xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت
التسجيل

منتدي نكت

نكت

29-03-2010, 03:18 PM
دلع الحبي
 
تعال منتدي نكت

اثنين محششين راحوا يعزوا فواحد منهم قال لثاني عزيت قال لا عالفحم
:love1::love1::love1:


مرة واحد سافر امريكا بعد سنتين اتصل بابوه كالة جالي ايدز ابو غضب وكاله ليش مسميتو الولد على اسمي؟؟؟؟


واحد بلديتنا رجع بيته لقى مراته فى السرير مع أثنين .. صرخ وهاج مراتى بتخونى ... بسرع رد عليه شاب منهم احنا الكاميرا الخفية لو مش عايز تذيع قول ما تذيعشى ... رد بلديتنا لأ ذيع خللى الناس تنبسط


فيه اثنين انحكم عليهم اعدام سالو الاول وش اخر امنيه لك قال اني اشوف امي وسالو الثاني وكان نذل قال اخر امنيه لي ان هذا مايشوف امه


سعودي قال زوجته نكته قالة هههههههههههه بايخها قال لها ههههههههههه طالق
:clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap:
من مواضيع : دلع الحبي منتدي نكت
29-03-2010, 03:57 PM
اجندين
 
مرة واحد سافر امريكا بعد سنتين اتصل بابوه كالة جالي ايدز ابو غضب وكاله ليش مسميتو الولد على اسمي؟؟؟؟

ههههههههههههههههههههه
حلوة
من مواضيع : اجندين مهم جدا اذا كنت عضو هون ادخل بسرعه
في النهاية هم نساء
اذا بدك تنجلط ادخل هون هههههههههههههههه
أقوال مضحكه على المرأه ارجوا المعذرة من حوا
اعضاء حب ادخلوا ساعده سمير عبد التواب يختار العروسه المناسبه
29-03-2010, 05:08 PM
hazem elbasha
 
ههههههههههههههههه
جامديييييييييييييييييين
تسلم الأيادى
تحياااااتى
من مواضيع : hazem elbasha أسئلة محرجة جدا وتحدى...
نكت جامدة
شوية نكت تموت من الضحك
على رأى المثل ....
حظك اليوم 20/8/2009
29-03-2010, 09:06 PM
عيون ساهره
 
يسلمووووووووووووووووووووو و
من مواضيع : عيون ساهره نكته قديمه بس تعالو نشوف
واد غبى بجد
30-03-2010, 12:32 AM
sho\sho
 
ههههههههههههههههه

حلوة كتيير

تسلم الايااااادى
من مواضيع : sho\sho هل تعرف الفرق بين البنت الهاىكلاس والبنت البيئة خشوا بسرعة ؟؟؟؟؟؟؟؟ شوفوا
30-03-2010, 12:27 PM
ولاء الفلسطينية
 
ههههههههههههههههههههههههه ههههههه يسلمووووووووو
من مواضيع : ولاء الفلسطينية تخيل نفسك كمبيوتر
مسابقة كم عمرك
مسطول فى امتحان عربى...
قصيدة طالب مقهور من الرياضيات
عندما تترك الزوجة طفلها مع زوجها ..
30-03-2010, 02:19 PM
rofaالسنيوريتة
 
ههههههههههههههههههه
حلوين يسلموا
من مواضيع : rofaالسنيوريتة
 

الكلمات الدلالية (Tags)
منتدي, نكت

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
اغنية للمجروحين في حبهم احساسك ايه لاحمد سمير الرائع اهداء لاحلي منتدي
المراهقون‏..‏ في منتدي طب الأطفال بالغربية
مبارك يلقي كلمة الافتتاح اليوم في منتدي شرم الشيخ

منتدي نكت

الساعة الآن 04:21 PM.