العودة   منتدى نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت | طرائف | غرائب

أغرب وأعجب موضة للأحذية فى العالم

نكت | طرائف | غرائب


12-04-2010, 11:00 PM
Queen of flowers
 
Icon15 أغرب وأعجب موضة للأحذية فى العالم

أغرب وأعجب موضة للأحذية فى العالم


أغرب وأعجب موضة للأحذية بالعالم



بيقولوا الموضة جنون (ما رأيكم) شوفوا هذه الصور وقولوا رأيكم هل الموضة جنوووووووووون ولا فنوووووووووون
أعرض تشكيلة متميزة جداً من أغرب و أعجب الأحذية فى العالم



الآن من الصور




أحذية تصلح للسير على أرض نظيفة




أغرب وأعجب موضة للأحذية فى العالم






أغرب وأعجب موضة للأحذية فى العالم




أغرب وأعجب موضة للأحذية فى العالم




أغرب وأعجب موضة للأحذية فى العالم




أحذية متوافقة مع استخدام التكنولوجيا





أغرب وأعجب موضة للأحذية فى العالم







أغرب وأعجب موضة للأحذية فى العالم




أغرب وأعجب موضة للأحذية فى العالم




أغرب وأعجب موضة للأحذية فى العالم




أغرب وأعجب موضة للأحذية فى العالم









أغرب وأعجب موضة للأحذية فى العالم


أغرب وأعجب موضة للأحذية فى العالم أغرب وأعجب موضة للأحذية فى العالم
أغرب وأعجب موضة للأحذية فى العالم


أغرب وأعجب موضة للأحذية فى العالم
من مواضيع : Queen of flowers غريب جدا.. شابة مدمنة على أكل الصابون..!
ما تمسك ايدها بقى ،، خنقتنى يا راااااجل :@
لكل طلبه الثانويه العامه...(ادبى وعلمى) ..قصيده جامده بعنوان...(خلاص زهقت وفاض بيا).
اغرب ثلاث بيوت في العالم!!!
اكبر عود كبريت في العالم!!!!!!!!!!
12-04-2010, 11:03 PM
Queen of flowers
 
أحذية للمرأة الوديعة















أحذية لمن لا يملك سيارة





















أحذية لاستخدام فى الصيف





































من مواضيع : Queen of flowers اغرب ثلاث بيوت في العالم!!!
والله الطلاب دول مساكين جداااا
كــيـــف يقــدرون يشــــكلون جــذوع الأشـــجار ؟؟؟
حادثه هزت المملكة العربيه السعوديه
Boy to Girl .... i can make u say I LOVE U .
12-04-2010, 11:08 PM
Queen of flowers
 
أحذية شكلها مش لطيف






















































































بعد عرض الصور يا ترى رأيكم أية







وفى انتظار الآراء وتعليقاتكمـ
شكرااااااااا لكم


من مواضيع : Queen of flowers ^^دولفين وردى^^ سبحـــــ الله ــــــــان
طريقة جديدة لو خايف حبيبتك تشوف ارقام البنات الي علي تليفونك
صور غريبة ونادرة ومسلية
طــالب بيرد علي المدرس بأغانـــى...
عندما يخون الاسد زوجته..ماذا يحدث؟؟؟
12-04-2010, 11:18 PM
hazem elbasha
 


بصراحة صور غريبة جدا
بس تحفة فعلا
تسلم الأيادى Queen
تحيااااتى
من مواضيع : hazem elbasha مصر بدون تزييف ...
الفرق بين موبيل البنت و موبيل الولد....!!!
حظك اليوم 20/8/2009
على رأى المثل ....
أسئلة محرجة جدا وتحدى...
13-04-2010, 01:42 AM
اسامه بحر
 
احذية مجنونة فعلا

ولكن فى نفس الوقت تدل على

فن راقى

مجهود رائع
من مواضيع : اسامه بحر
13-04-2010, 07:27 PM
غادة لبنان
 

أحذية لهواة الخضرة




































انا من هواة الخضرة

شكرا الك حبيبتي

موضوع كتير حلو ومهضوم

تحياتي الك





من مواضيع : غادة لبنان جرذان تكافح الألغام الأرضية
الحبس جزاء استخدام مرحاض الرئيس
أكل شفة زوجته حتى لا تقبّل غيره
أم تقتل طفلتها مباشرة على سكايب
تغريم وزير بريطاني استخدم هاتفه الجوال اثناء القيادة
15-04-2010, 03:27 PM
rofaالسنيوريتة
 
هى جميلة ومقرفة فى نفس الوقت
اشكرك حبيبتى
من مواضيع : rofaالسنيوريتة
 

الكلمات الدلالية (Tags)
للأحذية, أغرب, موضة, العالم, في, ومعجب

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
افضل 15 مدينة في العالم على حسب الترتيب العالمي
دليل الصين(هونج كونج) صور/تاريخ/ سياحة
اميرة الظلال
اميرة الظلال
الصورة الحالية لاقتصاديات العالم الاسلامى

أغرب وأعجب موضة للأحذية فى العالم

الساعة الآن 11:58 PM