xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح
التسجيل

مع بعض أو ضد بعض

الحوار المفتوح

09-05-2010, 12:04 PM
محمود عبدالمجيد
 
هههههههههههههههه أنت ملقيتشى ألا أنا وتدخل فى موضوع العصبيه
يبقا ربنا يستر عليك
لا خلى بالك انا كمان عصبى يعنى ربنا يستر علينا احنا اللى اتنين ومنمسكش فى بعض
فى الاخر
وساكت ليه بالعكس المفروض أنك تتكلم وتقول كل أللى فى قلبك تراما الموضوع ده مهم جدا بس يعنى لما يسافر بره هيحوش بردوا وهيقدر يجيب شقه ويتجوز ماشى أوك
بس على حساب مين نفسه أولا وصحته وأهله غير البهدله والفراق والغربه

وتعب الأعصاب
نستحمل بهدله وغربه وتعب اعصاب لفتره معينه وبعد كده نستريح

احسن ما نستحمل بهدله وتعب فى بلدنا طول العمر وبعد كده على مفيش
صدقينى ملكه على رأى المثل (اللى ايده فى الميه مش ذى الايده فى النار)
مفيش حد ابدا زى مقولتلك من قبل متغرب بمزاجه او سعيد جدا ببعده عن اهله
بس الظروف هى اللى بتحكم

سؤالى هو نفس سؤال الأستاذ محمود بقلد حضرتك
هل أنت مع عمل المرأه

اولا: مفيش داعى لاستاذ وحضرتك دى

احنا هنا كلنا اخوات وبعدين فرق السن بينا مشكتير قوى يعنى.
ثانيا:انا ضد عمل المرأه الا فى حالات الضروره القسوى
كعدم وجود دخل او عائل للاسره
او فى مجالات الطب والتعليم فقط
مع الالتزام طبعا بتعاليم الاسلام

واخيرا سؤالى هل انت مع او ضد الحب قبل الزواج ؟


من مواضيع : محمود عبدالمجيد اعترف بعيوبك
الغربه
اى زوجه سترافقك فى قبرك
الكذب و الحب
قول اللى فى قلبك فى لحظة مشاركتك
10-05-2010, 11:15 AM
malka
 
بما أن محدش عايز دخل التوبيك ويجاوب على الأسئله فهجاوب أنا
واخيرا سؤالى هل انت مع او ضد الحب قبل الزواج ؟
طبعا مع الحب قبل الزواج
لأن بالحب بيدوم الزواج
سؤالى
هل أنت مع زواج الأب بعد وفاة الأم أو زواج الأم بعد وفاة الأب
من مواضيع : malka الرجل الذى تكرهه كل أمرأه
هل أنت من النوع الذى يستسلم بسهوله !!
شفاة مسموعه
لا تتوهم الحب من أشخاص لايحــــْْْْـــبونك؟؟
تموت ويبقى قلبك الطيب
10-05-2010, 04:40 PM
**امون**
 
اكيد مع ...........
هل انت مع او ضد الزواج دون حب!!!!!
من مواضيع : **امون** اسئلة خاصة للشباب((البنات بس اقرأوه قراءة فقط))
25-08-2010, 08:24 PM
malka
 
أكــيـد ضده

هل أنت مع أو ضد سفر المرأه بالخارج
من مواضيع : malka ,,~-.-~,, اعتذارات للحيــــاة..!! ,,~-.-~,,
أتخيلوا معى يا أخواتى الكرام
ممكن تشكر ربك بسبب ردك
×× كذبوا علينا××
*دموع*أشتياقى
25-08-2010, 08:46 PM
hard2love
 
هل أنت مع أو ضد سفر المرأه بالخارج

في مجتمعاتنا أفضل سفر المرأة فقط مع زوجها
او عائلتها
لكن لوحدها صعب جداً
من مواضيع : hard2love ماذا لو فقدت ذاكرتك !!!
بالحذاء المنتظر .. تُسترد كرامتنا !!!
أصدقاؤك المفضلين بالمنتدى !!
للبنات فقط ..
الحب ..الثقه .. التصديق.. والأمل
25-08-2010, 09:07 PM
zozo_tota
 
هل انت ضد تواجد الفتيات في عالم النت ؟

لا طبعا انا مش ضد تواجدهم
لان النت ده وسيله من وسائل

التعلم والثقافه فيه الصح وفيه الغلط ووسيله من وسائل التسليه كل بنت هي بتحدد عايزه ايه من

النت عايزه تتعلم وتستفيد او تلعب وتتسلى يمكن البنت بتكون فريسه سهله في عالم النت

لاتها ضعيفه وعاطفيه وبسهوله تتأثر باللي في النت بس برضو ده يرجع لعقيلة البنت وعلى ايه

هي اتربت وعلى قوة شخصيتها ويمكن لان البنت في المجتمع الشرقي المحافظ بتكون مكبوته

شويه ومش عارفه تتطلع الي جواها فبتلاقي انه النت بيعطيها حقها في انها تثبت وجودها ونفسها

بيحسسها بذاتها فيعني يعتبر النت وسيله برضو لتنمية النفس وفي الاول والاخر النت ده

للبنت وللولد وفيه الصح وفيه الغلط وكل واحد عارف عايز ايه منو

وعقلك في راسك تعرف خلاصك

تسلمي ياقمر ع الموضوع

تحياتي
من مواضيع : zozo_tota القافله تسير والكلاب تعوي
دفن احياء في القبور
الرئيس عبد الناصر وتامر حسنى
استقبال أغلى الشهور
حزن على الأوراق
26-08-2010, 01:19 AM
malka
 
hard2love نورت التوبيك ولكن أين سؤالك
وأنت يا زوزو نورت أيضا ولكن أيضا أين سؤالك

كل من يجاوب عل سؤال يترك سؤاله أيضا
نورتونى جدا

تحيااتى لكم
ملكه
من مواضيع : malka هناك نااس ونااس ونااس بقلمى
ممكن تشكر ربك بسبب ردك
اختر عباره تعبر بيها عن نفسك
يؤذيني جداً
لمسات تحسسك بقيمة حياتك
26-08-2010, 01:28 AM
malka
 
هل أنت مع أو ضد الأختلاط الدائم بين الشباب والبنات بالكليات
من مواضيع : malka أعتمد دائما
جرح الأحبااااااب
مصر عمار بدون سولار
كيف تستعد لرمضان
ما ندمت يوم على طيبتى
26-08-2010, 05:10 AM
lovly bird
 
هل أنت مع أو ضد الأختلاط الدائم بين الشباب والبنات بالكليات

لا طبعا انا ضد الاختلاط الدائم بين الشباب والبنات فى الكليات لان العواقب بعد الختلاط الزائد ده بتكون لا تحمد
وسؤالى نفس سؤال ساره
هل انت مع او ضد الحب من على النت ولو ضد ممكن اسباب
من مواضيع : lovly bird قــــمـــة الألـــم
مش دى نعمه؟؟؟؟؟؟
نجمات رمضانيه زين بها سمائك
كـن كـالـمـاء اينما وقع نـفـع
ممكـن تـضـغط هـنا
26-08-2010, 02:38 PM
محمود عبدالمجيد
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lovly bird
هل أنت مع أو ضد الأختلاط الدائم بين الشباب والبنات بالكليات


لا طبعا انا ضد الاختلاط الدائم بين الشباب والبنات فى الكليات لان العواقب بعد الختلاط الزائد ده بتكون لا تحمد
وسؤالى نفس سؤال ساره
هل انت مع او ضد الحب من على النت ولو ضد ممكن اسباب
انا مع الحب من على النت او من على اي مكان كان...........الحب لا يقتصر على مكان او زمان هو بيجى كده لوحده من غير استاذان ملهوش دعوه بالنت ولا بتنجان وزياده كمان ان الحب من النت لو حقيقى يعنى مش مجرد خداع وتمثيل (وده منه كتيير) بيكون اكثر صدقا لانه مبنيا اساسا على اعجاب بالشخصيه وتقارب الفكر و الارواح والقلوب دون الاشياء الاخرى الماديه كالشكل وغيرها...........

سؤالى نفسه
من مواضيع : محمود عبدالمجيد سمك لبن تمر هندى
قول اللى فى قلبك فى لحظة مشاركتك
الزوجه الثانيه .......والثالثه ......... والرابعه
الحاسه السادسه فى الحب
ماذا يقتل الحب...؟
27-08-2010, 03:21 AM
مسعين بالله
 
الحب فكره الهيه
تسربت الي البشر
فالله يحب
والله يكره
انا مع الحب في اي مكان وزمان
س
هل توافق علي وجهة نظر مسلسل الجماعه ؟
من مواضيع : مسعين بالله كل يدلي بدلوه في تفسير غزه
الحب هو الحل ( عيش اللحظه وعيش معانيها )
هل انت عضو بهذه النوادي؟
الاجنده الموحده هي الحل
أعلم أهل الارض
27-08-2010, 03:40 PM
malka
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود عبدالمجيد
انا مع الحب من على النت او من على اي مكان كان...........الحب لا يقتصر على مكان او زمان هو بيجى كده لوحده من غير استاذان ملهوش دعوه بالنت ولا بتنجان وزياده كمان ان الحب من النت لو حقيقى يعنى مش مجرد خداع وتمثيل (وده منه كتيير) بيكون اكثر صدقا لانه مبنيا اساسا على اعجاب بالشخصيه وتقارب الفكر و الارواح والقلوب دون الاشياء الاخرى الماديه كالشكل وغيرها...........



سؤالى نفسه
تعرف يا اخى كلامك اضحكنى جدا بالذات هذه الجمله


بيجى كده لوحده من غير استاذان ملهوش دعوه بالنت
ولا بتنجان
هههههههه مال الحب بالبتنجان يا اخى
أسلوبك رائع أخى الفاضل
لك منى أجمل تحيه
ملكه
من مواضيع : malka الأعضاء وخداع الحب
ღرســــــــــــــــائل من صميــــم الحيــــــــــــــاة ミღ‎
أجعل قلبك أبيض ولا تجعله سوادا
خمسه سياسه مهم جدا للأعضاء
وصايا لمن اراد ان يقطف ثمار الجنـه
27-08-2010, 03:43 PM
malka
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مسعين بالله
الحب فكره الهيه

تسربت الي البشر
فالله يحب
والله يكره
انا مع الحب في اي مكان وزمان
س

هل توافق علي وجهة نظر مسلسل الجماعه ؟
أخى الفاضل حازم نورت التوبيك
بس للأسف أنا مش فاهمه السؤال

لحضرتك توضحه لأما تجاوب عليه أنت
وتضع سؤال غيره

سؤالى
نفسه

من مواضيع : malka إلـــــــــــــــيكــــم
موضوع مهم للنقاش حاجات كتير جوايا
الغضب
أعمل عبيط وعيش سلطان زمانك
همسات السعاده
 

الكلمات الدلالية (Tags)
مع, من, بعض, ضد

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

مع بعض أو ضد بعض

الساعة الآن 09:16 PM.