xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت
التسجيل

حشاش بيحل الكلمات المتقاطعة

نكت

14-04-2010, 06:17 PM
Queen of flowers
 
Icon16 حشاش بيحل الكلمات المتقاطعة

مثنى صخرة : ح ج ر ي ن


من اجزاء الجسم : د م ا غ


رتّب : ر ص


من ابراج الحظ : ا ل ج و ز ة


يجيدها الترزى : غ ر ز ة


لمعس مبعثرة : م ع س ل


اداة استفهام : ك ي ف


تجدها فى سمبوكسة : ك ب س ة


ملقاط كبير : م ا ش ة


من اوصاف الدنيا : غ ا ب ة


يجذب : ي ش د


جمع شهيق : ا ن ف ا س


حشاش بيحل الكلمات المتقاطعة
من مواضيع : Queen of flowers لكل طلبه الثانويه العامه...(ادبى وعلمى) ..قصيده جامده بعنوان...(خلاص زهقت وفاض بيا).
طريقة جديدة لو خايف حبيبتك تشوف ارقام البنات الي علي تليفونك
حشاش بيحل الكلمات المتقاطعة
اللى عايز يتشل يجى هنا :d
اذا رمي احدا عليك طوبه
14-04-2010, 06:25 PM
اميمه زهران
 
ههههههههه حلوه
من مواضيع : اميمه زهران اضحك من قلبك
15-04-2010, 11:30 AM
غادة لبنان
 


ههههههههههه

حلوة كتير شكرا الك

تحياتي
من مواضيع : غادة لبنان من عجائب المرأة
نكت على الماشي
قصيدة من مدرس رياضيات لخطيبتة
من غرائب العرب
قصيدة بخيل يعزم زوجتة ع العشا
15-04-2010, 09:00 PM
hazem elbasha
 

ههههههههههههههههههههههههه هههه
ده طاير على الأخر
تسلم الأيادى Queen
بصراحة جامدة جدا
تحياااااتى
من مواضيع : hazem elbasha نكت جامدة
حظك اليوم 20/8/2009
على رأى المثل ....
شعر أخر تهييس........
أسئلة محرجة جدا وتحدى...
02-05-2010, 10:36 PM
The Black Drago
 
هههههههههه حلوه منك
من مواضيع : The Black Drago **(اجمد النكت والافشات)**
(**مجموعة نكت على بلدياتنا)**
13-12-2010, 01:26 AM
rofaالسنيوريتة
 
جامدة ميرسي ليكى
من مواضيع : rofaالسنيوريتة
14-12-2010, 10:01 PM
سما الله
 
ههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه ه

حلوة أوى ياقمر
تسلمى
من مواضيع : سما الله الحروف المتحركه بشكل مضحك
دعوة عامة
تخيل ان دى جدتك كنت هتعمل معاها ايه
..المدرس الطالب..}
وسادة غير شكل ادخل لتعرف !!
 

الكلمات الدلالية (Tags)
المتقاطعة, الكلمات, بحجم, جساس

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
اصعب الكلمات
حل ثغرة التحويل بدون الكلمات الممنوعـــة 100%
اروع ماقيل من الكلمات والجمل, ياريت تقروها كلكم كلام جميل فعلا
الكلمات المتقاطعة
وعادت إلى الكلمات معانيها

حشاش بيحل الكلمات المتقاطعة

الساعة الآن 05:17 PM.