xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح
التسجيل

خضرتك إيه رايك رأيك يهمنا

الحوار المفتوح

03-09-2006, 05:40 PM
kamal-120
 
Thumbs up حضرتك إيه رايك رأيك يهمنا

الأخ الفهد الشرس اثار موضوع مهم جدا

الموضوع عن المثل المعروف الدي يقول

نفسي ثم نفسي ثم نفسي ثم الأخرين

ترجمته بالمغربية تقول

تفوت غير راسي وتجي فيمن بغات

فما رايكم أنتم المرجو التفاعل معنا
من مواضيع : kamal-120 حقيقة بيبسي و كوكاكولا
اخطر سر عن احداث الحادي عشر من سبتمبر تكشفه شركه ميكروسوفت وتظهر الدليل القاطع من خلف
خضرتك إيه رايك رأيك يهمنا
أريد إثارة نقاش حول هده الصورة من مجلة الكواليس
«زميلاتكم من الرضاعة»
03-09-2006, 09:39 PM
the night star
 
مشاركة: خضرتك إيه رايك رأيك يهمنا

عايز راينا فى ايه بالضبط
من مواضيع : the night star كلمات تفتح القلب
لا أحب تلك الكلمة!!!!!!!!
ممكن حد يجاوبنى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بجد مهم
كلمات اعجيتنى
اعرف شخصيتك من طريقة نومك!!!!!!!!!
06-09-2006, 02:59 AM
اصحاب ولا بيزنس
 
مشاركة: خضرتك إيه رايك رأيك يهمنا

علي فكره المثل ده جديد
انه لو في حد بيضور عليك كان حتضور عليهم
تحياتي لكي اخي
من مواضيع : اصحاب ولا بيزنس صح وغلط
الي اين نذهب بي مشاعرنا؟
حقيقه وسراب
ادخل عايز اسمع رايك بي صراحه
ادخل مش حتخسر!!!!!!!!!!!!!!!
 

الكلمات الدلالية (Tags)
يهمنا, حضرتك, رأيك, رايك, إيه

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

خضرتك إيه رايك رأيك يهمنا

الساعة الآن 08:52 PM.