العودة   منتدى نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت | طرائف | غرائب

اختر رقم وجاوب عليه بكل صراحه

نكت | طرائف | غرائب


01-04-2010, 09:26 PM
دمعه خايفه تنزل
 
Post اختر رقم وجاوب عليه بكل صراحه

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته



--------------------------------------------------------------------------------




أختر الرقم





قبل قرائة السؤال





من





1 الى 23 ؟؟





وجاوب على السؤال









اخترت













متأكد
















































1.لو قالوا لك اختصر أحلامك فما ستقول؟





2.لو قالوا لك غدا تموت فما ستفعل؟





3.لو قالوا لك نرجع للماضي فماذا ستأخذ معاك؟





4.لو قالوا لك اختر خبر يسرك وحنا نحقق؟





5.لو قالوا لك نرجع لك انسان فقدته؟





6.لو قالوا لك اختر شخصية امرأة مثالية أثرت فيك ؟





7.لو قالوا لك اختر شخصية رجالية مثالية أثرت فيك ؟





8.لو قالوا لك ماهي أجمل دمعة داعبت وجنتيك؟





9.لو قالوا لك نرجعك لفترة معينة ما هي الفترة؟





10.لو قالوا لك الحياة حلوة؟





11.لو قالوا لك الموت أهون؟





12.لو قالوا لك متى ستعلن الحزن؟





13.لو قالوا لك ماهو الخيال الذي يراودك كل ليلة؟





14.لو قالوا لك ماذا تود أن تحلم في منامك الليلة؟





15.لو قالوا لك سنطلي غرفتك ما هو اللون الذي ستختاره؟





16.لو قالوا لك من ماذا يتكون قلبك؟





17.لو قالوا لك أضف شيئا لحياتك؟ سواء شخص ، عادة، صفة......





18.لو قالوا لك انزع شيء من حياتك؟ سواء شخص ، عادة، صفة......





19.لو قالوا لك أي سؤال يحرجك؟





20.لو قالوا لك أي سؤال يأثر فيك؟





21.لو قالوا لك أي شخص تتمنى له كل الخير؟





22.لو قالوا لك أي شخص تعتز به؟





23.لو قالوا لك أي شخص مدين له؟


عاد كل واحد\ه يحطون السوال و الجواب
من مواضيع : دمعه خايفه تنزل ماتت بسبب منتدى حب جديد
مشرف منتدي راح يخطب شوفو ايه الي حصل
ازاي تبقي رزل في الكليه
إضحك
اطفال تجيب شللللللللللللللللللل
11-04-2010, 02:46 PM
ولاء الفلسطينية
 
23.لو قالوا لك أي شخص مدين له؟ صديقة لي

يسلمووووووووووووووووووووو ووووووووووو
من مواضيع : ولاء الفلسطينية انشودة لما بنستشهد بطريقة البنات ؟؟
اجمل النكت ادخل وشوف
مسطول فى امتحان عربى...
تخيل نفسك كمبيوتر
اختبر شخصيتك بثلاثة أسئلة فقط
11-04-2010, 08:42 PM
دموع الامل
 
لو قالوا لك أي شخص تعتز به؟
امي
من مواضيع : دموع الامل
11-04-2010, 08:48 PM
دموع الامل
 
لو قالوا لك أي شخص تعتز به؟
اختي
من مواضيع : دموع الامل
13-04-2010, 10:49 PM
hazem elbasha
 
8.لو قالوا لك ماهي أجمل دمعة داعبت وجنتيك؟

دمعة التوبة إلى الله جل شأنه

شكرا دمعة على الموضوع الجميل
تحياااااتى
من مواضيع : hazem elbasha على رأى المثل ....
أعرف مستوى ذكائك فى خمس دقائق
كلمنى شكرا ....!!!!
أضحك من قلبك ........
أسئلة محرجة جدا وتحدى...
14-04-2010, 01:02 AM
n ou_nou
 
23.لو قالوا لك أي شخص مدين له؟

my mother
من مواضيع : n ou_nou 100 نكته جديده
اندل من هيك ما لقيت
نكت على الماشي
ادخل وشوف احكم انت
الزوجة المطيعة
14-04-2010, 05:32 AM
عصـــtigerـــام
 
3.لو قالوا لك نرجع للماضي فماذا ستأخذ معاك؟
كتب و ألبومات موسيقية لآلة الكمان
من مواضيع : عصـــtigerـــام نكتة مضحكة جداً
أسرار وخفايا الطبيعة
14-04-2010, 01:17 PM
sara_mero
 
لو قالو لك الحياه حلوه؟

ههههههههههههههههههههههههه ه
هقولهم
نو
الحمد الله
موضوع جميل
شكرا دمعه
من مواضيع : sara_mero أدخل ومش هتندم......
معلومات غريبه جدااااااااااا...ادخلوا استغربوا...
غرائب مثلث برمودا.....
طرائف الحياه... ادخل واضحك...
حوار بين اتنين.....ادخلوا وشوفوا....جااااااااااااااامد
14-04-2010, 04:42 PM
malka
 
لو قالوا لك الحياه حلوه ؟
مش هصدق علشان الحياه مش حلوه
كلها حزن ومقاسى وتعب ودموع وشجن
والحزن فيها أكتر من الفرح
تسلمى على التوبيك
موفقه يا غاليتى
ملكه
من مواضيع : malka سجل حضورك بنكته؟
أربعة مواقف تهلك من الضحك لو كنت عايز تضحك
أضحك كركر أنت فى دوله عربيه
29-05-2010, 04:18 PM
غدغود
 
23/ لو قالوا لى اى شخص مدين ليه؟
هقولهم اقرب صديقة ليه
من مواضيع : غدغود
05-06-2010, 07:49 PM
The Black Drago
 
22.لو قالوا لك أي شخص تعتز به؟
koky
من مواضيع : The Black Drago **(اجمد النكت والافشات)**
(**مجموعة نكت على بلدياتنا)**
26-06-2010, 12:32 AM
روعة الوادي
 
12.لو قالوا لك متى ستعلن الحزن؟
لما بفقد اي حدة عزيز على قلبي
الله يطول بعمر كل يللي بحبن
شكرااا عالإضافة الجميلة
من مواضيع : روعة الوادي مين قال المعاكسة قلة أدب ههههههههه حلو كتيير دخلوا و شوفوا
أسئلة بتموووووووووت
اضحك معنا
يوميات صرصور
هل تعلم ؟؟؟؟ معلومات غريبة **
26-06-2010, 12:40 AM
MALAK_7AZIEN
 
5.لو قالوا لك نرجع لك انسان فقدته؟

حبيبى
من مواضيع : MALAK_7AZIEN نكت هتموتك من الضحك
انواع البنات على الماسنجر وبدون زعل...
26-06-2010, 09:42 PM
المنصورة بلدى
 
15.لو قالوا لك سنطلي غرفتك ما هو اللون الذي ستختاره؟

اللون الاحمر ... اصلى اهلاوى موووووووت
من مواضيع : المنصورة بلدى ههههههههههة
دميه صينية تغزو الاسواق العربية للمساعده الشباب !!!
مطلوب شراء أزواج حلوين من دول إسلامية...
اتحدى اى بنت لو مش بتعمل كدة !!!!!
ماهو الفرق بين الشاب الراجل... والشاب السيس ...!!!!!!!
 

الكلمات الدلالية (Tags)
اختر, بكم, رقم, صراحه, عليه, نجاوب

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
اذا بتدخل جاوب بكل صراحه
ادخل وجاوب مش شرط كل الاسئله
لو عايز تعرف حياتك شكلها إيه .. ادخل وجاوب ..
عرف عن نفسك بكل صراحه بدون اميلات رجاءا
ادخل وجاوب بصراحة فى عيد الحب, بحبــــــــــ مووووووت ـــــــــــك

اختر رقم وجاوب عليه بكل صراحه

الساعة الآن 07:17 PM