xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت
التسجيل

نغمه رنات البنات ههههههههههههه

نكت

13-04-2010, 05:31 AM
نبضات قلب
 
نغمه رنات البنات ههههههههههههه

نغمه رنات البنات ههههههههههههه
( نغمة تليفونات البنات )

بعد الخطوبه/أحبك ليه أنا معرفش

بعد الخطوبه/ إنت اللي بحبه أنا

بعد الفرح/ والله تحقق منايا

بعد الزواج/أبكي على ماجرى

بعد سنه زواج/خالي مشاعر لو تعاملت بشعور

وعند الولاده /كفاني عذاب الله يجازيك بأفعالك

بعد١٠سنوات/غرامك مزيف ضميرك عدم

اذا مات/نحمد الله جت على مااتمنى


من مواضيع : نبضات قلب خواطر عاشق ولهان .... يا رب تعجبكوا ..... ههههههههه
الجملة اللى تخلى اى بنت ترد عليك
يحكي أن رجلا وجد الفانوس السحري وبعد أن مسح عليه خرج له الجني وقال له:
عزوز
صَعيدى صعيدى.....(وه يا بوى)
13-04-2010, 12:03 PM
ولاء الفلسطينية
 
ههههههههههههه منين بدي اجيب هدي الرنة لانها مش موحودة في موبايلي

تقبل مروري
من مواضيع : ولاء الفلسطينية انشودة لما بنستشهد بطريقة البنات ؟؟
7 أشياء عند الشبا مستحيييييييييييييييييييييييييييييل
تخيل نفسك كمبيوتر
مين قال ان المعاكسة قلة ادب
عندما تترك الزوجة طفلها مع زوجها ..
13-04-2010, 10:51 PM
hazem elbasha
 
شكرا على الموضوع
تحيااااتى
من مواضيع : hazem elbasha حظك اليوم 20/8/2009
نكت جامدة
مصر بدون تزييف ...
شوية نكت تموت من الضحك
على رأى المثل ....
14-04-2010, 01:20 PM
sara_mero
 
ههههههههههههههههههههه
طب نجيب منين نغمه بعد اما مات

موضوع حلو يا عز
من مواضيع : sara_mero حوار بين اتنين.....ادخلوا وشوفوا....جااااااااااااااامد
أدخل ومش هتندم......
15-04-2010, 11:19 PM
bosy_20
 
ههههههههههههههههههههههههه هههههه
انا بحب اقرا مواضيعك لانها مميزة
من مواضيع : bosy_20
16-04-2010, 01:55 PM
koky_koko
 
حلوين
من مواضيع : koky_koko نكت 2010
16-04-2010, 02:45 PM
SASO-ALEX
 
ههههه مش للدرجه دي
ميرسي :)
من مواضيع : SASO-ALEX ازاى تـبـقـا رخــم وغــلـــس
كلام الشباب اللي لا يـودي ولا يـجــيــب
 

الكلمات الدلالية (Tags)
البنات, رنات, ههههههههههههه, نغمه

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
انواع البنات
أغبى البنات
سعوديات في بريطانيا ((روايه رومنسيه )) من 1 الى 5

نغمه رنات البنات ههههههههههههه

الساعة الآن 04:28 AM.