xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت
التسجيل

منتدي نكت

نكت

29-03-2010, 03:18 PM
دلع الحبي
 
تعال منتدي نكت

اثنين محششين راحوا يعزوا فواحد منهم قال لثاني عزيت قال لا عالفحم
:love1::love1::love1:


مرة واحد سافر امريكا بعد سنتين اتصل بابوه كالة جالي ايدز ابو غضب وكاله ليش مسميتو الولد على اسمي؟؟؟؟


واحد بلديتنا رجع بيته لقى مراته فى السرير مع أثنين .. صرخ وهاج مراتى بتخونى ... بسرع رد عليه شاب منهم احنا الكاميرا الخفية لو مش عايز تذيع قول ما تذيعشى ... رد بلديتنا لأ ذيع خللى الناس تنبسط


فيه اثنين انحكم عليهم اعدام سالو الاول وش اخر امنيه لك قال اني اشوف امي وسالو الثاني وكان نذل قال اخر امنيه لي ان هذا مايشوف امه


سعودي قال زوجته نكته قالة هههههههههههه بايخها قال لها ههههههههههه طالق
:clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap:
من مواضيع : دلع الحبي منتدي نكت
29-03-2010, 03:57 PM
اجندين
 
مرة واحد سافر امريكا بعد سنتين اتصل بابوه كالة جالي ايدز ابو غضب وكاله ليش مسميتو الولد على اسمي؟؟؟؟

ههههههههههههههههههههه
حلوة
من مواضيع : اجندين اعضاء حب ادخلوا ساعده سمير عبد التواب يختار العروسه المناسبه
في النهاية هم نساء
أقوال مضحكه على المرأه ارجوا المعذرة من حوا
اذا بدك تنجلط ادخل هون هههههههههههههههه
مهم جدا اذا كنت عضو هون ادخل بسرعه
29-03-2010, 05:08 PM
hazem elbasha
 
ههههههههههههههههه
جامديييييييييييييييييين
تسلم الأيادى
تحياااااتى
من مواضيع : hazem elbasha على رأى المثل ....
شعر أخر تهييس........
حظك اليوم 20/8/2009
أضحك من قلبك ........
نكت جامدة
29-03-2010, 09:06 PM
عيون ساهره
 
يسلمووووووووووووووووووووو و
من مواضيع : عيون ساهره نكته قديمه بس تعالو نشوف
واد غبى بجد
30-03-2010, 12:32 AM
sho\sho
 
ههههههههههههههههه

حلوة كتيير

تسلم الايااااادى
من مواضيع : sho\sho هل تعرف الفرق بين البنت الهاىكلاس والبنت البيئة خشوا بسرعة ؟؟؟؟؟؟؟؟ شوفوا
30-03-2010, 12:27 PM
ولاء الفلسطينية
 
ههههههههههههههههههههههههه ههههههه يسلمووووووووو
من مواضيع : ولاء الفلسطينية انشودة لما بنستشهد بطريقة البنات ؟؟
اجمل النكت ادخل وشوف
تخيل نفسك كمبيوتر
اختبر شخصيتك بثلاثة أسئلة فقط
7 أشياء عند الشبا مستحيييييييييييييييييييييييييييييل
30-03-2010, 02:19 PM
rofaالسنيوريتة
 
ههههههههههههههههههه
حلوين يسلموا
من مواضيع : rofaالسنيوريتة
 

الكلمات الدلالية (Tags)
منتدي, نكت

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
اغنية للمجروحين في حبهم احساسك ايه لاحمد سمير الرائع اهداء لاحلي منتدي
المراهقون‏..‏ في منتدي طب الأطفال بالغربية
مبارك يلقي كلمة الافتتاح اليوم في منتدي شرم الشيخ

منتدي نكت

الساعة الآن 01:36 AM.