى اللى قدامنا شكله أو لبسه
موضوع هايل يا حازم

تسلم ايد المهندس
اولا : جميل الوجه الجديد اوي
مين النجمه دي
اعذريني بجهلي في اشكال النجوم
علشان ميصحش نبص للنجوم البنات
ممكن علشان الومضات العاطفيه
التي تاخذ الابصار
وممكن عشان حرام
عموما
اميرة الرقه والجمال
لخصت موضوعي
في كلمتين
رائعه دائما
وان من البيان
لسحرا
من مواضيع : مسعين بالله قانون الجاذبية القلبيه (بصمة القلب )
دليلي احتار
ابجد هوز في العشق
الحب هو الحل (الديمقراطيه )
أمل حياتي
17-03-2010, 07:41 PM
مسعين بالله
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبد الرحمن الشنوانى
والله رائع شكرا حازم موضيعك كلها ممتازة 10 / 10
اهلا بمرورك الجميل
يا عبد الرحمان
كنت مشتاق لطلتك
الجميله
وحضورك الندي
وقلبك الطيب
من مواضيع : مسعين بالله الحب هو الحل (زهور الحياه )
الحب هو الحل {عيون القلب سهرانه}
غريق في بحر البنات (أضعف من نمله)
الحب هو الحل (جمال الفكر)
قلب حاضر
 

الكلمات الدلالية (Tags)
الجاذبيه, القلبيه, قانون

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
قانون الجاذبية القلبيه (بصمة القلب )
قانون الجاذبيه القلبيه 2 (طعام القلوب)
أكبر موسوعة جبارة عن القوانين والتشريعات المحاسبية " 2CDs تحفه
كنز إلكترونى (قانون الضرائب الجديد كاملاً شامل كل ما تريده)
قانون الجاذبيه القلبيه 1

قانون الجاذبيه القلبيه (نضارة الوجوه )

الساعة الآن 02:05 PM