xpredo script

العودة   نيو حب > مالتى ميديا > صور > صور كاريكاتير
التسجيل

انهيار العقارات

صور كاريكاتير

16-07-2010, 11:00 AM
همسة امـل
 
Talking انهيار العقارات

انهيار العقارات


انهيار العقارات



من مواضيع : همسة امـل انهيار العقارات
16-07-2010, 06:54 PM
zozo_tota
 
بعد انهيارات العقارات الان واهمال المسئولين

افضل شيئ ان الواحد
يزرع شجرة وينام فوق الشجرة
وكل صبح يرش ميه تحت الشجرة
ع رأي المثل اللي بيقول
اديها ميه تديك طراوة
من مواضيع : zozo_tota العنف الاسرى
تلاميذ زمان ودلوقتى ،، ومدرسة المشاغبين
الجوء للحمير لمواجهة غلاء اسعار اللحوم
مجموعة جديدة من الكاريكاتير
كتابة الرغبات
16-07-2010, 07:54 PM
hosam
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zozo_tota
بعد انهيارات العقارات الان واهمال المسئولين

افضل شيئ ان الواحد
يزرع شجرة وينام فوق الشجرة
وكل صبح يرش ميه تحت الشجرة
ع رأي المثل اللي بيقول
اديها ميه تديك طراوة
هههههههههههههه
ونجيب عبد الحليم ونعمل ابى فوق الشجرة
من مواضيع : hosam كاريكاتير
تمكن الرئيس العراقى المخلوع صدام حسين من الهروب
عندما تتغير المناهج العربية / كاريكاتير
الاخطاء التحكيميه
17-07-2010, 02:19 AM
همسة امـل
 
ههههههههه او ممكن نعمل خنادق
تحت الارض ونعيش فيها وبكده نحس بالامان اكتر
من فوق الارض ههههههههه
شكرا اخى زوزو
شكرا اخى حسام
على المداخلة الجميلة
تحيااااتى لكم
من مواضيع : همسة امـل انهيار العقارات
19-07-2010, 12:16 AM
alex.moon
 
هههههههههههههه حلوه
ميرسى
من مواضيع : alex.moon
 

الكلمات الدلالية (Tags)
العقارات, انهيار

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
انهيار مشروع التحالف جنرال موتورز ورينو-نيسان
النيابة تبدأ التحقيق في انهيار عمارة ملوخيةواشقاؤه يتشاجرون علي توزيع الميراث
انهيار الجيش الاسرائيلى
رجب حميدة يجدد الاتهامات لنجل محمد حسنين هيكل بالمسئولية عن انهيار البورصة

انهيار العقارات

الساعة الآن 07:09 AM.