xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت
التسجيل

كيف تصبح ندل((مبادئ الندالة)) ...

نكت

19-08-2006, 07:20 PM
بوحة الصباحى
 
Wink كيف تصبح ندل مبادئ الندالة


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههه

اكيد انتو بتسغربو دى بتضحك فى الاول كدا ليه
انا هقولوكو موضوع النهاردة اول ماشوفتو مت على نفسى من الضحك

قولت لازم اجيبو لاحلى اعضاء

المهم اقراء الموضوع وبعدين عايزا رايكم بصراحة

يالا شوفو الموضوع


--------------------------------------------------------------------------------

مقدمة(نبذة تاريخية عن الندالة) تاريخ الندالةالندالة علم من العلوم الراسخة - تم اكتشافه عند المصريين منذ الاف السنين - وقد برعوا فيه وتفوقوا عن سائر الشعوب
اقوال ماثورة(الندالة كنز لايفنى-كما قال مصطفى كامل كن ندلا ما دمت حيا-واخيرا لو لم اكن مصريا لوددت ان اكون ندلا) والكثير
ولكن السؤال هو - كيف تصبح ندلا بسرعة وفى الخباثة؟؟؟؟
اولا-لكى تكون ندلا محترف لابد من اختيار اعز الاصدقاء لممارسة الندالة تجاههم ويفضل العلماء الاندال ان تكون الندالة من جانب اخواتهم البنات - يعنى شاغل اخته بالليل فى التليفون افطر معاه الصبح وخليه يعزمك كمان
ثانيا-الامانة دى بالذات لازم لازم تنساها عشان دى ضد مبادئ الندالة واخلاقياتها السامية
ثالثا- صاحبك قلك سر طبعا لازم السر ده مش يبقى فى بير وبس - دا صاحبك ياعم - يبقى لازم السر يبقى على كل لسان عشان الناس تفكره بالسر احسن ينساه - وطبعا السر لما بيطلع عن اتنين بيكون اقوى حسب مبادئ الاندال
رابعا-صاحبك بيحب واحدة لازم تقوم معاه بالواجب -ياتفرقهم عن بعض يا اما تدخل مكانه- ودا اهم مبدا
خامسا- بيع صاحبك عشان المزة اقتداءا بالمثل الشهير الذى يقول الراجل بمية ست انما ان جات الست اااااااااااااااه يغور ف مصيبة الراجل
سادسا-الفلوس - اوعى تصرف حاجة من جيبك لازم صاحبك هو يقوم معاك بواجبات الصداقه- اتبع اسلوب (اللى صاحبك يوفره انت تنطوره) واوعى تستلف الفلوس وترجعها تانى-- انا باحذر
سابعا واخيرا- انسى بقى الضمير والاخلاقيات والكلام اللى مالوش لزمة ده- واتعلم من الاندال المشهورين
بالسبع خطوات دى اضمن لك لقب ن دلززولو اجتهدت ممكن تفوز بلقب واطى كمان
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه

من مواضيع : بوحة الصباحى اعرف نفسك من خشمك... صبح صبح
انواع البنات على المسنجررررر...
موقف محرج جداااااااااااااا من بنت و خطيبها .. خش و اتفرج
نكت من عمك بوحة انما اية تمام..
لو عايزا تتطفشى عريسك تعملى ايه(للبنات فقط) ...
21-08-2006, 11:14 PM
Nice Girl
 
مشاركة: كيف تصبح ندل مبادئ الندالة

ههههههههههههه
حلوة منك
مشكور
من مواضيع : Nice Girl نداااالة بقى و نعمل ايه
فين الكلبة مفتحتش الماسنجر ( اهئ اهئ )
حوار بين ضابط مصري واسرائيلي
يبقى انت اكيد اكيد في مصر
اتعلمى يابت منك لها
22-08-2006, 07:33 PM
بوحة الصباحى
 
مشاركة: كيف تصبح ندل مبادئ الندالة

الف يا احلى اتنين فى المنتدى

و احلى اصحاب

و احلى اعضاء.

و الف شكرا على ردودكم الحلوة لى
من مواضيع : بوحة الصباحى لو عايزا تتطفشى عريسك تعملى ايه(للبنات فقط) ...
نكت من عمك بوحة انما اية تمام..
هتعمل أيه ؟؟؟؟قولى ... صبح صبح
معاني أسماء البنات والشباب حسب علماء علم النفس ... صبح صبح
موقف محرج جداااااااااااااا من بنت و خطيبها .. خش و اتفرج
02-08-2008, 01:28 PM
المتميز2000
 
يعطيك العافيه
من مواضيع : المتميز2000
 

الكلمات الدلالية (Tags)
الندالة, تصبح, ندلمبادئ, كيف

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

كيف تصبح ندل((مبادئ الندالة)) ...

الساعة الآن 10:30 AM.